Legenda - první Ninja - Top Gun!
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Momentálně nemúžu hodnotit.
Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky youngtimeru
Doplňky na motorce - -Koncovka výfuku od Sharonu v podobě Kerker megaphone
-přední pružiny + zadní tlumič WP racing
-sportovní sedlo
Recenze
Tento model mě vždy fascinoval, ten design je prostě nadčasový!. Objevila se na bazaru za 24 tisíc, byla v neoriginálních barvách, lak za moc nestál a při nastartování z ní doslova tekl benzín. Každopádně jsem ji vzal, věděl jsem do čeho jdu a co mě čeká. Cílem nebylo pořídit již "hotovou" pojizdnou motorku, právě abych se doma nenudil.
Nechal jsem udělat nový lak v barvách Top Gun, ale s originálníma polepama Kawasaki, ne jako měl Tom Cruise ve filmu, zas takový fanoušek nejsem. Kola pískované a lakované komaxitem v černém lesku + výměna ložisek. Motor dostal nové komplet těsnění, ventily, rozvoďák, taky téměř nové vačky co se mi podařilo sehnat na bazaru v Německu. Pístní kroužky byly kupodivu v limitu jako nové. Komplet repas chladící soustavy, hadice o-kroužky atd.
Svody origo vyměněny za 4-1 Remus, tlumič mi bude vyrábět dle předlohy Kerker megaphone český výrobce výfuků Sharon.
Přední vidlice komplet repas teflonových kroužků, gufer, olej a nové pružiny od WP racing. Stejně tak i zadní tlumič byl vyměněn za WP racing. Řídítka jsem sehnal nižší - sportovnější které jsem prodloužil o cca 3cm, kvůli "domečku" pro dvoulanko , který jsem použil ze ZX9R.
Karbece mají sportovní filtry "konické" a hlavní trysky vyměněny ze "132" na "138" možná bude třeba koupit dyno kit, to ale zjistím jak to pojede až na jaro.
Stupačky pro spolujezdce jsem odřezal (náhradní mám v záloze). Sedlo speciál pro jednoho s krovkou, dává to krásný racing vzhled.
Byla to asi otázka trictvrtě roku práce ve stylu jako koníček, ne každodenní práce. Těším se na teplé dny, kdy ji vytáhnu na cestu.
za 10b.
10b.
Bomba. Moc dobrá práce. Super stylovka.
Ta je luxusní... nádhera
Parádní