renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 900 Classic (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dettektorr
Vloženo 14.2.2021
Aktualizováno 3.7.2022
Zobrazeno 2 517x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Protože předchozí VS800 mě utvrdila, že pomalý styl ježdění je pro mě a pro manželku to, co chceme, rozhodli jsme se pořídit si něco modernějšího a většího, abychom měli pohodlí oba dva.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Outdoor Liberec s.r.o. - Moto&

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VL 1500 Intruder: Moc těžká a karburátor
Suzuki M1800 IntruderR: Abnormálně těžká a drahá

První dojmy - Proti VS800 je nárůst rozměrů ohromný, ale přesto ještě pro mě (172 cm, 83kg) akceptovatelný.

Motorku bych doporučil pro - Menší jezdec vyznávající klidnej jízdní styl a kochání se i na delších trasách

Doplňky na motorce - výfuky
kryt chladice
padáky
plexi
kryt regulátoru
štítky na blinkry a na světlo
zrcátka
rolky
brašny
vyvedený nabíjení baterie
opěrka
gripy
Kuryakyn sání
chromy na blatnicich
přídavná světla

Recenze

Čekám na teplo, takze zatím se seznamuju s technikou, čistím, kam se dostanu a leštím.

Nárůst váhy je znát, ale myslím, že při jízdě se to ztratí, to se ukáže na jaře. Co je super, je vstřikování, i teď v -10 °C start na drc max na dva drci. Už aby se dalo vyjet.

Edit 28.2.2021

Takže je poslední únorový den a oproti předchozím rokům mám v tuto zimní dobu za sebou 3 vyjížďky z toho dnešní s manželkou. Motorka mi sedla okamžitě. Potvrdilo se mi, že váha je pro mě akorát. S motorkou jsem schopen naprosto pohodlně, sebevědomě a nenáročně manipulovat. Tady jsem chybu ve výběru neudělal.

Po zkušenostech s kardanem je pro mě nová zkušenost s řemenem. A ta zkušenost je pozitivní. Motorka jede naprosto hladce a ani podtočený motor nepřenáší žádné rázy na posádku, což je, proti kardanu, obrovský posun k lepśímu.

Řazení jde velmi lehce bez rámusu a řazení pata/špička je značně návykové. Zajímavé je, že jakmile motorka zastaví, nelze z jedničky zařadit nic jiného než neutrál, dvojku tam prostě na místě nejde dostat. Nevím, jestli to je vlastnost konstrukční nebo individuální, ale je to fajn. Dojezd na křížovatku, zařazená jednička, zmáčknutá spojka a v momentě kdy se kola zastaví, patou lehký cvak a je tam neutrál, odpadá tak hledání na několikátý pokus.

Motorka jde krásně do zatáčky, není třeba ji nijak přemlouvat, jsou cítit rozměry, ale váha ne. Pro mě je nový pocit sedět za širokýma dozadu ohlýma opratěma a přední kolo jen tušit někde daleko vpředu a dole, za jízdy není šance se na kolo podívat, to bylo u VS800 úplně jiný. Stačilo si stoupnout a už sem čuměl na světlo a na přední kolo, skoro jak na nějaký Africe Tady si připadám, že řídím tank. Podobný pocit jsem měl loni na Goldwingu 1500. Takže shrnuto, motorka je fakt veliká, nízká a rozumně těžká.

Manželka si velmi pochvaluje sedlo a místo. Mě se stejská, protože teď už se na mě za jízdy nelepí, ale odpočívá opřená o opěrku a kochá se. Říká, že je i dobře vidět nad mojí helmou, ale sem prcek, takže to není univerzální info, hádám, že u 190cm borce by viděla jen svůj odraz v jeho helmě, halt moje výhoda. Moje sedlo je taky fajn a velmi pohodlný. Oceňuju plotny namísto stupaček. Předkopy dávat nebudu, plotny stačí na změnu polohy nohou a taky bych na předkopy nedošáhnul i kdybych je namontoval na padací rám.

Co motorce chybí je výkon. VS800 bylo i přes velkej rozdíl v Nm pocitově svižnější. Tady se musí trochu víc plánovat předjíždění, ale já jsem s tím počítal, takže tohle píšu jen jako holý fakt pro ostatní. My jezdíme většinou 80-110 a to je pro tuhle mášu ideál. Dá max něco kolem 150 - 160, ale je cejtit, že to pro ni není to pravý. Myslim, že ani dlouhá jízda na dálnici 130 nebude problém, ale taky to nebude to pravý. Prostě je to motorka na okresky, ale klidně na nich můžu jezdit od rána do soumraku. Myslim, že až se setmí, tak ocením obrovskej světlomet s čirou optikou a přídavný světla (mám je jako potkávačky) a na dvoře to svítí náramně.

