Motorka na denni cesty do prace, stejne jako dlouhe vylety. Presne to, co jsem hledal.
Motorka koupena od Motorrad Meyer GmbH - Dovod z DE od dealera
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tenere 700: Kvuli daleho vetsi porci cestovani po silnici
První dojmy - - padne do ruky na prvni posez - spolehlivost - zatim vse ok .
Motorku bych doporučil pro - pro vsechny...
Doplňky na motorce - - padaky SW-Motech - horni
- Top case rack - monokey, Kappa - M8A
- Top case Kappa Venture KVE42A
- Stojan
Recenze
Zatim mam najeto par km, takze nemuzu moc soudit, ale byla to jasna volba.
Jezdil jsem totiz motokros, takze jsem k endurum tihnul vzdy a hltal take vsechny Dakary. V te dobe vladly Yamahy, takze jsem si vzdy rikal, ze si jednou poridim i nejake velke enduro.
Motokros jsem jezdil na KTM, Suzuki a koncil na Honde od Petra Kuchare. A musim rict, ze Honda byla jasne nej a to ve vsech ohledech od techniky po jednoduchost zpracovani a perfektni funkcnosti.
Potom, co jsem skoncil, tak jsem jezdil nahace od Suzuki, Bandasky 600 i 1200, a tu 12ku ma doted, a asi nikdy neprodam.. Jezdil jsem take Yamahu TT600E, ale ta uz ma jineho majitele. No, a protoze postupem casu nebylo moc prostoru na moto, holt rodina a deti, tak jsem toho par let moc nenajezdil. Spis par vejletu a presunu v ramci CR.
A pak prisla super vec, deti odrostly a zena porad tihla k tomu, ze by uz nechtela byt jen batuzek a udelala si ridicak. Poridili jsme MT03 od Yamahy a zase jsme zacali. Dali jsme spolu Rakousko, ja jeste na Bandourovi a tim, ze jsem byl nosic vseho, protoze na MT03 toho moc nenalozite, tak jsem se rozhodl, ze si koupim neco na cesty a nejake mensi blbnuti. Je me prece jen 45 roku, mam odzavodeno a musim se uz trochu setrit.:)
Puvodne jsem chtel novou tenerku 700, abych mohl vic blbnout, ale pak padla jasna volba na Afru, i s ohledem na cestovani s zenou, kde je to v podstate 100% asfalt. Nechtel jsem zadny tlusty BMW nebo fiflenu od Ducati, ale neco, co sedne pekne mezi nohy a padne do ruky.
Afra jednoznacne zatim naplnila vsechna ocekavani, a jak neco najedu dodam vice infa.
Ahoj.Mám tlustý BMW a jsem s ním max spokojený,bo neřeším řetízek ,má brutální dojezd,pohodlí a jsem při jízdě chráněný.A taky vím ,že tlustý BMW až tak do terénu není.Ikdyž ?(ale to záleží na tom,co je mezi sedadlem a řidítkama)... nicméně se nenech odradit a ten nos si vyzkoušej.Myslím,že žádný z kritiků tuto zkušenost nemá a tak neví vo co go...Užij si ji.
Motorka hezka. Jaky ma duvod davat na japonce ty zobaky?? Styska se po BMW ?
Afrika je pekna motorka, ale z toho zobaku by jeden blil.. proc prznit neco, co je odladeno pri vyrobe? minimalne ted nabira min vzduchu do chlazeni. ale jinak GL
Omlouvám se majiteli tohoto profilu, že tady budu reagovat na majitele přezdívky CRF1000,ale jemu se nedá poslat ani soukromá zpráva bo neveřejný profil...
CRF1000: Jasné, uděláme cesťáka s širokou nádrží aby za ni mohl řidič schovat nohy, s pořádnými chrániči rukou a vysokým plégem aby na něj netáhlo, a pak to všechno zachrání zobák, protože ten pěkně usměrní proudění vzduchu a spotřeba je natotata na polovině...
Zobak, nezobak...kazdymu se libi neco jinyho a v podstate je to jedno, ja to tam mel od puvodniho majitele a protoze se mne nechtelo neco hned oddelavat tak jsem si na nej zvykl...zaklad je ve vysledku stejne jen motorka a zbytek je jen “nice to have stuff” ...