renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna TE 410 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sedlo_6
Vloženo 9.2.2021
Aktualizováno 9.2.2021
Zobrazeno 955x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Náročná na údržbu, ale když jí člověk dal péči, nikdy nezklamala.

Více fotografii

Motorka koupena od Pána z Kralovic - Pán byl velmi ochotný, prodej proběhl bez problému.

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Byla to moje první velká motorka, čili hned při zkušební jízdě jsem divil, jak je sakra možný, že to tolik jede. Jednalo se o ostrou verzi, tedy bez startéru a baterky.

Motorku bych doporučil pro - Někoho, kdo se chce občas proletět a vyčistit hlavu, je to starší stroj a není to na každodenní ježdění.

Doplňky na motorce - Asi snad jenom lehce kuchnutej vejfuck a blastry...

Recenze

Když bych měl napsat krátkou recenzi:

Husqvarna TE 410 (2001) (ostrá verze)

Motorka, ač se jedná o enduro, je tak z 95% do terénu, jízda po silnici jí nedělá dobře. Převod je spíše do síly a v kombinaci s 6-ti stupňovou převodovkou pořád jenom řadíte, navíc je maximálka někde kolem 100 km/h a to už máte pocit, že vám uletí válec a píst vám urve nádrž. Výhodu to mělo ale v tom, že při takovémto převodu šla na 3 plynem na záda...a to bez většího přemáhání. V terénu to je úplně o něčem jiném, motorka je lehká, krásně ovladatelná a velmi čitelná, je to jak kdybyste jeli na větším kole, prostě se chová jako ryba ve vodě. Převodovka fungovala výborně, nebyl problém ani s řazením neutrálu. Nevím zda se jednalo pouze o můj model, ale co se týče startování, tak to byla jedna báseň. Motorka mi chytala jak za studena tak za tepla na první šlápnutí, chvíli tedy trvalo než se to člověk naučil, pak už to ale byla sranda.

Co se týče údržby už to bylo horší...olej každých 5 - 10 mth, to není úplně hodně. Ovšem není se čemu divit, Italové se vykašlali na olejový filtr a nacpali tam dvě sítka přes sebe. Naštěstí tam bylo asi jenom 1,2 litru. Co se týče spolehlivosti si nemůžu stěžovat, jediný co bylo peklo byl karburátor, tedy při jízdě na silnici. Jednou jsem se vydal s motorkou do města...velká chyba. Skoro na každých světlech se motorka "uchcala" a chcípla. Netvrdím, že ten karbec (DellOrto) nefunguje, pouze je na jiný účely než jízdu ve městě...Bylo mi řečeno, že má jen dvě polohy, otevřeno/zavřeno, jestli chceš něco co poslouchá, kup si Keihin.

Na motorku vzpomínám v dobrém, zažili jsme spolu asi 2 sezony, pak šla do světa. Byli se na ní podívat 2 zájemci. První nějací dva chytrolíni, kteří tvrdili, že motor klepe jako prase a nejede jak má...jo, motor byl slyšet, ale hlava a to je u těchhle motorek normální, prý byla vůle na klice podle nich. Když na to sedl, nechtěl to ani nastartovat, prý to zvládne...nezvládl. Když jsem mu to nastartoval tak se projel, řekl že to nejede, chtěl slevu 10k, tak jsem mu řekl, že může jet zase domů. Druhý zájemce byl kluk z Rokycan, měl o motorku zájem. Projel se a nakonec jsme si plácli. Přestavěl ji na motárda a za 1/2 roku přidřel na klice a to i přes "tuning" modelů 2000 +, který měly spešl čerpadlo, který kropilo kliku. Motorka pak skončila někde bůhví kde. Bylo mi ji docela líto, jednalo se o krásný enduro, pak z toho vznikla parodie na motarda a nakonec se to zadřelo...skončili jsme tam kde jsme začali...Husqvarna TE 410 (ostrá) není na silnici, ale do lesa.

Tak tedy pár odpovědí na otázky co nabízí formulář:

Proč jste si vybral tento stroj ?
Hezký enduro za přijatelnou cenu...(dnes tak o 15k dražší, když je)

Kde se motorka cítí nejlépe, kde naopak ne?
Jednoznačně terén...louka, pole, les, (trať...musíte ale pořád řadit)

Dá se s moto i dobře cestovat?
Při přečtení této otázky jsem se upřímně zasmál...

Výhody
Váha
Výkon
Snadnost startování
Jízda po zadním...šlo to jak po másle

Nevýhody
Jednoznačně jízda po silnici
je pouze pro 1, ale to bych sem asi ani neměl psát
Karburátor...berte s rezervou
Údržba...olej po 5 mth

Motorku bych doporučil pro
Někoho, kdo se chce občas proletět a vyčistit hlavu, je to starší stroj a není to na každodenní ježdění

To je asi vše, když mi něco napadne, doplním.
Mějte se...u téhle motorky jak jinak než...kolama vzhůru.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist