renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hyndows
Vloženo 18.1.2021
Aktualizováno 24.2.2024
Zobrazeno 3 045x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Kdo zná, ten ví.. Kdo nezná, tomu těžko něco vysvětlím. GS je legenda. Dlouhou dobu to člověk nechápe, potom si ho koupí a jediný co nechápe je, proč už na něm nejezdil dávno..

Více fotografii

Motorka koupena od Vasco (Bošovice) - Není co vytknout..

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: Varadero by byla volba peněženky a rozumu. Jenomže z toho netrčí motor, nemá kardan. Navíc 99% má liťáky.. Nebrat.. :D
BMW R 1200 GS: Dlouhou dobu to vypadalo, že pro něj půjdu. Chtěl jsem ho na drátech, s kuframa, s ABS a s výhřevama. První to bylo za 115, potom za 130, potom za 150, potom za 180.. No a u těch 180 jsem otevřel nabídku Advíků.. :D

První dojmy - Když jsem Advíka poprvé viděl, měl jsem nalomených 7 žeber, nemohl jsem se hýbat a už vůbec jezdit na motorce. Tak jsem si na něj aspoň sednul. Na hlavním stojanu jsem nedošáhnul na zem a nevěděl jsem, jak na tom vlastně budu jezdit. ale věděl jsem, že ho musím mít.

Doplňky na motorce - Od bývalých majitelů: Koncovka Zard - zvuk naprosto dostačující, tvar mi zezačátku neseděl, ale ohledělo se to, teď mi nevadí. Chtěl jsem ji vyměnit, ale nechtělo se mi to platit.
Potom jsou k bajku komplet origo kufry, samozřejmě na jeden klíč. Navigace BMW Motorrad Navigator IV - krutá historie, ale když už tam je, používám ji a vůbec mi nevadí. Tašky na padáky od Wunderlichu, který celoročně vozí zámek, nepromoky a kompresor, takže můžu jízdou bez kufrů světu dávat najevo jak málo jsem GS pochopil. Botka na stojan, padáček na kardanu, drobnosti. Největší lahůdka je mlhovka a xenonová dálka od TT. Jen jsem si pohrál s kabeláží aby to nevypadalo jak od dítěte v předškolním věku.

No a jak šel čas, zjistil jsem, že jsou mrtvý tlumiče, takže jsem po dlouhým rozhodování koupil TFX od Milana z Enduroškoly. Je to základ, jen s hydraulickým předpětím vzadu. Až je vytáhnu a povezu na servis, nechám je upravit na to nejlepší, co dokážou.
Zard se rozpadl, což je divný, protože italský výrobky se nerozpadávají. Takže ho nahradil titanovej Akrapovič.
Navigator 4 nahradil navigator 6. Umí toho podobně málo, ale vypadá líp.
Origo sedlo přestalo plnit komfortní funkci, takže ho nahradilo jednodílný od Touratechu.
Vlastně už mi chybí jen zbytečný Desierto a titanový svody, který už od Akrapoviče nejdou koupit.

Recenze

Cestou domů jsem se na něj jen díval. Vědomí, že se ještě tak měsíc nesvezu bylo ubíjející.

Ale protože nejsem sračka, trvalo mi to týden. Po týdnu jsem ho vítězně vyžduchl z garáže, nakopnul, rozjel se a.. "TO JAKO FAKT?! Co jsem si to koupil?! Zpětná vazba nula, neposlouchá mě to, jsem na tom tak nějak navíc. Achjo, to jsem zase utratil balík a jsem z toho akorát nasranej.." No ale protože už ta tragédie byla doma, dal jsem tomu šanci. Trvalo to asi půl dne a začalo mi to dávat smysl. Naprosto to ignoruje všechno co se pod motorkou děje. A já to vlastně vůbec nepotřebuju vědět. Za ten první víkend jsem vyjel dvě nádrže.

Teď, v únoru 2024 spolu máme najeto 36 tisíc km. Za celých 36 tisíc km mě dvakrát nechala. Jednou cestou do práce kvůli kardanu a jednou pod památníkem bratrství a jednoty na hranicích Chorvatska a Bosny. Kvůli kardanu. Jsou dvě věci, který by se neměly dělat. Lejt pivo z voken a repasovat kardany.

Na druhou stranu, díky zápůjčce LC za účelem dokončení dovolené vím, že pro mě stále neexistuje adekvátní náhrada za tuto perfektní kovárnu. Myšlenky týkající se prodeje samozřejmě byly, ale jen kvůli časovému vytížení a nevyužití kvalit GSA. Protože ale nejsem charita a v mašině je nastrkaná neskutečná hromada peněz, tak si ji, světe div se, za inzerovanou cenu nikdo nekoupil. A protože v garáži chleba neptá, tak si ji prostě nechám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CharlitoCZ
CharlitoCZ napsal 14.07.21 v 23:02 10b.

Hezký článek, také jsem k němu nakonec dospěl

L6L
L6L napsal 03.02.21 v 21:55 10b.

H., budu toho potřebovat vysvětlit víc Když pojedeš pomaleji, nebudou se Ti matlat mušky po přilbici

ironn
ironn napsal 22.01.21 v 11:44

BMW je fenomen..to je jasné...i ti dnesni vyrobci upravuji design podle BMW o tom neni pochyb(Suzuki,Triuph,Honda Yamaha)!jezdi toho spousty...taky jsem se driv dival na jejich majitele pres prsty...taky jsem jezdil japonce,KTM atd...ale uz par let jsem majitel GS adwenture (dvojvačka) a muzu rict ze tesim kazdy den na to az se odvezu...proti gusty žádný dišputat at si kazdy jezdi na čem chce..dulezite aby te to bavilo a dojels pokažde ve zdraví domů

tomcruise77
tomcruise77 napsal 22.01.21 v 06:20 9b.



Lidi tvrdí, že GS je velká motorka
Jak pro koho.

Dan66
Dan66 napsal 21.01.21 v 23:10

Parádní kousek

Více komentářů



TOPlist