renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 300 (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník frank79
Vloženo 11.3.2021
Aktualizováno 8.9.2021
Zobrazeno 2 201x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.4

Popis motorky


píchlá svině, která se vás občas snaží shodit !!!

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 350 F: rozhodl jsem se zkusit 2t

První dojmy - pane bože, co jsem si to koupil za krám !!! vždyť teď nic nevyjedu !!! co to je za uskákanou kozu !!!

Motorku bych doporučil pro - motorka pro všechny, buď musí mít člověk už něco odjeto a nebo to musí mít v hlavě srovnaný...

Doplňky na motorce - karbon kryt kolene, výztuhy chladičů, mousse, kryt přeního i zadního kotouče, tahací popruhy, kryty motoru, alu kryt TPI, alu bástry, protikluzový potah sedla na zakázku od brenix- pecka doporučuji, páčka spojky midwest clutch levers, větrák, pružiny na váhu WP, kryt kyvky a kryt spodku předních vidlic , stíráky SKF

Recenze

Tak po 19ti měsících na ktm 350 17tce nastala opět otázka co dál. Už sem od minule věděl, že do motoru sahat nechci a že radši koupím jiný zánovní stroj.
Takže teď co ? Opět 350 20ku a nebo zkusit ten posra..j 2T, který sem celou dobu hanil a utvrzoval všechny, že na naše ježdění je 4t ideál a že nejezdíme žádný EXTREM jako JARVIS...
Nakonec jsem se rozhodl zkusit druhou variantu, dokud jsem "mladej" a skočil sem do 300 TPI 350 sem si radši nechal ještě v garáži, přece jenom co kdyby
Po první jízdě mám rozporuplné pocity a říkám si, co jsem si to koupil za krám. Na jednu stranu nevyjedu to, co jsem běžně na 4t vyjížděl, motorka nedrží stopu a uskakuje jak stepní koza ale na druhou je neskutečně ovladatelná a pocitově lehká. Toho čeho jsem se nejvíce obával, že nebrzdí motorem a dělalo mi to problémy před dvěma lety, kdy jsem taky řešil 2t a měl sem ho dvě odpoledne pujčený , tak teď absolutně bez problémů. Zřejmě sem se za ty dva roky naučil pořádně brzdit a taky asi pomohla rada Víti Kuklíka - pokud to jde, okamžitě řaď vyšší kvalt, ať ten 4t nebrzdí tolik motorem. Po 7mth sem odvezl kačenu za Otou Kotrbou a nechal vyměnit pružiny WP za tvrdší na mojí váhu a nastavit. Chování se zlepšilo, ale i tak se nedá srovnat držení stopy se 4t, holt zákon o rotujících hmotách přitlačuje přední kolo na 4t víc k zemi. Naopak tenhle 2t nešvar ve větších rychlostech se v menší rychlosti proměňuje ve výhodu, přední kolo se přes kořeny a kameny krásně vznáší a když je třeba odskočit, tak se motorka vznese mnohem ochotněji a to ani nemluvím o opravdových "prcačkách" kde se vede jak horské kolo. Po zhruba 10mth sem začal TPI mnohem víc cítit, co se děje podemnou a jak sem ze začátku nadával, že necítím ve výjezdech trakci, tak teď už pravý opak a dokážu to dávkovat líp než na 350. Jeden kamarád mi přesně tohle říkal, když přešel ze 350 na 300 a já už teď vím o čem mluvil.
Musím říct, že sem se do TPI zamiloval a přechod na 2t považuji za správnou volbu. Sice na tankáči víc utahá, je to na něm mnohem náročnější, ale taky mnohem zábavnější, prostě žádná sterilní euromotorka, ale ještě pořád pěkně píchlá svině
P.S. sem si pak po 4měsících ježdění vzpoměl, že mám ještě v garáži 350 a tak šla do světa, před prodejem sem se svezl a stále ji považuji za skvělý stroj

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
StepanP
StepanP napsal 20.03.21 v 14:25 10b.

Mas tam 10 a at Ti to pekne lita.

zbynda125288
zbynda125288 napsal 16.03.21 v 04:24 10b.

Tuji
Tuji napsal 15.03.21 v 21:34 10b.

Dal jsem ti 10, ať to kokota s 1 bodem nějak vybalancujem

Taky si chci u Víti vyzkoušet ten 2t. Třeba se k němu taky propracuju :)

Normik
Normik napsal 15.03.21 v 13:35 10b.

georgekudla
georgekudla napsal 15.03.21 v 07:26 10b.

Hezky napsáno.
Přešel jsem ze zubatého kola na asfalt a měl jsem tu možnost pilotovat tuto věc. Mrdička

Více komentářů



TOPlist