PROFIL MOTORKY

KTM Duke 390 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Settyy
Vloženo 12.1.2021
Aktualizováno 12.1.2021
Zobrazeno 205x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to lehká svižná motorka, po přechodu ze 125 je to velký rozdíl a jízda na ní je velice zábavná.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Po prvním svezení mi bylo jasné, že musím motorku mít. Motorka je velmi lehká a výkonu má víc než dost. Výfuk ve spojení s KN filtrem dělá skvělý zvuk a to i s tlumící vložkou. Motorka je malá, ale i pro vetší jezdce pohodlná. Při nižších otáčkách je trochu ucukaná, je jí nejlépe ve středním pásmu.

Motorku bych doporučil pro - Pro mladé co přechází ze 125 i pro nové jezdce. Motorka nezklame ani zkušenější jezdce, protože spojení nízké váhy a dostatečného výkonu je zaručený recept na zábavu.

Doplňky na motorce - rolny M-style, držák telefonu RAM, zrcátka M-style, svíčka NGK, vzduchový filtr KN, výfuk Akrapovič, Pirelli Diablo Rosso 2, KTM Powerparts - blastery, padací rám + padáky přední osy, boční kufry + držáky, gelové sedlo, přední štítek

Recenze

Hledal jsem stroj co spadá do kategorie řidičáku A2. Kamarád zrovna prodával Duke 390 své přítelkyně a volba byla jasná. Motorka je velmi hbitá a zábavná. Byla na ní již spousta doplňků, tudíž nebylo potřeba dokupovat moc věcí. Dokupoval jsem akorát držák na telefon, zrcátka, rolny a KN filtr, který dal motorce lepší odezvu na plyn a o něco hlubší zvuk. Na motorce jsem za první sezónu najel kolem 10tkm a to hlavně ve městě a na dálnici. Je to naháč, takže na dálnici žádná sláva, ale výkon je dostatečný na plynulé připojení i předjíždění. Ve městě je na ní opravdová zábava. Musí se ale držet nad 3500 rpm, jinak je trochu ucukaná (u novějších modelů to už prý problém není). Nad 3500 je motorce nejlíp a překvapí svým výkonem a na jednoválec i překvapivě hladkým průběhem. Vypínatelné ABS zaručí zábavu i na nějaké polní cestě, ale na to bych doporučoval jiné pneu. Podvozek je pro moji váhu kolem 100kg ideální, ale při jízdě se spolujezdcem už je to jiný příběh (pouze v nouzových případech :D). Pravidelný servis je každých 7500 km, což je celkem často, ale za to jeho cena není závratná. Spotřeba se při mé jízdě pohybuje kolem 4,5 - 5 l/100km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Paulano
Paulano napsal 13.01.21 v 07:39 10b.

Dobrá volba, ať dělá jen radost

Více komentářů



TOPlist