PROFIL MOTORKY

Ducati Hypermotard 950 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kokpilot
Vloženo 8.1.2021
Aktualizováno 9.1.2021
Zobrazeno 1 932x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Výkon - Lehkost - Ovladatelnost - Design

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 4-Krč)

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Nový hypermotard 950 padne skvěle do ruky, příjemě široká řidítka dodávají pocit snadného ovládání. Podvozek parádně vyžehlí všechno co předete. Ergonomie je hodně povedená. A výkonu má opravdu hodně. Display a elektronika je super.

Motorku bych doporučil pro - Kdo si chce užít agresivní jízdu, žádné krajinkování.

Recenze

Ducati Hypermotard 950
Je opravdu povedená motorka. O proti starší verzi je to o dost dál a nutno říct že lepší. Začnu designem kde trubkový rám, dvojitý výfuk a ostřejší rysy kapot vypadají rebelsky až brutálně. Což je u Ducati standart. Ergonomie se podle mě zlepšila jezdec je více předkloněn, v jezdecké pozici. Dříve byl posez dost krosový. U nádrže je sedlo užší což přidává ovladatelnosti a je zároveň možnost posunou se trochu do zadu na větší plochu sedadla. Širší řidítka dodávají jistotu v průjezdu zatáčkou, ovladatelnost +. Brzdy jsou opět brembo špička na trhu brzdí opravdu ostře, jsou totiž dávkovány radiální pumpou. Tady už máte pocit, že jste za své peníze neco dostali. A tím nekončíme ABS funguje také skvěle. Už nejednou jsem díky němu zůstal v sedle. Nicméně by bylo super mít možnost ho vypnout, což nejde! Kvůli legislativě. Byla mi dána rada, ať kdyžtak vyndám pojistku ABS. Zatím jsem to nezkoušel. U brzd je mínus ta zadní zavzdušňuje se stejně jako u minulého modelu. ještě že jí moc nepoužívám. Motor Další skvělá věc, točí něco málo pod 10.000 ot. takže spektrum otáček je pěkně dlouhé (na motarda). Výkonu není nikdy dost, ale tady je úroveň trefena. U staršího modelu 821 jsem dával do předu o zub méně na 14 aby byla motorka agresivnější. U 950 to asi zatím vydržím, na zadní jde lehce plynem cca od 4000 ot. Ale i tak maximálka 234 km/h je pro mě zbytečná, tak možná až budu řešit novou řetězovou sadu tak bych to zkusil ještě trochu do síly, uvidíme.
Podvozek ikdyž nemám verzi SP, tak je to pohádka opět o proti staršímu modelu je to veliký rozdíl. motorce věřím i když vjedu na nejakou nerovnost nerozvlní se podemnou ale vklidu vyrovná a přede a jede se dál, paráda.
Garanční roční servis s olejem vyšel na 6300,- čož mi přišlo dost.
S hyperem jezdím po Praze, na mini výlety ve dvou, na okruhu byl v Chebu,Vysokým Mýtě a v Mostě. Most mě bavil asi nejvíc. A byl jsem i na dovče v Rumunsku i cestovat se na tom dá... Udělal jsem si samodomo držák na kufr a s minimem věcí to šlo. A o stan jsme se dělili s bratrem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
viking.2
viking.2 napsal 23.01.21 v 13:49 10b.

Pěkná. Taky mě láká, ale pořad se neumím rozhodnout zda Hyproše nebo Z900. Musím se jít na jaře na tom povozit. Ale kde? Vše je stálé zavřené.

findejs1310
findejs1310 napsal 15.01.21 v 08:21

DoktorARO
DoktorARO napsal 12.01.21 v 14:19 10b.

Krásná motorka. Strašně mě láká. Zatím musím počkat garáž není nafukovací

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.01.21 v 22:32 10b.

TopSBK
TopSBK napsal 11.01.21 v 12:38 10b.

Parádní stroj Zaujalo mě srovnání s předchozím modelem. Měl jsem taky 821, byla to skvělá motorka. Problém se zadní brzdou jsem neměl,
a to jí používám docela dost. Chyběl mi ale výkon, tak jsem přezbrojil na 939. Obojí Hyperstrada, kvůli příjemnějšímu cestování.

Více komentářů



TOPlist