PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník poldaFZR
Vloženo 13.1.2021
Aktualizováno 13.1.2021
Zobrazeno 340x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Prostě velké cestovní enduro :)

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Na místě celkem těžkopádná, ale za jizdy krásně ovladatelná hned padla do ruky.

Doplňky na motorce - Vyhřívaní ruček Oxford, Gipro ukazatel rychlosti, Dva origo kufry na bocích + givi e52 ,
Blastry na řidítkách.

Recenze

Po dlouhé době opět návrat k enduru,na cestovaní myslím ideální. Zatím jsem absolvoval jen cestu na STK a zpět .. bylo to krásné svezení motorka na to jak vypadá mohutně užasně ovladatelná zkusil jsem i horší silnice a podvozek to krásně pobral celkem příjemná změna :) .. o motorku bylo od minulého majitele dobře postaráno, zmizel hnědý konektor,upraveno dobíjení a kovové spojky na benzínové hadice , ale to bych nebyl já abych si něco nevymyslel / neupravil .. na motorce byl namontová ukazetel baterie ,ale zapojení bylo tažené přes celou motorku a navic ještě nějak divně na relátko, které se hodilo tak na plošný spoj a né pod sedlo motorky tak jsem to celé vystříhal napojil pod budiky na pojistkovku a maká jak má zlepšila se i přesnost ukazatele. Další šlo na řadu vyhřívaní ruček Oxford bylo uděláné přímo na baterku a fungovalo i bez zapnutého zapalovaní mělo sice pojistku na pokles napětí na baterce,ale to se mi moc nezdálo tak jsem to vhodil na relátko spínané přes zadní světlo :)
Pak přišel na řadu ukazatel rychlosti Gipro ten byl namontovaný za necelou hoďku nic složitého :) , poté jsem přemýšlel kam s telefonem žadný kloudný držák nebo hrazdu jsem neobjevil tak sem si vymyslel něco po svém :)







další věc byla cnc páčky ,původní origo už podle mého měli dost vůli, spojková šla v pohodě, ale brzdovou páčku jsem musel lehce upravovat na konec si dala říct a krásně pasuje :)













To je asi zatím vše .. v plánu jsou reflexní proužky na ráfky, kola se tím pěkně oživí :) , pak příjde na plexi menší deflektor a ochranný rám kolem plastů. Takový je zatím plán uvidíme co bude dál :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
poldaFZR
poldaFZR napsal 16.01.21 v 20:57

V poho ...ale nesouhlasím když to natáhneš z hlavní pojistky které je spínaná z klíčku tak nepotřebuješ relátko a další kabeláž přes celou motorku a navíc to teďkom ukazuje přesně před tím to lítalo volt sem / volt tam a neboj mám to změřené .. a krátké páčky holt zaleží co komu vyhovuje já prostě dlouhé páčky a navíc ty origo moc nemusím

findejs1310
findejs1310 napsal 16.01.21 v 14:17 7b.

Ty brďo
Motorka pěkná...taky jsem pár let sedlal
Bohužel voltmetr tažený od baterie přes relátko má větší smysl než z přístrojovky bo tam jsou ztráty.
A ty krátký páčky na cesťáka
Sorry ale musel jsem

poldaFZR
poldaFZR napsal 14.01.21 v 17:21

Čau, hej to mi nějak uplně ušlo že máš taky stejné přibližovadlo Jako Triumph dobrej motor táhne jak kráva je s ním prdel ,ale není to na cestovaní pro dva a nic menšího než litra sem nechtěl :) takže padla volba na Aprilku :) dobrej nápad jak se rozjaří tak můžem něco vymyslet :)

-Jandys-
-Jandys- napsal 14.01.21 v 00:38 10b.

Zdarec Jirko, opět sis vybral dobře I já měl ke konci sezóny stejný nápad a pořídil taky.Vím že jsi zdatný kutil a co bude třeba nebo jen pro pořádek dáš si dokupy.Na jaře dáme trip a pokecáme, ať ti dobře slouží a poslouchá

Více komentářů



TOPlist