Co je fajn je podvozek, předek se štelovat nedá, nebo alespoň uživatelskou cestou ne. Zadek jen předpětí. Máme nastaveno myslím na 5 ze 7 stupňů a hýbat s tím nebudu. Motorka ukázkově filtruje nerovnosti, tady byl Intruder jako kozička uskákanej. Přes ostrý příčný spáry a hrby se teď jen ukázkové a komfortně zhoupneme a už se nemusim bát, že po nějakým takovým hrbolu pojedu sám, zatímco manželka bude potupně shozena

Brzdy jsou lepší než na Intruderu, ale proti silničkám pořád slabota. Paradoxně mě tady vyloženě baví přibržďovat před zatáčkou nebo před vesnicí zadní brzdou a přední používat jen k prudšímu brždění nebo k zastavení. To jsem dosud nikdy nezažil. Vždy jsem brzdil 99% předkem a zadek byl do počtu. Tady tak 50/50. Přední potřebuje trochu víc síly než pořádně zabere, ale pak je učinná a mám z ní pocit jistoty. Vynikající je štelovací páčka, já mám krátký prsty, takže 5 poloha z 5-ti to jistí.

Super je přední plégo, origo. Na VS jsem ho neměl a je to prostě lepší, kór teď v zimě.

Motorka dle mého není moc vhodná pro úplný začátečníky a pro subtilní holky.

Až mě zas něco napadne, tak přidám pár řádků.

Edit 13.3.21

Protoze predchozi majitel Ital se spis vozil, nez ze by udrzoval, cistil a lestil, tak jsem se pustil do kompletniho vycisteni brzd. Samozrejme jsem vymenil brzdovku na obou brzdach a na predni osadil nove desticky. Koupil jsem velmi levne 549 Kc desticky pomerne mlade znacky Brenta. Vzal jsem sintrovanou smes, dosud jsem mel osazeny Tokico nezname smes. Ty uz byly na konci zivotnosti. Zadek jsem pouze dukladne vycistil. Cisteni u me znamena komplet rozebrani trmenu, pistky ven, novy tesneni, prachovky, dukladny odmasteni toho, co ma bejt suchy a namazani toho, co ma bejt mastny. Po opetovny montazi a dukladnym odvzdusneni jsem dnes, navzdory vetru, jel na zkusebni jizdu. No a hle, ta motorka zacala neuveritelne brzdit. Zadek zustal stejnej, ale to jsem cekal, protoze desky zustaly ty co tam byly, tedy Tokico. Ale predek panove a damy brzdi jako na nejakym nahaci. Hodne me to prekvapilo a pri prvnim chnapnuti brzdy sem malem sel pres ríditka Takze, az bude nekdo rikat, ze VN 900 brzdi malo, tak staci dukladna repase a dobry desticky. A to jsem puvodne uvazoval, ze puvodni hadici z roku 2008 vymenim za pancirku. Tak prozatim jsem od toho upustil a hadici vymenim az za 2 roky pri pristi vymene brzdovky. Kdyz sem repasoval zadni trmen, tak sem samozrejme dukladne vycistil zadni rafek, a rozetu na remen. Taky to bylo vsechno zasrany jak jetel. Jeste zbejvaj draty, ale nemam zeleznou vatu, tu musim poridit a opatrne je vylestit, maj na sobe oxidace az beda. Ale uz se na tu pracicku tesim.



Jeste jsem v tydnu poridil predni pneu Bridgestone Exedra s bilima bokama, tak se tesim, az bude nasazena. Ta po predchozim majiteli je neuveritelne blbe sjeta. Vymenu pneu rovnou spojim s repasi prednich vidlic, ted, jak to brzdi, se to potapi jak svine.

Zadni jsem kupoval novou hned pri koupi motorky a taky Bridgestone Exedra s bilima bokama. Vyhoda je, ze jsou to origo gumy na tuhle motorku.

Tak jeste jdu poradne vycistit osvetleni spz, pac kdyz jsem sundal ten chromovej kryt, tak bych se zeblil.

