dvacka na klasiky... :) momentálně v instantní formě...
další homada fotek v deníku
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - co jsem to ku*va koupil !!! jestliže jsem o 250 prohlasil, že to byla vyjetá čúza, tak jsem ji v porovnání s touto 125 dost křivdil...podepsalo se na ní za ty roky dost kutilů a amatérských oprav...
Recenze
no prostě od základu postavit...
1993 Honda CR125R: Zcela nový vzhled a přepracovaný rám šampióna výkonu třídy 125
Pro rok 1993 byl CR125R příjemcem lvího podílu na změnách v sestavě Hondy. Motor se téměř nezměnil, ale téměř všechno ostatní bylo zcela nové. Nový vzhled napodoboval model '92 CR250R a přispěl k mnohem vylepšené ergonomii. Přepracovaný podvozek dále zatáhl zatáčení a byl spárován se zajímavou kombinací přední vidlice Showa a centrálu Kayaba. Zatímco motor byl většinou nezměněn, nové portovací specifikace, revidované sání a nový výfuk vypadaly, že rozšíří proporcionální výkonové pásmo motocyklu. Kromě změn specifických pro CR125 dostaly všechny modely CR nový „oranžovější“ červený plast (stále nazývaný Nuclear Red, ale méně růžový než v roce 1992), novou grafiku a plynulejší škrticí klapku.
Se všemi změnami se model CR125 v roce 1993 cítil jako nový stroj. Revidovaný motor byl rychlejší a mírně jednodušší, ale stále náročnější než žlutá, zelená a bílá alternativa. Síla byla přímo zaměřena směrem k hornímu konci výkonového pásma a řidič Hondy vyžadoval dovednosti, aby ji udržel v plném varu. Nový podvozek nabídl ještě strmější úhel hlavy než v roce 1992 a červený stroj pozitivně držel zatáčky. "Headshake" byl i nadále stálým společníkem, ale většina jezdců to považovala za spravedlivý kompromis pro neuvěřitelnou obratnost motocyklu. Bohužel komponenty odpružení typu mix-and-match nebyly zdaleka tak úspěšné a CR zůstala nejhorší odpruženou motorkou ve své třídě.