renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník LubosCholt
Vloženo 2.3.2021
Aktualizováno 12.3.2021
Zobrazeno 631x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


To bylo parádní svezení, vysoká a spolehlivá moderní mašina. Super

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: důvod neuveden
Yamaha Tenere 700: důvod neuveden

První dojmy - No tomu se mi nechtělo ani věřit, když jsem si jí přivezl domů. Tenkrát jsem za ní dal snad 5 platů :)

Doplňky na motorce - Kufr Givi, chrániče heftů.

Recenze

Super svezení. Moderní a spolehlivá mašina, krásná, díky dvouválu i perfektní zvuk. Kor když se trošku podtočí a pustí za plynem. Motor má pěknej průběh výkonu, dostatečně i na dlouhé cestování. Ve dvou bych volil silnější litrovou variantu. Tam měli problém s emisema a v čr se čas neprodávaly, dnes už emisní normu dohnaly a zase Suzuki prodává i silnější variantu, myslim že 1050. S motorkou jsem najezdil asi 10-15 tisíc km a šla dál, já jsem tenkrát odlétal do JúEsEj.
Co mě překvapuje, před deseti lety jsem jí koupil za 97.000 kč, po 2 letech prodal za 98.000 a dneska se ta samá z roku 2005 furt prodává za 100.000, co to je?? Jak je to možný??
Prvně jsem si sám vyměnil řežez, olej, v garáž, podepřenou špalkem. To bylo fain.

Jednou sem s ní byl na Grossglockneru. To mi bylo asi 22 let. To byla legra - jel jsem táhlim kopcem dolů, tou jižní stranou co směřuje k Itálii... krásné serpentýny, krásné počasí, super asfalt, tak jsem tomu dával. Cestou jsem nepotkal jediné auto ani motorku, všichni sjížděli severní svahy.. No větší sranda je to samozřejmě nahoru, tak jsem se dole otočil a plnym plynem sem to krosil nahoru, krásný náklony, sluníčko v zádech, suchá silnice, nikde nikdo no a v tom v zatáčce jsem potkal přes celou silnici vyprcanej traktor s pluhem nebo co to bylo, brzda, mráz po zádech, ztuhlý nohy no a člověče helmou sem minul tak o 30 cm ten sráč na otáčení půdy. Já čuměl, traktorista čuměl, no ale nic se nestalo. A od té doby jezdím tam kam nevidim opatrně a všude čekám traktor. Jo tomudle se asi říká ta Zkušenost.
A tak mám pár pravidel jak jezdit na motorce, předám je dále:

1) Motorkář je neviditelný - jezdim tak, že nejsem vidět, takže na dálnici furt čekám, že auto co jede vedle mě bude chtít do mého pruhu ať tam jsem nebo ne. Takže nikdy nejedu souběžně s autem po boku a když, tak si to pořádně hlídám. Když je křižovatka - nikdy nemám přednost, až tehdy, když se na mě řidič z vedlejší podívá.
Když předjíždim, to auto může chtít taky předjíždět a to se do zpětnýho nedívá, protože nečeká někoho rychlejšího.
2) Tohle je fakt o držku - když předjíždíš ať kolonu nebo prostě nějakýho šneka, sakra mysli na to, že někdo může odbočit, nebo se napojovat z vedleší a dá přednost jen z leva, protože odpočuje do prava, pak tam najednou je motorka kterou si právem nevšiml a je to v píče. Stalo se mi, ale naštěstí to auto zareagovalo rychleji než já, jinak bych si pěkně vohnul vidle.
Zaparkovaná motorka na parkovišti je taky neviditelná, takže parkuju tak, aby nešla přehlédnout když auto couvá a má omezený výhled
3) V zatáčce se už nebrzdí, nejde to. Přední kolo umí jen jedno, buď udává směr, nebo brzdí, dohromady to nefunguje. Takže do zatáčky najíždím tak rychle, jak jí celou projedu a né že upravuju rychlost v zatáčce, to se to pak smýkne a je vymalováno. To je fakt důležitý.
4) doplň do komentu své pravidlo.

díky čus.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JardaBar
JardaBar napsal 02.03.21 v 15:14 10b.

Více komentářů



TOPlist