renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PavNech
Vloženo 6.2.2021
Aktualizováno 10.2.2021
Zobrazeno 2 958x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Motorka na denni cesty do prace, stejne jako dlouhe vylety. Presne to, co jsem hledal.

Motorka koupena od Motorrad Meyer GmbH - Dovod z DE od dealera

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tenere 700: Kvuli daleho vetsi porci cestovani po silnici

První dojmy - - padne do ruky na prvni posez - spolehlivost - zatim vse ok .

Motorku bych doporučil pro - pro vsechny...

Doplňky na motorce - - padaky SW-Motech - horni
- Top case rack - monokey, Kappa - M8A
- Top case Kappa Venture KVE42A
- Stojan

Recenze

Zatim mam najeto par km, takze nemuzu moc soudit, ale byla to jasna volba.
Jezdil jsem totiz motokros, takze jsem k endurum tihnul vzdy a hltal take vsechny Dakary. V te dobe vladly Yamahy, takze jsem si vzdy rikal, ze si jednou poridim i nejake velke enduro.
Motokros jsem jezdil na KTM, Suzuki a koncil na Honde od Petra Kuchare. A musim rict, ze Honda byla jasne nej a to ve vsech ohledech od techniky po jednoduchost zpracovani a perfektni funkcnosti.
Potom, co jsem skoncil, tak jsem jezdil nahace od Suzuki, Bandasky 600 i 1200, a tu 12ku ma doted, a asi nikdy neprodam.. Jezdil jsem take Yamahu TT600E, ale ta uz ma jineho majitele. No, a protoze postupem casu nebylo moc prostoru na moto, holt rodina a deti, tak jsem toho par let moc nenajezdil. Spis par vejletu a presunu v ramci CR.
A pak prisla super vec, deti odrostly a zena porad tihla k tomu, ze by uz nechtela byt jen batuzek a udelala si ridicak. Poridili jsme MT03 od Yamahy a zase jsme zacali. Dali jsme spolu Rakousko, ja jeste na Bandourovi a tim, ze jsem byl nosic vseho, protoze na MT03 toho moc nenalozite, tak jsem se rozhodl, ze si koupim neco na cesty a nejake mensi blbnuti. Je me prece jen 45 roku, mam odzavodeno a musim se uz trochu setrit.:)
Puvodne jsem chtel novou tenerku 700, abych mohl vic blbnout, ale pak padla jasna volba na Afru, i s ohledem na cestovani s zenou, kde je to v podstate 100% asfalt. Nechtel jsem zadny tlusty BMW nebo fiflenu od Ducati, ale neco, co sedne pekne mezi nohy a padne do ruky.
Afra jednoznacne zatim naplnila vsechna ocekavani, a jak neco najedu dodam vice infa.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Frenkie65
Frenkie65 napsal 13.02.21 v 19:49 9b.

Ahoj.Mám tlustý BMW a jsem s ním max spokojený,bo neřeším řetízek ,má brutální dojezd,pohodlí a jsem při jízdě chráněný.A taky vím ,že tlustý BMW až tak do terénu není.Ikdyž ?(ale to záleží na tom,co je mezi sedadlem a řidítkama)... nicméně se nenech odradit a ten nos si vyzkoušej.Myslím,že žádný z kritiků tuto zkušenost nemá a tak neví vo co go...Užij si ji.

jirkouš
jirkouš napsal 13.02.21 v 17:56 10b.

Motorka hezka. Jaky ma duvod davat na japonce ty zobaky?? Styska se po BMW ?

Rkalis
Rkalis napsal 10.02.21 v 06:45

Afrika je pekna motorka, ale z toho zobaku by jeden blil.. proc prznit neco, co je odladeno pri vyrobe? minimalne ted nabira min vzduchu do chlazeni. ale jinak GL

Anti
Anti napsal 09.02.21 v 20:28

Omlouvám se majiteli tohoto profilu, že tady budu reagovat na majitele přezdívky CRF1000,ale jemu se nedá poslat ani soukromá zpráva bo neveřejný profil...

CRF1000: Jasné, uděláme cesťáka s širokou nádrží aby za ni mohl řidič schovat nohy, s pořádnými chrániči rukou a vysokým plégem aby na něj netáhlo, a pak to všechno zachrání zobák, protože ten pěkně usměrní proudění vzduchu a spotřeba je natotata na polovině...

PavNech
PavNech napsal 09.02.21 v 20:28

Zobak, nezobak...kazdymu se libi neco jinyho a v podstate je to jedno, ja to tam mel od puvodniho majitele a protoze se mne nechtelo neco hned oddelavat tak jsem si na nej zvykl...zaklad je ve vysledku stejne jen motorka a zbytek je jen “nice to have stuff” ...

Více komentářů



TOPlist