renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 250 Virago (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník HarryS
Vloženo 15.12.2020
Aktualizováno 31.8.2023
Zobrazeno 2 553x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Už máme za sebou asi 4000 km. Od poloviny července do prosince, a to jsem byl jen jednou na delším výletu.

Více fotografii

Motorka koupena od Moto mcqueen - Jsou to manželé co prodavaji stare a nové motorky.

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSR 600: Bal jsem se silného stroje. Tohle je moje první dospělejší motorka

První dojmy - První dojmy byly, že tohle je nějaké velké :D předtím jsem jezdil jako pošťák po australii na hondě super cube a to je takový skutřík. Ale sedl jsem na to a jako do peřinky. A bylo vymalovano. Navíc ta bafva je prostě boží a v takovém super stavu. Nešlo říct ne

Motorku bych doporučil pro - Začátečníky určitě. Pokročilejší bych doporučil 535. Jinak mam 179 cm a úplně v klidu

Doplňky na motorce - Brašny viz foto ale ty uz tam byly
Jo a mám novou helmu, styl samuraj

Recenze

Dám vám tady story, jak to vypadalo dnes(v den, kdy jsem koupil).
Ráno vstanu, říkám si neprší, dneska by to šlo. Tak jsem se navlikl. Tričko s dlouhým rukávem, svetr, tlustou bundu, pořádné boty a šel jsem na bus asi 30 min daleko. Samozřejmě jsem ho nestihl, tak jsem čekal na další, co jel za pul hoďky. Přijel jsem do madridu, sedl na metro a jel na prodejnu. Stal jsem před ní asi 10 minut. Vystrašený jsem vykouřil 2 cigarety a šel dovnitř. Bohužel semnou nikdo nešel a ja se v motorkách fakt zatím nevyznám ale zkouknul jsem asi 10 videii:D a navíc mám v toledu typka, který má servis a říkal, že kdybych měl pochybnosti ať mu zavolám. Naštěstí byla jen jedna pochybnost a to, že podle něj byla dráha ať smlouvám. Po 1 hodině povídání a čekování stroje jsem řekl "ale jo". Musím říct, že jsem čekal, že vyskočí ze židle a budou mít radost. Oni řekli jenom dobře, tak to sepíšeme:D pak jsem ještě koupil helmu a rukavice, zbytek v toledu, protože tady mám lidi. No a čím více jsem podpisoval tím více jsem věděl, že se blíží hodina H, kde budu muset sednout na stroj a odjet. A tak se stalo. Představte si, že jste naposledy řídili silné moto v autoškole a teď jste uprostřed obrovského města jako je madrid a musíte odtamtud nějak vyjet na dálnici směr toledo. Všude zákazy , jednosměrky, 5 proudové cesty. Jezdil jsem z pruhu do pruhu, bez blinkrů, protože na to nebyl čas, zajel jsem do jednosměrky, do zákazu, kam můžou jen autorizovaná vozidla, 3x jsem musel zastavit, abych se kouknul na telefon, kam mám vlastně jet... Ale nakonec jsem to nějak našel a vyjel na dálnici. Naštěstí tady je na dálnici 120, takže jsem nezdržoval provoz. No je prosinec 15.12 a I když jsem ve španělsku, tak je tu kosa jak v rusku. No nebylo tak zle. Svítilo slunko a bylo asi 12°C ale vymrzlý jsem byl jako prase. Třepal jsem se jako ratlik ale s úsměvem na tváři. Ale stejně asi 12 km od toleda jsem musel zastavit, protože jsem necitil ukazováček a nohy ale stejně.. Radost, že se to nerozpadlo a že mám moto, co jsem chtěl. Když už jsem byl v centru toleda, tak na mě zase padla nervozita, protože ještě nejsem s motorkou zžitý, tak jsem se bál, že mi to někde zdechne a Španělé nejsou trpěliví. Naštěstí se tak nestalo a lide se otáčeli a to mi dělalo radost ale i úzko, že se něco posere. No stejně mi to nakonec zdechlo. 2x. Ale naštěstí u garáže a to mi bylo jedno. Zaparkoval jsem, koukl na ni a zjistil, že mi nefunguje zadní pravý blinkr, takže mě čeká první "oprava". Chvíli mi to trvalo než mi došlo, že mám doma konečně motorku ale už to ke mně přichází :). Škoda, ze má zitra pršet.