Edit 28.3.21

Mam za sebou prvnich tisic kilasku s touhle cicou. Myslim, ze jsme se uz dostatecne szili a jezdi se nam spolu velmi dobre. Pohral jsem si s vymenou vyfuku a misto ladaku nasadil predchozim majitelem "upraveny" originaly. Me se na moto mnohem vic libi, ale ten zvuk je na nic. Jediny co to prineslo byla moznost si poslechnout pri jizde ventily. Ty cvakaj jak blazen, takze moto je uz objednana na servis, kde se ji dostane pece a bonusem dostane predni novou backurku. Takze vetily in, guma in a vejfuck swap back.

Taky sem prubezne laboroval s polohou origo plega. Zjistil sem, ze pri moji vysce 172cm, je idelani ta nizsi poloha. Tam citim vibrace na helmu cca kolem 100 kmh. Pri te vyssi poloze citim vibrace ve stejne rychlosti, ale s palici mi to trese tak, ze pomalu nevidim na cestu + ve vyhledu uz mi docela prekazi horni hrana plexi.

Je zajimavy, ze sem si zatim neskrt plotnama o silnici, asi malo klopim. Tak ted nevim, jestli uz sem fakt zestarnul a bojim se, anebo ta motorka zvlada vcelku neuveritelny naklony. Zkousel sem nouzovy brzdeni v zatacce a motorka s tim nemela problem. Byl jsem prekvapenej, ze nemela chut se nijak dramaticky stavet do primyho smeru, takze pozitivni zjisteni.


Jedno foto z vcerejsi vyjizdky. Bylo nadherne.

Edit 10.4.21

To si takhle ctu forum tady na motorkarich o tematech plexi ANO nebo NE. Kdyz pominu bejvaly silnicky, ktery sem mel, tak predchozi VS800 byla bez plega a bylo to prijemny. Dnesni VNko mam ve vybave LT takze origo plexi. Napadlo me zkusit, jaka bude jizda bez nej.

Kdyz je plego nasazeny je jizda prijemna do cca 110, protoze diky moji vysce 172cm nejsem schopnej nastavit plexi tak aby mi nevibroval skopek. Ve vysoky poloze me stve hrana plexi primo proti ocim a vibrace sou od cca 100kmh. V nizky poloze mam hranu plexi mimo zorny pole a vibrace jsou od tech cca 110. Da se samozrejme jet i rychleji, ale naprosto pohodova jizda je mezi 90 a 100.

Kdyz jsem plexi sundal, tak prekvapive hodne fouka, to bylo az necekany, protoze, jak jsem psal, VS800 nefoukalo zdaleka tolik. Tady bez plega je pro me uz 80kmh ficak jak hovado. Jdyz se clovek pevne drzi muze frcet az do 160, ale neni to ono. Prijemny je, ze bez plega nejsou zadny vibrace helmy. Prijemna je bez plega rychkost do 80kmh a to uz je clovek za brzdu provozu. Takze zaver: kdyz VNko tak jedine s origo plegem.

Edit 18.4.21 km 45998

Zase sem resil tema origo vs. ladak. Dopolko bylo krasne a ja si rekl, ze dam jeste jednu sanci origo vyfuku. Za 30 minutek bylo premontovano (trenink dela mistra, menil jsem uz 3 x ) Odpolko jsem vyrazil na kratsi 100 km vyjizdku. Byl jsem prekvapenej, jak se motorka zmenila. Pocitove ma vic sily, ale nemam objektivni mereni. Vibrace motorky se vyrazne snizili, ale to je dano jinou konstrukci uchyceni pres silentbloky, coz u ladaku nemam. Co vnimam mnohem vic je zvuk otevrenyho sani. Bylo vylozene prijemny jezdit 110 az 120 coz s ladakem tak fajn nebylo. U ladaku je fajn jizda kolem 90 to je zvuk jeste jakoby dospelej. Nad uz je to spis nezajimavej randal. Rozhodnuti padlo, necham origo a ladak jde do garaze. Btw. me se ty origo laufy strasne libi designove.

