renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lokien
Vloženo 31.1.2021
Aktualizováno 31.1.2021
Zobrazeno 686x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Designově jedna z nejpovedenějších motorek

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - V4 a Vtec, porno pro mé uši.

Motorku bych doporučil pro - Jako přesedání z A2 na A výborný motocykl.

Doplňky na motorce - Motorka v plné výbavě (quickshifter, vyh. gripy, kontrola trakce), má i ABS a také nastavitelné tlumiče a laděný výfuk akrapovič z výroby.
Dodělávané doplňky:
GPS navigace, Topcase kuf.
Tuning v podobě videa od HeroRR (youtube): "VFR800 Snorkel, Pair, & Flapper mods, easy, free horsepower!"
Plánuji i pozměnit výfuk, štve mě že akrapovič zabraňuje ve výhledu na letmo uložené kolo, tak si s tím chci pohrát.

Recenze

Chtěl jsem motorku okolo 80kw, protože jsem před tím měl ER-6F omezenou na plynu na 35Kw. Líbily se mi motorky jako Triumph speed triple, ale nechtěl jsem 3Válec a taky jsme měl v plánu na motorce i občas cestovat, a proto jsem se rozhodl, že nepůjdu do naháče, ale do cestovnější motorky. Čirou náhodou jsem narazil na VFR, do kterého jsem se zamiloval okamžitě co jsem uslyšel jeho zvuk V4.

Na motorce toho momentálně moc najeto nemám, ale nyní mi sedí v garáži a čeká na balíček v podobě nových filtrů.

Cestování si na VFR dokůžu představit, že je méně pohodlné, než na mé předešlé ER-6F, sedí se zde více na rukách a sedlo není tak pohodlné. Avšak vibrace jsou příjemnější.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lokien
Lokien napsal 26.04.23 v 14:52

Po asi 15.000 km aktualizace:
Motorka to na dlouhé cestování (400+)km denně není, má velmi tvrdé sedlo, pro jezdce, kteří by si chtěli užívat kochací jízdu - nedoporučuji. Motorka je dělaná na sportovnější jízdu, při nižších rychlostech jde znát její váha. Po 200 km jízdy vás už velmi začne bolet zadnice, doporučuji si po pořízení VFR přešít sedlo na gelovku, pokud máte v plánu jezdit delší trasy. Výkonově - pro jednoho dostačující a pro 2 (pokud baťůžek váží pod 60kg) tak se motorka taky neztratí.

Více komentářů



TOPlist