renocar_unor



PROFIL MOTORKY

KTM 890 Adventure R (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mig_35
Vloženo 23.1.2021
Aktualizováno 23.1.2021
Zobrazeno 6 918x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 31 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mig_35
Mig_35 napsal 20.01.23 v 14:56

Pane mistr, uvezu to?
Nemůžu sloužit. To se proste musí zkusit

Casari
Casari napsal 12.01.23 v 19:09 10b.

Ahoj, prosím tě jak se chovají ty heavy duty kola na cestách? Uvažoval jsem o nich ale ty ráfky mi přijdou už upravdu dost uzké a nemám patřičné srovnání abych to posoudil. Nejezdím tak dlouho.
Je na těch kolech motorka stabilní i v rychlostech kolem 170 nebo je to moc poznat?
Ty základní kola jsou do offu dost měkké tak uvažuju nad alternativou, hodně ale cestuju a tak nechci přiliš velky kompromis na cestě nebo bezpečnosti :) Nechci mít dvě sady a přehazovat.

LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 29.08.21 v 12:26 10b.

pecka strojek

nikod
nikod napsal 28.04.21 v 09:05 10b.

hezká rally verze..

bruttopyr
bruttopyr napsal 08.02.21 v 19:01 10b.

Pěkný popis!
Pojede to určitě skvěle!

RostaZahel
RostaZahel napsal 08.02.21 v 12:43 10b.

jo, je to šupa stroj, ale origo RALLY by stál přes milion kaček takže na naše ježdění paráda za 10

Petr-RSV
Petr-RSV napsal 30.01.21 v 17:48 10b.

Prda

Petr-RSV
Petr-RSV napsal 30.01.21 v 17:47

Konkrétně u této motorky bych se přimlouval taky za horní blatník - opticky pak maska nevypadá tak ustřelená nahoře. Ale rallye štítek od KTM je top . I když na normální použití je nízký blatník nejpraktičtější... Kdybych teď vybíral rally enduro, tak do ní jdu taky 10b

Soap_McTavish
Soap_McTavish napsal 26.01.21 v 15:34

jj Aurorou to taky nezkazíš, ve finále je i Rade super, ale hádám, že finance tě nebrzdí ;)
Zajímalo by mě srovnání použitelnosti 701 vs 890R, jestli si 890 zachovává aspoň nějak hravost 701 a přidá komfort, nebo už je to mastodont. Pamatuju, že přechod z 990R na 701 pro mě znamenal odvahu se pouštět do míst, odkud bych 990R nechtěl vytahovat rukama

Mig_35
Mig_35 napsal 26.01.21 v 15:27

ještě nevím, to je verze s novým štítem od KTM:

a tady starší verze

Soap_McTavish
Soap_McTavish napsal 26.01.21 v 14:56

Za mě blatník dole, tak to měly všechny slušný rally motorky od devadesátek stejně na 950/990 mají všichni ten vysokej proto, že v bahně rozštípou ten origo a pak zjistí kolik stojí náhradní díl a hned se předělává na "enduro"
Dej tam toto: https://rebelxsport...ly-kit-street-legal/ a máš top mašinu

K167
K167 napsal 26.01.21 v 13:55 10b.

Parádní mašina.

Mig_35
Mig_35 napsal 26.01.21 v 12:40

Charakter motoru se nezmění řekl bych, ten bude stejný i když to bude mít 150 koní. Afrika s dvouválem jede podobně

Pedl
Pedl napsal 26.01.21 v 12:01

Pěkná, škoda, že to má tak hodný motor jak říkáš, třeba až se to zajede bude to lepší. Nebo přehraješ mapu, upravíš...

Mig_35
Mig_35 napsal 26.01.21 v 11:17

a tenhle taky zbytečně utrácel za erko:)

Mig_35
Mig_35 napsal 26.01.21 v 11:03

zajímavý názor.
např.


vs.



která z nich je verze R?:)

multis
multis napsal 26.01.21 v 10:26 9b.

Ten nízkej blatník je hroznej. To si si nemusel kupovat R. No nic. Jinak parádní stroj

oration
oration napsal 26.01.21 v 08:24 9b.

Luxusná mašina, ešte aj s nízkym blatníkom a kolesami, super.

jaro27
jaro27 napsal 26.01.21 v 08:24 10b.

KTM má celkom širokú modelovú radu motoriek, tak namiesto pokusov o univerzálnu motorku, ktorá aj tak neexistuje, by mohli kúpi chtivému zákazníkovi ponúknuť hotový produkt, nie polotovar. Hlavne za tie prachy.
Enduro robí z motorky hlavne jazdec, potom aj pneu. Ale v zásade je tu limit hmotnosť motorky. A táto motorka nikdy nebude enduro, ale cestovné enduro, aj keby bola nápismi "enduro" či "rally" oblepená komplet celá.
Cestovné enduro má mať predný blatník dole. To výrobca musí vedieť, tak prečo si to má zákazník dorobiť sám (?).
Na cestovné enduro sa zvykne zavesiť aj batožina. Príprava na to tu zjavne chýba, keďže tu vidím pridané tie otrasné rámy na batožinu. Čo výrobca čaká, že si túto motorku budú ľudia kupovať len na rely súťaže???

