Nechtělo se mi v létě dojíždět do práce dodávkou, tak jsem se rozhodl pro skútra. Věděl jsem, že to musí být 2T 50-ka.
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia SR 50 Factory: Hrozně malá nabídka
Gilera Runner 50: Prakticky nesehnatelná jetá v solidním stavu
První dojmy - No vzhledem k tomu, že jsem si Aprilii dovezl v zimě, tak dojmy nemám žádné. Posez je na můj vkus docela vysoký, ale to zvládnu. Srovnávám s Runnerem SP 50 kterého jsem kdysi měl, tam to bylo nižší...
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoli - do práce, po vsi, z města do města, nákup...
Doplňky na motorce - Street výfuk Yasuni Eco Minarelli
Recenze
Sháněl jsem 2 taktní 50-ku, v tom jsem měl jasno. Gilera? Aprilia? Yamaha? Derbi? Nakonec padla volba na Aprilii. Model jsem měl taky vybraný, SR 50 R Factory. No, je jich jak šafránu...nakonec jsem ale jednu objevil a skoro jí koupil, kdyby tehdy nesněžilo a já domluvenou schůzku neodložil...kdyby...no a právě pár dní na to mi strejda nabídl Areu 51, že na ní nejezdí a jezdit nebude. Ani jsem tenhle model neznal. No vida, tak jo a bylo hotovo. Bratranec jí kupoval novou v Německu, necelých 5tis.DM ?!?!?! Její stav byl ale žalostný, ale těšil jsem se. Abych k ní měl vztah, musím na ní něco udělat...nestartovala, nebrzdila, nesvítila, prostě nic...v brzdových hadicích koloval jakýsi med či to to bylo za kejdu, takže vše pootevírat, vyčistit, namazat, dát novou brzdovku, odvzdušnit atd. Samozřejmě víčka nádobek nešly povolit takže odvrtat a už né zpátky kříž.šrouby, dal jsem imbusy...karburátor to samé, zahumusený. Baterie se chovala při odběru jako "cvrček", normálně rezonovaly desky. Nakopávačka se nevracela, celý variátor teda otevřít, vyčistit, máznout...dal jsem nový výfuk, tomu původnímu ve svárech prosakoval nespálený hnus, ale to by se dalo opravit, já ale chtěl nový. Přístup k přírubě kolena fakt parádní, to byly nervy... Ale motor běží klidně, spustí se jak startérem, tak i nakopávačkou. Jde za plynem, ale zatím jen na volnoběh, po osazení Yasunim se při rozjezdu dusí, tedy mě čeká přetryskování Dellorta...docela se těšim na to, až mu naložím. A taky mě zajímá přední odpružení, jak se to bude chovat...
Takze po delsi dobe mám hotovo ...nakonec musel přijít nový karbec, s původním to nebylo možné seřídit, bohužel...je tam replika Mikuni 12mm tedy prakticky ten samý s tím rozdílem, že sytič je teď automatický. Ale funguje dobře. Hl. tryska je 80. Jede teď skvěle a i startuje. Musel jsem vyměnit volnoběžku páč to byl šílený skřípot při startu...
Dnes budu testovat trysky tak dám pak vědět, jaká bude ok, tovární je 70ka...
Dík...Asi možná jo, ale neměl jsem ani ponětí, že Area existuje...hledal jsem jen mezi mnou známými peklostroji...
Pěknej kousek Jen je vtipný, že Area byla sehnatelnější, než Factorka nebo Runner