Vlastník | Mig_35 | |
---|---|---|
Vloženo | 23.1.2021 | |
Aktualizováno | 23.1.2021 | |
Zobrazeno | 6 918x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
Vlastník | Mig_35 | |
---|---|---|
Vloženo | 23.1.2021 | |
Aktualizováno | 23.1.2021 | |
Zobrazeno | 6 918x |
Pane mistr, uvezu to?
Nemůžu sloužit. To se proste musí zkusit
Ahoj, prosím tě jak se chovají ty heavy duty kola na cestách? Uvažoval jsem o nich ale ty ráfky mi přijdou už upravdu dost uzké a nemám patřičné srovnání abych to posoudil. Nejezdím tak dlouho.
Je na těch kolech motorka stabilní i v rychlostech kolem 170 nebo je to moc poznat?
Ty základní kola jsou do offu dost měkké tak uvažuju nad alternativou, hodně ale cestuju a tak nechci přiliš velky kompromis na cestě nebo bezpečnosti :) Nechci mít dvě sady a přehazovat.
pecka strojek
hezká rally verze..
Pěkný popis!
Pojede to určitě skvěle!
jo, je to šupa stroj, ale origo RALLY by stál přes milion kaček takže na naše ježdění paráda za 10
Prda
Konkrétně u této motorky bych se přimlouval taky za horní blatník - opticky pak maska nevypadá tak ustřelená nahoře. Ale rallye štítek od KTM je top . I když na normální použití je nízký blatník nejpraktičtější... Kdybych teď vybíral rally enduro, tak do ní jdu taky 10b
jj Aurorou to taky nezkazíš, ve finále je i Rade super, ale hádám, že finance tě nebrzdí ;)
Zajímalo by mě srovnání použitelnosti 701 vs 890R, jestli si 890 zachovává aspoň nějak hravost 701 a přidá komfort, nebo už je to mastodont. Pamatuju, že přechod z 990R na 701 pro mě znamenal odvahu se pouštět do míst, odkud bych 990R nechtěl vytahovat rukama
ještě nevím, to je verze s novým štítem od KTM:
a tady starší verze
Za mě blatník dole, tak to měly všechny slušný rally motorky od devadesátek stejně na 950/990 mají všichni ten vysokej proto, že v bahně rozštípou ten origo a pak zjistí kolik stojí náhradní díl a hned se předělává na "enduro"
Dej tam toto: https://rebelxsport...ly-kit-street-legal/ a máš top mašinu
Parádní mašina.
Charakter motoru se nezmění řekl bych, ten bude stejný i když to bude mít 150 koní. Afrika s dvouválem jede podobně
Pěkná, škoda, že to má tak hodný motor jak říkáš, třeba až se to zajede bude to lepší. Nebo přehraješ mapu, upravíš...
a tenhle taky zbytečně utrácel za erko:)
zajímavý názor.
např.
vs.
která z nich je verze R?:)
Ten nízkej blatník je hroznej. To si si nemusel kupovat R. No nic. Jinak parádní stroj
Luxusná mašina, ešte aj s nízkym blatníkom a kolesami, super.
KTM má celkom širokú modelovú radu motoriek, tak namiesto pokusov o univerzálnu motorku, ktorá aj tak neexistuje, by mohli kúpi chtivému zákazníkovi ponúknuť hotový produkt, nie polotovar. Hlavne za tie prachy.
Enduro robí z motorky hlavne jazdec, potom aj pneu. Ale v zásade je tu limit hmotnosť motorky. A táto motorka nikdy nebude enduro, ale cestovné enduro, aj keby bola nápismi "enduro" či "rally" oblepená komplet celá.
Cestovné enduro má mať predný blatník dole. To výrobca musí vedieť, tak prečo si to má zákazník dorobiť sám (?).
Na cestovné enduro sa zvykne zavesiť aj batožina. Príprava na to tu zjavne chýba, keďže tu vidím pridané tie otrasné rámy na batožinu. Čo výrobca čaká, že si túto motorku budú ľudia kupovať len na rely súťaže???
Kedysi som zvykol podotknúť, že ako má byť vybavené cestovné enduro, by sa výrobcovia mali ísť učiť do Yamahy, ale s príchodom novej Ténerky to už žiaľ neplatí.
Dichotómia výberu pneumatík.
Na čo sú na túto motorku ostré enduro (EXC) pneu? Migel s tou motorkou do blata či lesa nepôjde, to on dobre vie a na to asi má aj iné motorky. Je mi síce jasné, že dobrá enduro guma sa zíde aj niekde v Bosne, či tak podobne, ale presun po diaľnici, keď nadupanú 890 budú obiehať aj 125-ky...
Sranda, že to na nízkych otáčkach "bez plynu" skapíňa. Bude to asi špecialita KTM. Pár krát som mnou v lese yeblo, keď som z Yamahy presedlal na KTM a tam, kde Yamaha išla aj na voľnobehu (a dokonca aj nižšie), KTM proste zdochla. Ale tento problém vie spojka odstrániť.
No nič, tak ešte dole gumy zo stupačiek, riadidlá hore, niečo od Rady, nech to aj vyzerá, a šotolinky pôjdu jedna radosť. Nech to slúži.
Krása ? a za mě nízkej blatník hezčí ?
Díky za info ... fakt pěkný BMW
k tomu vyššímu blatníku, letos ho měli na Dakaru všichni a bahno nepotkali za celou cestu bych řekl... a zrovna tak já to neplánuju tahat do bláta, na to jsou jiné motorky... a jiní jezdci:)
ale děkuju za hodnocení, recenze upřimně stojí za houby ale to chce asi víc pojezdit.
to je HP2ka v kabátku od Unit garage
Mě se nejvíc líbí to Báwo ... to je nějaká přestavba ??Jinak ale 10B je pro KTM ... ( také hlasuji pro vyšší blatnik )
Super tři mušketýři Skvělá volba. Pěkná recenze. 10 bodů. Blatník bych nechal vysoký endurový, ale spodní padák taky koupil. Možná i vyšší plexi z Adventura. Čekám jak bude vypadat Norden, ale stejně to asi příští rok vyhraje 890adv.R
Taky se mi moc nelíbí, ale s tím nízkým blatníkem je o hodně hezčí, řekl bych aji pěkná
Z prvej vety som skoro spadol zo stolicky
Tak to ma byt, recenzia, co ma gule. Nech Ti robi radost.
mě se teda líbí moc, je jak z jiný planety
Ta rozeta přijde. Na ten db killer moc nesázím, bude to o trochu lepší, ale zázrak se asi nestane. Fakt je ten, že na motorce na osm hodin denně randál být nemusí...
Padací rámy jen spodní je mi vážně líto ji nechat brousit... ta modrá nádrž je nevděčná.
Kamarád, BLAHOPŘEJE a znovu děkuje, za "přepuštění" 790R ... jinak:
-o zub menší kolečko tam určitě vraz
-z akrapa vyndej DB-kiler
-na padací rámy se vys.. pevnostně je fakt nepotřebuje a i tak je moto dole limitně široké, ale naštěstí hladké a šípovitě tvarované... spodními rámy jí rozšíříš a zvýšíš šanci, že o pařez, šutr aj. v koleji hladce nesklouzne ale dramaticky zakopne, kousne se
-buď bych snížil rally sedačku, nebo u šikovného čalouníka, přepracoval to snížené ať je rovné a můžeš se v off volně posunovat a ne zakopávat o ten schod...
Jinak doufám, že se někdy ukážeš a konečně se spolu svezem
Mě to připadá jako mucha křížená s vosou
Ale na ksicht to nejezdí