renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Duranga
Vloženo 16.1.2021
Aktualizováno 16.1.2021
Zobrazeno 1 760x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


klasický supersport bez elektroniky z vymírající kategorie šestistovek

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - První dojmy asi uhádnete. Radikální posez, zvuk vysokootáčkového čtyřválce, silné brzdy, tvrdý podvozek.

Recenze

Po prvních zkušenostech s ER6n na okruhu bylo jasné, že chci po ní víc, než na co je stavěná. Občas jsem nakukoval do inzerátů, kategorie silniční sportovní od 600 do 750 ccm, a nakonec se poštěstilo. Jak jsem ochutnal okruh, tak mi už moc nebaví jezdit v provozu a čekat na osudovou srnku nebo dodávku.

Byla za dobrou cenu, něco si zažila, ale nic hrozného. Nemá tolik najeto, v posledních letech jezdila tak dva dny v roce. Líbí se mi, že není zohavená tuningem, jako spousta strojů, dokonce má i originální výfuk. Barvy jsou poněkud nudné, závodní by byly lepší. Jinak je to vzhledově naprostá klasika a podle mě jeden z nejhezčích supersportů vůbec.

Hned na ní šla nová zadní guma, původní byla jak hokejový puk a o několik let starší, než přední. Už za týden jsem s ní jel do Písku na okruh, abych se s ní sehrál. Poslední hezký podzimní den, paráda. Na cestování stavěná fakt není, chce to častěji zastavovat. Jet konstatní předpisovou rychlostí je nuda a bolest, z motorky je cítit, že využívám jen zlomek schopností stroje. Při jízdě padesátkou se teplota pohybuje okolo 100°C. Na jedničku jede 120, na dvojku 150, prostě nesmysl.

Zrychlení v horní třetině otáček je fantastické, červené pole začíná v 15000 a přiblíží se fakt rychle. Nemám pocit, že by mě chtěla prvoplánově zabít, průběh výkonu je plynulý, ale chovám se příčetně. Rukojeť plynu funguje jako kouzelné sluchátko - ale jistě, není problém :D Přední brzda je naštěstí perfektní, zadní jen kosmetická. Krouťák má defacto stejný jako dvouválcová ER6n, ale ta v rozsahu dvou tisíc otáček, CBR asi v trojnásobku a mnohem výš. Ještě na to nejsem zvyklý, pocitově bych už řadil, ale táhne pořád dál a dál :) Co mi ale nejvíc učarovalo, to je podvozek, pocit jistoty a vnímání povrchu silnice. Tady jsou ty závodní geny cítit nejvíc. Prostě gumy budou lepit k silnici a řidiči, ty se přizpůsobíš.

V roce 2020 jsem najel jen pár set kilometrů a mezitím se objevila nebezpečná porucha. Občas motorka za jízdy chcípla a za dvě sekundy zase naskočila. Když se to stane při předjíždění, je to fakt o držku.
Stávalo se to čím dál častěji, zkontroloval jsem základní věci jako konektory a relé, ale nic jsem neobjevil. Víc jsem se v tom hrabat nechtěl, už stejně přicházela zima a chtěl jsem jí dopřát kompletní prohlídku, tak šla do servisu. Dostala spoustu lásky u mistra Hamouze, který je sice dražší, ale podle mě to stojí za to. Hlavní závada byla ve zkorodovaných kontaktech, ale objevili a opravili i několik dalších.

Už mám objednaných několik dní na okruzích a doufám, že bude šlapat jako hodinky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Duranga
Duranga napsal 12.07.21 v 19:50

> Manažer

Díky. Záleží, co od motorky chceš, tahle je ve svém živlu fakt jenom na velkých dromech jako Most a Brno. To už mám vyzkoušené

Manažer
Manažer napsal 12.07.21 v 19:28 10b.

parádní stroj, dobrý popis. Možná, jednou, bych si nějaký takový stroj pořídil

Více komentářů



TOPlist