renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet Sixty-5 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Apo-Rider
Vloženo 9.1.2021
Aktualizováno 16.1.2021
Zobrazeno 2 532x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Bullet je tak symbolický a legendární název,když ve chvíli na mne machrují "cyklisté" se stopětadvácami...proti 99% motorkám je to jen Bulík :) :D

Motorka koupena od FIRMA:Jan Moravčík - Motoboardel (Chomut - A ještě jsem jel v Březnu po vlastní ose :)

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 900 C: Řekl jsem si \"Už bylo dost Japonců složité konstrukce\"

První dojmy - Rozhodně,je s ní legrace jezdit.

Motorku bych doporučil pro - Royal-Enfield Bullet... Buď miluješ,nebo se vztekáš. Nic pro zhýčkané "motorkáře" co fňukaj když se objeví kapička oleje.

Doplňky na motorce - Pouze sólo sedlo Chief s péry...ale projde přestavbou do let mezi 50.-60.léty :)

Recenze

Jak už to tak bývá...srdci neporučíš,a u Royal-Enfield Bullet to platí dvojnásob.Royal-Enfield Bullet jsem vyhledával od svých 20 let...kdy jsem si řekl "Veteráni oldtimer a youngtimer je má krev!" A ani s Hayabusou mne nepřesvědčíte ;)

Když jsem se vzdal svých dvou Kawasaki (ZXR 750 H1 1989 a KZ 650 B1 1977)..říkal jsem si "asi se k motorkám nevrátím". Uplynul půl rok..a na MotoBoardelu vidím černý Royal-Enfield Bullet Sixty-5. Ihned jsem volal Honzovi,vzal si volno v pátek,a jel začátkem března 2020 do Chomutova se kouknout. I když váhal jsem o Honda CB 900 Custom rok 1981,tak ten Bullet mi nedal spát. Furt jsem hltal videa,a porovnával s Hondou. A plusy byly za a) krásný pohledný,za b) bum bum bum zvuk a za c) jednoduchost. Mínus byl... 17 kW proti 70 kW :)))

Říkal jsem si " snad mne ten jednoválec utáhne do kopce ". Když jsem tam přijel,Honzík mi tu Anglii nahodil ihned...a ten zvuk a vibrace,jako když vidím pěkná prsa ženy. Sednul jsem si na to,a ten posez oooh...paráda. Dám jedničku a jedu. Ty vibrace a ten pocit při seznamování se byly... (Ha ha ha ha ty vole to je jak matčin elektro prskolet). Takhle vysmátej v euforii jsem byl naposledy u Kawy 650..ale tohle bylo silné porno.

Inu,dostal jsem 5 dní na to,abych si motku vyzvedl. A ejhle
..přišel ten Koronavirus. Všichni šíleli,v panice,doma hystericky ječeli že se opovažuji opustit dům...když venku " straší" ten virus. A psal se 18.březen 2020,to byla středa a já po noční spal asi 3 hodiny...vstal jsem,vzal si Top Gun bundu,helmu,brýle,rukavice a mastil na vlak z Mnichova Hradiště do Chomutova. Cesta trvala od 11 do 14 hodiny. V Chomutově mne nabral Honza s Patrolem a jelo se na Křimov. Prachy jsem ihned narval na stůl,můj bágl na čundr jsme naplnili laděným výfukem,Lucas ampérmetrem,sólo sedlem...ooo sólo sedlo s péry sakra,to bude jak divoká holka přes noc houpat. A dalšími volovinkami :) Jo..ten Bullet má i elektrostartér..ale,přeci nejsem nula abych nepoužil své nohy na nakolávačku. Inu...jednoválec má takové tlaky,že 4 hrnek Kawasaki šel v pohodě kopnout. Tady jsou tlaky že to i flákne do nohy. Jakmile jsem ji nahodil,jel jsem na pumpu doplnit palivo. Ten pocit když jedu...totální pohoda a do toho slunce. Jedu natankovat...plná,zaplatíme,nashledanou a jedeme do.Hradiště z Chomutova. Jedu na pohodu 80-90 km/h,a...jasně,všichni mne předjíždí,ale mám to ukradené a vychutnávám si tu jízdu z 50.let.

Abych byl upřímný, tak do zatáček to musím přemlouvat,brzdy až s těží nepovoluji svěrač,a vibrace jsou tak intenzivní že dámy...kupte si radši Ninju,ta vás neudělá na volnoběh :)

Zkráceně,jízdní vlastnosti,motorizace apod. je od roku 1955 (kdy se začli v Madrasu vyrábět Indické Bullety pro armádu), BEZEZMĚN! (Tedy,do roku 2008). A to je ONOOO! No když se přibližuji do Boleslavi,kosa je čím dál větší. Domu přijedu po 18 celý promrzlý...ale šťastný :D Druhý den jdu prohodit sedlo za sólo...Panenko boží!!! To je tak dokonalé...sedět sólo,a poutat oči a klamat rokem výroby. I motorkáři co mne předjedou mi dávají palec nahoru.

