renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Govecs GO! T3.4 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mirocz
Vloženo 16.1.2021
Aktualizováno 26.1.2021
Zobrazeno 525x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Moje první elektrovozítko. Výhodou je levný a bezúdržbový provoz.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Dlouho jsem vybíral elektromotorku/ skůtr a chtěl jsem něco s větším výkonem a rychlostí na dojíždění do práce a na nákupy. Elektroskůtrů co mají omezenou rychlost na 45km je plno, ale něco co jede rychleji a má větší výkon je problém sehnat za rozumnou cenu.

Motorku bych doporučil pro - Každodenní ježdění do práce, nákupy. Výhodou je levný a bezúdržbový provoz.

Recenze

Govecs je známý spíše v Německu a v západních zemích, protože nový je dost drahý. Vyráběl se v Německu a poté se výroba přesunula do Polska. Když jsem se na něm poprvé svezl v Německu, v rámci zkušební jízdy, tak jsem nadšením zabloudil a prodávající byl dost nervózní. Já uměl jen anglicky a on jen německy tak byl problém se domluvit po telefonu. Výkon BLDC motoru je nominální 4kw a max 6kw (6kw je uvedených v papírech), maximální rychlost je omezená na 82 km/hod a skůtr je tedy ekvivalentem skůtru o obsahu 125 cc. S tím se už dá slušně jezdit po okreskách. Dojezd je cca 60 km a baterie má 72V a 40 Ah (400 x liion 18650). Po roce mě odešla 1 kw vestavěná nabíječka, ale naštěstí to byla jen jedna dioda za 3 kč v pomocném zdroji. Pro skůtr jsem se rozhodl, protože je pohodlný a má slušný úložný prostor. Myslím, že jsem jediným majitelem Govecu v ČR. Mám ho již 2 roky a najel jsem na něm cca 7 tis km. Hlavně do práce a na nákupy. Má super zrychlení, ale kdybych chtěl jet naplno, tak se rapidně zkrátí dojezd. Rovněž disponuje rekuperací při jízdě z kopce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hansdorf
hansdorf napsal 27.01.21 v 19:57 8b.

Nevím, jsem na rozpacích , prostě stará generace .
Ale když se to nevyzkouší nepřijde se ani na to , jestli to ty benefity má nebo ne .

e-Kája
e-Kája napsal 17.01.21 v 23:46

Targus:

Pokud byste si ten Vámi kritizovaný elektroskútr, elektromotorku nebo elektromobil už osobně vyzkoušel, pak byste možná pochopil, že jediným a rozhodujícím kritériem pro pořízení takového vozidla není pro nás elektromobilisty pouze pořizovací cena. Elektropohon má totiž oproti pohonu na benzín spoustu jiných benefitů.

Vaší kritiku zveřejněných fotografií moc nechápu, leda že byste byl profesionální fotograf a toto by byla propagační stránka výrobce elektroskútrů Govecs. Můžete se prosím s námi podělit o fotografie Vašeho motocyklu? Já sám jsem amatérský fotograf a tak bych se od Vás rád něco přiučil.

e-Kája
e-Kája napsal 17.01.21 v 23:22 10b.

Pro každodenní jízdy do práce a na menší nákupy je tohle moc fajn elektroskútr.
Ať slouží i nadále k plné spokojenosti.

Targus
Targus napsal 17.01.21 v 10:04 7b.

Ještě by mne zajímala pořizovací cena, abych mohl ocenit potenciální levný provoz. Jestli to vychází stejně, jako s tesláckými pekáči, budu raději volit spalovák...
Fotky bych si udělal trochu jinak. Celkový pohled z jedné strany a navíc shora je celkem o ničem, nota bene když je za smetanově bílou motorkou stříbrná plachta.

Více komentářů



TOPlist