PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 Sport (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Michal86
Vloženo 24.3.2021
Aktualizováno 25.3.2021
Zobrazeno 2 490x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po cestovním enduru Tiger 800 XC přišla otázka co dál. Chtěl jsem něco hlavně na silnici. Terén jsem na XC jezdil opravdu jen zřídka. Navíc 1050 disponuje větším stádem koní.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 950: Hlavní důvod byla pořizovací cena
BMW S 1000 XR: V době, kdy jsem Tigera pořizoval, nebyla pěkná bazarová s malým nájezdem km

První dojmy - Skvělý motor. Miluju tříválce. Předchozí majitel si hrál s podvozkem a lehce ho přitvrdil. Což byla dobrá volba. Brzdy lepší jak na XC, což se dalo očekávat, když to má přes 100 koní. Zpočátku jsem se dost pral s řadící pákou. Na moji velikost 45 byla dost malá.

Recenze

Motorku mám od roku 2018, kupoval jsem jako lehce zajetou. Byla kupovaná v Praze. Majitel na motorku dokupoval padáky od R&G, vyšší plexi a centrální stojan. Vše co bych koupil i já, kdybych motorku kupoval jako novou. Jelikož dost na motorce cestuji, dokoupil jsem topcase od GIVI a originál boční kufry Triumph. Originální řadící páka mě tak vytáčela, že jsem přikoupil od SW Motechu nastavitelnou. Když se teď ohlédnu zpět, raději bych místo topcasu od GIVI pořídil originál, který má lépe vymyšlený rám uchycení. Do budoucna uvažuji o jiném výfuku a větší ochraně motoru a plastových dílů.
Motor: mám na ní najeto cca 20T km a mohu říct, že výkon motoru je hodně dostačující. Jezdit se na tom dá tak, že vypráskáš kdekoho na supersportu a silných naked biků. Při prvních kilometrech jsem byl dost rozpačitý ze zvuku motoru při studeném stavu. Ale je to anglický aristokrat, takže se není čemu divit. Nějak jsem si na to zvykl a už to neřeším. Za dobu se na motoru neprojevila žádná závada, vše funguje jak má. Při cestováním ve dvou má dostatek síly. Triumph byl a bude moje srdeční záležitost.
Podvozek a ovladatelnost: lehce přitvrzený podvozek, nemám nic k vytknutí. Možná v utažených zatáčkách je trošku neklidná, ale to bude kvůli vyššímu těžišti a velikosti stroje. Měnil jsem už 3x pnea. Nejvíc mi zatím vyhovují Pirelli Angel GT. Ale v dnešní době je asi jedno jakou gumu obuješ (žádné "nounejmky" nekupu). Vše je na tak dobré úrovni, že rozdíl nepoznáš. Na mokru jezdím, ale jen opravdu výjimečně.
Brzdy: spolehlivé a funkční. Na motorce dostačující Nissin. Před rokem jsem se pral s vibrací do řídítek při razantnějším brždění. Bohužel byl vadný kotouč z výroby. Reklamací bylo vše vyřešeno. Kamarád s úplně stejnou motorkou a ročníkem měl stejný problém.
Servis, spotřeba: jezdím i při razantnější jízdě za 5 až 5,3 l. Což na tak výkonnou motorku je něco neuvěřitelného. Pravidelně navštěvuji servis Triumph v HK a mohu jen doporučit. Nikdy nebyl problém.

Věřím, že Triumph nenechá Sportku "umřít" a vznikne nový model, který ten rohlík ve tváři udělá ještě větším.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 27.03.21 v 22:14 10b.

Ať slouží

berco
berco napsal 27.03.21 v 18:49 10b.

Mal som ho 3 roky. Za mňa bol super stroj. Prajem moc krasnych km.

Hříbek
Hříbek napsal 26.03.21 v 08:35 10b.

Nádherný sport byla by ho škoda, kdyby mu neudělali nástupce

Simier
Simier napsal 25.03.21 v 07:07 10b.

Parádní mašina
Snad Triumph tu novou Sportku udělá. Je to nádhera.
Nahraj víc fotek, ta máša si to zaslouží

Juraj22
Juraj22 napsal 24.03.21 v 17:05 10b.

Pěknej Tigřík,taky jsem ho zvažoval a koukám, že jezdíme do stejného servisu

Více komentářů



TOPlist