V práci...závistí čuměj na to,že takovou krasavici mohou jen mít na plakátu. Já si tu každou jízdu užívám. Přijel jsem k pumpě..a spotřeba??? Po víc jak 200 kilometrech jsem tankoval do nádrže jen 6,5 litrů. Tak nízká spotřeba?? Peckaaa!

Ale abych nepsal životopis z roku 2020. Motorka před mou koupí vystřídala 3 majitele,a původně jezdila Frýdek-Mýstek. Nájezd byl 11 500 kilometrů, což bylo sakra málo. První test,kolik lze ujet na 14.5 litrovou nádrž jsem absolvoval v dubnu,kdy jsem do Českého Těšína ujel 365 kilometrů... A teprve motka škytala pro rezervu,na což mi zbyly 3 litry!! Neuvěřitelné. Druhý den...jsem ujel 350 a necukala vůbec. Velmi potěšen co je to za vynikající stroj. Do kopců se mnou to vyjede na pětku všude,i když jedu 60 km/h. Je to spoďák jako nafta.. 35,2 Nm při 3000 se pozná. Velice mne i překvapila průjezdnost terénem,kde jsem projel lesy Českého ráje,i Ralsko. Tam kde BMW GS nemůže,tam Bullet pokračuje dál.

Fakt,cítím se jako na Anglické motorce. Žádný stres,nic. Pohoda. Mimo silnici je jako doma. A nic ho nezastaví. Pouze,moje seznámení s motorkou bylo...poznávej sám. Příručky lze buď na netu sehnat a nebo Ebay. Překvapilo mne i to že i s kozatou buchtou ten Bullet jede líp jak Harley-Davidson Street Glide. Ovšem...minulou sezónu jsem s Bulíkem ujel 14 300 kilometrů, když při pauze v Praze,se mi podpálil výfukový ventil..mou vinou. Nebyly seřízené vůle,až jsem se sám nadával do ču***...takže,inu 11.záři je pro mne den,kdy se mi podpálil výfukový ventil :(. I tak,užil jsem si s ním srandy,a motorka jde na přestavbu,aby se podobal víc Bulletu Big Head. Motocykl bude jen trochu rychlejší,ale bude mít sakra velký dojezd díky 20 litrové nádrži z modelu Big Head a twinu Constellation. Celkově motorka projde vzhledovou úpravou,a posléze i motorovou.. Aby věci v motoru,převodovka a díly byly Made in UK,a pár dílů Indie abychom jim nekřivdily :) Mimochodem,projel jsem si Royal-Enfield 500 Classic..a to už je o ničem. Jede to lépe,brzdí lépe,zatáčí lépe...a nemá tu duši. Nejhorší je,že když zesednu z Harleye na Bulíka,tak Bulík je tak lehký,tak líný na sport,že fakt jedu na bicyklu :) Ale jsem naprosto šťastný.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Apo-Rider
Apo-Rider napsal 24.02.23 v 01:51

Hooorus
Nejspíš ano ten název je pro Evropu. Nicméně, ve srovnání s Classic 500 tak fakt nejede, nebrzdí a nezatáčí. Ale ten pocit veterána tam opravdu je. Classic 500 je fakt moderna bez emocí. Tohle je furt Enfield dělaný tak jak ho dělali po 2.světové válce.

Hooorus
Hooorus napsal 22.02.23 v 11:10 10b.

Pokud se nepletu, tak Sixty-5 je nazev ktery vymysleli evropsti dovozci. A taky je to asi posledni v evrope prodavany RE se zapalovanim pres legendarni sestavu obubenych kol (to je mechanicke porno, i kdyz brutalne neefektivni).
Nikdy sem nemel to stesti se na tom projet, ale jesli je moderni RE proti tomu strelec, tak to musi byt narez, protoze jizdu na RE 500 elektra (motor EFI) jsem si uzival ale rychlik to zrovna nebyl.

sdr65
sdr65 napsal 29.01.21 v 18:43 10b.

Super recenze tohohle dinosaura. Jednou ho snad taky zaparkuju doma.preju hodně klidných km ...nebo mil?

Apo-Rider
Apo-Rider napsal 16.01.21 v 18:09

Díky za komentáře. Majitelé Classiců nenechte se unášet mým názorem. Je to pouze můj pocit když jsem srovnal Classic a Bullet co podvozkem motorem je ještě z 50.let. Na mne je ten Classic už tak moderní že necítím to,co na mém Bulletu toď vše :) Jinak ať vám slouží,domluvil bych i vyjížďku ;)

lonza
lonza napsal 16.01.21 v 10:25 10b.

Hezky jsi to napsal,ať Ti dělá radost co nejdéle

Více komentářů



TOPlist