PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250L (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník danmar72
Vloženo 17.12.2020
Aktualizováno 17.12.2020
Zobrazeno 3 073x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Relativne lehka motorka, nenarocna, tak trochu do terenu, tak trochu na silnici, pobavi, lehce ovladatelna.

Motorka koupena od FIRMA:Velsbike (Jinačovice)

První dojmy - Pri srovnani s predchozim strojem (Transalp 700) je lehoulinka, ale i slaboulinka, coz mi ale dnes vubec nevadi... Alespon se nehrnu do predjizdeni. Cim uzsi silnicka, tim zabavnejsi. Cesky asfaltovy tankodrom zvlada s gracii. V terenu se s ni teprve ucim, lec bavi mne ohromne. Po zajeti (utrpeni prvnich 1000 km do max. 5000 ot/min), je krasne hrava, mezi 5-7 tis. ot. jede docela pekne s mymi 80kg.

Motorku bych doporučil pro - Pro zacatecniky Pro jezdce s mensimi sportovnimi ambicemi co se ale radi pobavi Pro mototuristy, ktere nebavi hltat kilometry asfaltu, ale radi z nej kazdou chvili sjedou ...

Doplňky na motorce - padaci ram, ochrana pacek, nosic zavazadel/boxu

Recenze

Vratil jsem se po ca. 20 letech zpet k motorkareni. Zena tomu rika krize stredniho veku, ja si to ale nemyslim... .
Nejprve jsem si pred ca. dvema lety poridil Transalpa 700. Jezdil pekne, ale mne lakala vzdy spise i jizda mimo asfalt . Mam i ctyrkolku a rad se projedu na horakovi v tezkem terenu. Na jizdu mimo asfalt je Transalp strasne tezky a zcela premotorovany. Tak jsem si poridil toto "motorove kolo".

Podvozkove mi zcela vyhovuje, limitem jsou zatim jen moje schopnosti. Je to takovy letajici koberec, vse krasne vyzehli, je spise mekci.

Motor je na jednovalec prijemny, pekne davkovatelny, od ca. 3500 ot. necuka, da se s nim pekne jezdit i po meste. Vibrace velmi slabe, do 6tis. ot. pro mne temer neznatelne. mezi 5 a 7 tis. pekne zatahuje.

Spotrebu mam kolem 3 L/100km

S temi univerzalnimi gumami od vyrobce se daji docela zabavne klopit zatacky, drzi stopu, nehluci, v terenu pak na tvrde povrchu dobre, v blate ci snehu se ale rychle zanesou a klouzou. To budu ale resit teprve az je budu muset menit.

Nevyhoda je retez, pri 2000 km je jiz tak z 1/3 vytahany. To je ale pry znama nemoc u retezu montovanych ve vyrobe (na necem holt museli setrit)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DajaV
DajaV napsal 24.12.20 v 23:45 10b.

pěkný stroječek

danmar72
danmar72 napsal 22.12.20 v 11:58

@KaMo_cz
ok, pak je to jasne, ja se TA zbavil, mel jsem uz moc stroju v garazi..

KaMo_cz
KaMo_cz napsal 22.12.20 v 10:42

@danmar72
Však já chci obě. Nevidím důvod (ani náhradu) proč se TA700 zbavovat.

danmar72
danmar72 napsal 22.12.20 v 08:50

@KaMo_cz:
krize stredniho veku je skvela, do padesatky jich zvladnes jeste nekolik (krizi nebo motorek) CRF250L je moc pekne ovladatelna, ale jako TA700 rozhodne na silnici nejede!! S tim je treba pocitat a nechtit to po ni a nebyt pak zklamany. Spolujezdce sice odvezes, ale ne moc daleko a ani rychle. V lete na koupak dobry ale TA700 to neni. Je to motka fakt pro jednoho. Idealne si nechat obe motorky. Zase na polnacce je TA nemozne neohrabany, na CRF-ku je to jak na horskym kole. CRF300 by mohla byt jeste lepsi... podle papirovych udaju soude.

KaMo_cz
KaMo_cz napsal 22.12.20 v 08:32 10b.

Taky mám TA700, taky mě na něm v terénu štve váha a přebytek výkonu a taky uvažuju o CRF250 (nebo AJP PR5). Příští rok bude dokonce CRF300. Tak mám doma tedy nahlásit krizi středního věku
Díky, pěkně napsaný.

Více komentářů



TOPlist