Edit 23.4.21 km 46246

Otazka spravneho nahusteni pneu. Na motorce mam gumy, ktere dava Kawa jako prvovyrobu tedy Bridgestone G721 a G722. V navodu k moto je husteni pro jizdu ve dvou 2,0 + 2,25. Na strankach Bridgestone je pro VNko doporuceno 2,3 + 2,8 bez toho, ze by byl resen spolujezdec. Dosud jsem drandil 1700 km pri tlacich dle navodu k moto. Zkusil jsem jednu cca 100km vyjizdku nafoukat dle Bridgestone. Moto vyrazne ztvrdla a je pryc jeji pohodli. Divne poskakuje po nekvalitnejsich silnicich a je nervozni v zatackach. Takze ja se vracin zpet k tlakum dle vyrobce moto tedy 2.0 a 2.25

Edit 1.6.21 km 47522

Instalace spodnich plexi deflektoru. Od mistniho kamarada, kterej ma taky VN900 jsem ziskal origo spodni deflektory pod plexi. Montuji se za ucelem eliminace vibraci helmy ve vyssich rychlostech. Tajze ziskal jsem plexi a vrchni chromove kryty. Origo drzaky si kamos nechal pro svou montaz. Zdendo diky jeste jednou. Musel jsem tedy vykoumat, jak plexi prychytit tak, aby drzelo a aby to nevypadalo jak pest na oko. Volba nakonec padla na eLkovy alu profil sily 2mm a rozmeru 20 x 50 mm delky 130 mm. Prichycenr je to pak zeleznymi paskami ke krytum vidlic. Po montazi nasledovalo par dni jezdeni, kde se ukazalo, ze uprava podstatne snizila vibrace na helmu v rychlostech pres 100 kmh. Takze urcite doporucuju.



EDIT 3.8.21 km 50326

Vymena chladici kapaliny:

Na foru jsem se bohuzel nedozvedel, co za kapalinu patri do VN900, ale v servis manualu je psano zelena tedy zaver :

Do VN900 patri vyhradne zelena kapalina, tedy G11 v pomeru 50/50 (pokud jiz neni redena vyrobcem) Patri ji tam 2,2 litru a expanzka se pri vymene plni na horni rysku tedy F.

Takze ja na to sel dlouhym badanim vsude mozne a vyresil to takto:

Rozhodl jsem se, ze prejdu na nejnovejsi kapalinu a to G13. Je zpetne kompatibilni s G11 takze motoru neuskodi. Koupil jsem domaci znacku Velvana, protoze v testu SM vysla jako druha nejlepsi za Sheronem. Cena byla na Alze cca 160 Kc za litrovku. Ja bral litrovku a 3 litrovku, protoze "zbytek " pouziju pro manzelky auto. Koupil jsem k tomu jeste 4 litry demineralizovany vody.

Nejprve jsem system vypustil sroubem k tomu urcenym a poradne ve drezu vydrbal expanzku. To co vyteklo z motorky bylo nejaky neurcity barvy, ale myslim ze to kdysi mohla bejt cervena G12 nebo ruzova G12+. Chtel jsem system proplachnout, takze jsem system napustil pitnou vodou a nechal motor bezet do ty doby, nez se sepnul vetrak. Pak znovu vypusteni a tim padem byl proplach hotovej. Ven vytekla krasne cista voda, takze bordel tam nebyl zadnej. Pak jen stacilo nalit novou smes po vicko a naplnit expanzku po znacku F. Pri liti doporucuju trychtyr a lejt pomalu, aby to necakalo zbytecne ven a mohlo odejit co nejvic bublin. Po kazdym pullitru jsem pomackal vsechny 3 hadice. Po naliti znovu zahrat motor az do vetraku. Pak este cmrdnout cca 0,1 litru aby byla hladina uplne presne s vickem. To vsechno bez sundani nadrze, tu jsem jen zbavil chrom krytu budiku a budiky odpojil od kabelovyho svazku. Pak stacilo povolit 2 srouby na nadrzi pod sedlem a celou nadrz soupnout co nejvic dozadu a na stranu k vyfukum.

Celkem i s expanzkou se mi tam vlezlo 2,1 litru. Nevim, jestli mam presnou odmerku, ale bylo plno, odvzdusneno a vic se tam nevlezlo.

Nic na tom neni a sup do toho.

EDIT 27.12.21 km 53147

Tak jsem se, po dukladne priprave na youtube a v servisnim manualu pustil do kontroly ventilovych vuli. U teto prilezitosti jsem pocistil co slo, takze vse zelezne a vsechny elektrospoje. Jsem velkej lestic a cistic, takze humusi nebylo mnoho, ale cistoty neni nikdy dost. Ventily byly uplne vsechny v tolerancich, takze nebylo treba menit zadny "podlozky". Kontrola odtrhu svicek, kdyz uz byly venku. Vse taky dle specifikace, u me konkretne obe 0.85, takze jen jsem je pocistil a sup s nima zpet. Celkem mi tohle randicko zabralo asi 5 hodin casu a byly to krasne straveny hodiny. Davam par foto. Dalsich 24 tisic kilasku mam od ventilu pokoj.



