Vlastník | Radek2107 | |
---|---|---|
Vloženo | 23.2.2021 | |
Aktualizováno | 23.2.2021 | |
Zobrazeno | 1 886x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | Radek2107 | |
---|---|---|
Vloženo | 23.2.2021 | |
Aktualizováno | 23.2.2021 | |
Zobrazeno | 1 886x |
Zajímavej model
Někdo píše, že se tento motor montoval do 455 a 475. Nemontoval, je jiný ač vzhledem hodně podobný
Hezky napsaný. Bohudík ale k takovýmto strojům nemám vztah... Teď jak bylo pěkně, tak mi švára půjčil kývačku pěknou, funkční, udělanou.. Ale je to minulost která by neměla být zapomenuta a měla by fungovat jako odstrašující případ. Konkurence už v 50 letech vyráběla stroje které byly mnohem příjemnější na používání než česká produkce
S náběhem výroby 634 se soudruhům podařilo prodat linku na výrobu zastaralé kývačky/panelky do Egypta. Pak byla v Egyptě postavena také linka na výrobu pionýrů / dodávány díly, motory / vývojáři...povedený obchod (něco podobného jako v Indii Jawa Ideal Motors o více jak dekádu dříve.
.
Stejně === Ti naši dědkové rozjezdili se všemi kooperacemi docela velkou část světa
Nakonec - čínská kývačka se vyráběla ještě v 90.-tých letech - http://moto.zombdri...ges800_/xingfu-6.jpg
Z pojetí zadavatele je cítit lidský rozměr - 10.
Hezky napsaný...
Tenkrát to soudruzi pojali jako setkání vyzkoušeného motoru s moderním designem...
Už když se tento motor začátkem 60.let montoval do 455 a 475, tak to byla jenom taková trucdvěstěpadesátka ze Strakonic. Zbytek motoru je stopětasedma a je to znát. Jestliže Jawa kývačka má krásný kultivovaný chod a panelka trpí vibracemi, pak toto už je multivibrátor. Ale jako motocykl do sbírky je to vzácný klenot. Naživo jsem jich moc neviděl. Jako kluk jsem měl v garáži na vratech prospekt tohoto motocyklu a taky mě tam nějak neštimoval ten kulatý motor. Každopádně ale gratulace k pořízení této kuriozity.
Za mne tedy super paráda. Čím více jistoty a komfortu na cestách, tím méně zážitků ... a naopak
Tak ať je přináší v míře vrchovaté a ve zdraví a pohodě vždycky doveze domů
jako dobrej unikát . Hranatá číza s kulatým motorem. Ale tuhle iracionální lásku k nespolehlivým, nevýkoným a už ve své době zastaralým produktům komančského průmyslu by cizinec asi nepochopil . Ale já měl taky doma nějaké tyhle zbastleniny jak z Týnce tak Strakonic a občas si říkám, že bych se na tom i někdy ještě svez. I přesto, že mi ČZ 125/453 nebo jak je ten typ, po nakopnutí s divným pšoukem a zařazení jedničky začala couvat, protože se pootočil plíšek s kontakty a místo předstihu nastal zástih, který otočil chod motoru.
Body jen za ten kulatý motor