Kedysi som zvykol podotknúť, že ako má byť vybavené cestovné enduro, by sa výrobcovia mali ísť učiť do Yamahy, ale s príchodom novej Ténerky to už žiaľ neplatí.

Dichotómia výberu pneumatík.
Na čo sú na túto motorku ostré enduro (EXC) pneu? Migel s tou motorkou do blata či lesa nepôjde, to on dobre vie a na to asi má aj iné motorky. Je mi síce jasné, že dobrá enduro guma sa zíde aj niekde v Bosne, či tak podobne, ale presun po diaľnici, keď nadupanú 890 budú obiehať aj 125-ky...

Sranda, že to na nízkych otáčkach "bez plynu" skapíňa. Bude to asi špecialita KTM. Pár krát som mnou v lese yeblo, keď som z Yamahy presedlal na KTM a tam, kde Yamaha išla aj na voľnobehu (a dokonca aj nižšie), KTM proste zdochla. Ale tento problém vie spojka odstrániť.

No nič, tak ešte dole gumy zo stupačiek, riadidlá hore, niečo od Rady, nech to aj vyzerá, a šotolinky pôjdu jedna radosť. Nech to slúži.

adamkout
adamkout napsal 25.01.21 v 21:56 10b.

Krása ? a za mě nízkej blatník hezčí ?

Brukev
Brukev napsal 25.01.21 v 20:08

Díky za info ... fakt pěkný BMW

Mig_35
Mig_35 napsal 25.01.21 v 19:18

k tomu vyššímu blatníku, letos ho měli na Dakaru všichni a bahno nepotkali za celou cestu bych řekl... a zrovna tak já to neplánuju tahat do bláta, na to jsou jiné motorky... a jiní jezdci:)
ale děkuju za hodnocení, recenze upřimně stojí za houby ale to chce asi víc pojezdit.

Mig_35
Mig_35 napsal 25.01.21 v 19:15

to je HP2ka v kabátku od Unit garage


Brukev
Brukev napsal 25.01.21 v 16:20 10b.

Mě se nejvíc líbí to Báwo ... to je nějaká přestavba ??Jinak ale 10B je pro KTM ... ( také hlasuji pro vyšší blatnik )

Rpg75
Rpg75 napsal 25.01.21 v 14:00 10b.

Super tři mušketýři Skvělá volba. Pěkná recenze. 10 bodů. Blatník bych nechal vysoký endurový, ale spodní padák taky koupil. Možná i vyšší plexi z Adventura. Čekám jak bude vypadat Norden, ale stejně to asi příští rok vyhraje 890adv.R

Fic6
Fic6 napsal 25.01.21 v 06:53 10b.

Taky se mi moc nelíbí, ale s tím nízkým blatníkem je o hodně hezčí, řekl bych aji pěkná

DoctorDevotee
DoctorDevotee napsal 24.01.21 v 20:03 10b.

Z prvej vety som skoro spadol zo stolicky
Tak to ma byt, recenzia, co ma gule. Nech Ti robi radost.

marin35
marin35 napsal 24.01.21 v 12:48 10b.

mě se teda líbí moc, je jak z jiný planety

Mig_35
Mig_35 napsal 24.01.21 v 09:18

Ta rozeta přijde. Na ten db killer moc nesázím, bude to o trochu lepší, ale zázrak se asi nestane. Fakt je ten, že na motorce na osm hodin denně randál být nemusí...
Padací rámy jen spodní je mi vážně líto ji nechat brousit... ta modrá nádrž je nevděčná.

PETARDAK
PETARDAK napsal 23.01.21 v 17:58 10b.

Kamarád, BLAHOPŘEJE a znovu děkuje, za "přepuštění" 790R ... jinak:
-o zub menší kolečko tam určitě vraz
-z akrapa vyndej DB-kiler
-na padací rámy se vys.. pevnostně je fakt nepotřebuje a i tak je moto dole limitně široké, ale naštěstí hladké a šípovitě tvarované... spodními rámy jí rozšíříš a zvýšíš šanci, že o pařez, šutr aj. v koleji hladce nesklouzne ale dramaticky zakopne, kousne se
-buď bych snížil rally sedačku, nebo u šikovného čalouníka, přepracoval to snížené ať je rovné a můžeš se v off volně posunovat a ne zakopávat o ten schod...
Jinak doufám, že se někdy ukážeš a konečně se spolu svezem

findejs1310
findejs1310 napsal 23.01.21 v 17:22 10b.

Mě to připadá jako mucha křížená s vosou
Ale na ksicht to nejezdí



TOPlist