EDIT 19.1.22 km 53.147

O vikendu podle hesla: " Vy jste se v tom zase vrtal pane doktore." jsem se pustil do vymeny oleje v prednich tlumicich. Zase sem nasal trochu teorie na youtube a se servisnim manualem v ruce se pustil do rozborky. Na youtube je krasny 2 dilny video o komplet repasi tlumicu na VN900 custom. Classic je o malinko jinej, slozitejsi, protoze ma ozdobny kryty vidlic. Takze moto povesit v garazi za riditka, protoze, jak na potvoru, mi odesel hever. Tim se pridalo jeste sundani plexi, ale to sou 4 srouby navic . Vyndat kolo a vidlice bylo velmi jednoduchy. Kdyz jsem oddelal ozdobny zatky na vidlicich, prisel trosku sok. Byly zarezly az hamba. Takze ocelovej kartacek na vrtacce a trochu WD40 a pak uz to slo easy. Myslim, ze ve vidlicich nikdo nikdy olej nemenil, a ze tam byl puvodni 10W tedy SS-8 od Shovy. Tesneni i prachovky byly total netknuty, a tlumice bez prusaku, takze jsem se rozhodl, ze menit budu vazne jen olej a komplet repase probehne, az bude treba. Hral jsem si s myslenkou progresivnich pruzin a tim zlepseni vlastnosti, ale protoze origo pruziny jsou jeste hooodne pred limitem, rozhodl jsem se, ze zmenim hustotu oleje a misto 10W jsem dal 15W od Motulu, ktery je urceny pro midweight a heavyweight motorky. Uvidime, co to udela pri jizde, verim, ze se moto nebude tolik potapet pri brzdeni. Zkontroloval sem loziska v kole a v krku a vse chodi hladce, takze kajn problem. Samozrejme jsem vse poradne pocistil a polestil, jak uz je mym zvykem Prace komplet asi 10 hodin, ale fakt sem hodne cistil, lestil, promazaval, no proste si to uzival. Tak este par foto. Uz se tesim na dalsi akci, hned jak prijde hever z opravy a tim bude rozborka a dukladny cisteni zadniho kola a vseho kolem.



EDIT 12.2.22 km 53.218

Sem to byl projet abych overil uspesnost svych oprav. Tak tlumice absolutni pecka. Zmena oleje na W15 prinesla kyzeny efekt. Motorka je znatelne pevnejsi, ne tvrdsi, a tolik se nepotapi pri brzdeni. Takze doporucuju. Asi v pulce vyjizdky jsem chtel udelat prvni jarni fotky, tak sem vybral fajn mistecko. Zastavil, hodil stojanek a uz uz sem se jal nastavovat mobil na foceni, kdyz sem zjistil, ze levej bok je zamrdanej vod oleje az hamba. Takze me samo hned napadaly nejvetsi mozny katastrofy, ale rychle sem dosel k tomu, ze jediny co sem moh posrat bylo tesneni. Takze easy jizda domu, na fotky sem zapomnel V dilne sem to nechal bezez a zjistil, ze olej vytejka, no spis vykapava, odtokovyma dirkama svicek ale tesneni vika je uplne suchy. Vitr to pak pri jizde rozhazel po cely masine. Zrychlim to, rozborka sborka ventilovyho vika, tvl ten trenink je fajn, mel sem to za asi 2 hodky i s cistenim. Okolo svicek sou hlinikovy natrubky, ktery jsou do hlavy a do vika hlavy vsazeny a utesneni O krouzkama no a ja 3,14ca sem je zkurvil, pac sem je blbe usadil. Takze novy krouzky v K2 moto na Vrbovce za 240 penez a uz je vsechno zase smontovany. Tak ted uz to zas jen vyzkouset. Jo a samozrejme hodka lesteni taky probehla wo tom zadna.

EDIT 27.2.22 km 53.346

Oprava se povedla, motor prede jak kocka, olej nikde ani malickej unik. A projizdka nadherna. Miluju tyhle jarni couracky. Sice po 2 hodinach jezdeni, mam i pres zimni rukavice fialovy prsty, ale je to po zime vzdycky jak splnenej sen.



EDIT 15.4.22 km 53.896

Tak si tak vcera pluju kolem Lansky obory a krome Balaka se mi v hlave honi myslenka, ze by bylo fajn mit krapet vejs a bliz vlastovky, pro vetsi pohodli. Furt sem to po ceste simuloval a vyslo mi, ze zvyseni o 5 cm bude pro me, prtouse 172 cm, akundrat. Takze hledani na webu a pri tech cenach sem malem vomdlel, jako 2 az 3 tacky? To nedam, sem lakomej. Prisel ke slovu kutil ve me ukrytej a vyrazil sem na pruzkum do Baumaxu. Napred sem hledal srouby 120mm dlouhy (pac origo sou 65mm) o prumeru 8 mm a hlavou 14mm. No ty vole, Baumax nema a do Hornbachu daleko. Takze nakonec nakup sroubu s hlavou na 15 orech, s tim, ze doma ubrousim. A ted cimpak to prodlouzit? Po prvnich, hovezich, uvahach, ze to vymezim nasadou vod kostete a podobnejch picovinach mi svitlo. Chromovy prodlouzeni na vodovodni baterie. Je to kua chromovany a urceny do vlhka, takze hups a 1/2" 50mm prodlouzeni 2 kousky a frcim do dilny. Blbe se mi spalo, pac sem se tesil, jak to budu montovat. Takze dnes rano 6.15 a sem v dilne. Srouby sem na brusce prizpusobil aby se vlzezly do otvoru v drzacich riditek. Prodlouzeni na baterie sem zbavil sroubeni. Pak sem to cely sestavil, sesrouboval a namontoval. No a vysledek. Sem happy jak sfin. Je to absolutne presne tak, jak sem to chtel. Naklady celkem 187 Kc a 2 hodky prace. Du udelat detem vobed a mazu se projet. Jo a este foto



EDIT 3.7.2022 km 59.333

Nastal cas louceni a zase par kroku jinym smerem. VNko od dnesniho rana dela radost novemu majiteli. Je to pro nej prvni motorka a je to clen me rodiny, takze vim, ze ji bude opecovavat se stejnou laskou jako ja. Kubo, hodne stastnych kilometru, zadny karamboly a tesim se na obcasne spolecne pojezdeni.

Pratele a kamaradi, kdo jste docetl az sem, a neumrel nudou, dekuji vam, dekuji vsem za krasne hodnoceni motorky a vsem "kolama dolu"

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sumečekk
Sumečekk napsal 22.05.23 v 10:01

Zdravím Detektore
Sorry že obtěžuji ale v sobotu mi přestalo jet véenko , teď vím že je to čerpadlem. Aspoň si to teda dost najisto myslím.
Založil jsem tedy dotaz do poradny, ale teď jsem si vzpomněl na tebe (vlastně na svého VN vzory )a ty bys mohl vědět přesně co mám dělat. Jestli je nějaká možnost opravy, když čerpadlo někdy sepne a někdy ne.
Nebo je nutná výměna celého čerpadla? To by byla docela rána finanční. ?
Jestli to nemůže být třeba palivem, ucpaný filtr ačkoliv to přestalo jet na tři letošní vyjíždce.
Nebo nějaké čidlo které na funkci čerpadla má vliv.
Kde se dá co proměřit v elektrice a tak podobně.

Prostě cokoliv jiného než kupovat čerpadlo za 18000,-
Dík předem za reakci. ?

Sumečekk
Sumečekk napsal 03.03.23 v 12:20

Zdravím Detektore
Můžu se tě zeptat zda máš zkušenost s těsněním kolem vstupu trubky chladící kapaliny do žebrování předního válce?
Pustili jsem se do jarní údržby a zjistil že mi tudy prosakuje chladící kapalina zelená a v nádržce mám teďka na minimu.
Jde mi o to, když jsi měl mašinu tak hezky v cajku a opečovávanou, jestli náhodou nevíš zda je tam ta trubka jenom zatlačena do o-kroužků nebo je tam nějaký jiný fígl ,nerad bych si něco zmařil. ?
Dík

dettektorr
dettektorr napsal 31.07.22 v 12:06

Jsem rád, že pomohlo. Hodně štastných kilásků.

Sumečekk
Sumečekk napsal 31.07.22 v 10:19 10b.

Úžasný deník motorkáře.
Dnes jsem pořídil také vulkán bylo to i na základě přečtení tohoto profilu.
Díky za vyčerpávající popis motorky ?? a moc se těším na spoustu kilometrů strávených v sedle.

fvp
fvp napsal 19.04.22 v 10:38 10b.

parada

Více komentářů



TOPlist