Update 12.8.2021
Zdarec. Tak máme najeto círka 2500 km a to vlastně jenom do práce, do fitka a dom. Párkrát jsem jel do Madridu a to je vše. Jsem do ní zamilovaný :D. je úplně nadherná. Vždycky když jí zaparkuju, tak se na ní ještě asi 5 sekund dívám a říkam si "ta je". Musím říct, že mi zatím 250 bohatě stačí. Krásně zabírá ve všech rychlostech. Umí krásně zrychlit. No na Toledo a okolí je perfektní. Teď mě ale budou čekat zkoušky odvahy. Příští týden jedu do Cuenca, což je asi 200 km od Toleda. To bude moje první delší cesta. Jeslti půjde všechno ok pojedu další týden do Salamanky, což je taky nějakých 250 km. A jestli i ta bude bez problémů vemu jí do Portugalska v září na týden. Mám 2 plány buďto to vemu přes Sevillu a Huelvu do Lagosu a od tamtud na sever nebo to vemu doprostřed na Lisabon a pojedu na jih, takže jen půl Portugalska. Je mi jasné, že cesta to bude dlouhá a tězká. Nádrž má přesně 10l a asi to bude žrát kolem těch 4-5 l, takže co 200 km tankování (toledo - lagos 770 km). Asi to nedám na jeden zátah ale byl bych rád, abych první noc spal v portugalsku ( Sevillu a Huelvu už znám) tak uvidíme.

Jinak co se událo od vánoc, kdy jsem koupil moto. Když jsem stim přijel dom dal jsem to kámošovi do servisu ať to zchekne. Vyměnil všechno, co se měnit u koupené motorky má, vyčistil karbec, nova baterka a tyhle věci, aby byl stroj ve 100% kondici. Stálo mě to 350€. Suma jak sviňa ale v servise (ke kterému se ještě dostanu) mi řekli, že by to udělali za 500€, a že je fajn, že mám tady takového kámoše. Od té doby (8 měsíců) všechno ok až do předevčíra (10.8.2021) kdy jsem za jízdy zjistil, že mám píchlou přední pneu. Nevím, jak se mi to podařilo ale během toho jsem nějakým způsobem oddělal speedometr( nevím název v češtině, ten kabel, co ukazuje rychlost a měří najeté km). Stalo se to v noci. Ráno volám do servisu, který tady máme v centru, jestli by se mi nepodíval na to kolo a zalepil to a kouknul i na ten kabel od speedometru. Týpek říká jasně přijeď ale kouknu na to až za pár dní, protože mám narvaný shop skutrama na opravu. Říkam jasné není problem, klidně ať to tam stojí 2 týdny hlavně, ať to je potom všechno v cajku. Cestou do servisu asi 1 km na píchlé přední gumě jsem zjistil, že mi (ne)funguje zadní pravý blinkr. Funguje jen když chce. Dal jsem mu to tam a říkám, když už to tu je, tak se mi na tu motorku podívej celou. No za dva dny volá, že motorka je opravená ale nikde nemohl sehnat nový speedometr. Tam, kde bere díly ho němeli a yamaha ho už prej nevyrábí. Říkam nevadí, já ho seženu. našel jsem ho na amazunu, na ebay ale i na aliexpresu. Objednal jsem tak uvidéme. Přijel jsem si pro moto a typek mi ukazuje pneu, která měla asi 4 velké díry a spoustu malých, tak koupil novou. I jsem mu to říkal, ať klidně koupí novou, protože motorka sice měla nové nejeté gumy ale z roku 2002 :D. Typek říká "takže nové kolo, blinkr opravený a řekněte mi, kdo se vám o tu motorku stará, protože je opravdu v krásném vizuálním ale hlavně technickém stavu". odpovědí je ten můj kámoš. Přebírám motorku, platím asi 60€ a jedu dom( bez speedometru). Asi 400 m od baraku motorka začíná kuckat a zdechne. Nechce nastartovat. Na sytič nastartuje ale po chvíli zdechá. Říkam si ty p**o, co mi s tou motorkou udělal. Volám mu a říkám starý, motorka zdechla a nejede a on že bere dodávku a jede zamnou. Už měl asi 10min po pracovní době. Je to majtel toho servisu. Přijel, zkouší startovat kouka, co by kde by...pak se na chvilku zastaví koukne na mě, já na něj a on " víš, kde je problém?" říkám nevím. "ty tam nemáš benzín". Jsem zčervenal. Cítil se jak největší kkt ale upřímě tohle mě vůbec nenapadlo. A on vysmátý, že to hodíme do dodávky a zajedem na benzínku. Přijeli jsme tam, natankovali přesně 10l, přesně po okraj a motorka šlapala jako hodinky. Říkám, že se cítím trapně a že jsem chuj a že tady má 20 € za to že mě vzal i po pracovní době a on úplně vklidu, že to se prostě stává a že nic nechce:D. Musím říct, že Toleďané, jsou hrozně hodní a milí lidé, kteří opravdu pomůžou s čímkoliv a nic za to nechtějí. Mám takových zkušeností nespočet. Doporučuji aspoň navštívit.

Dobre ozvu se až se vrátím z Cuency nebo Salamakny a nebo z Portugalska, jestli jsem to dal a jak jsem to dal.

Byl jsem v Cuence. Je to 180 km z Toleda, 98% cesty bylo po dálnici a něco jsem zjistil. Ikdyž je na té mojí střele opravdu gaučové sezení po přesně 120 km jsem ucítil dřevěnou řiť. Zastavil jsem po dalších 30 km, abych to tanknul, dal svačinu a trochu si odpočal. Po círka 15 minutách jsem sedl a dojel těch zbylých 30 km ale už to nebylo úplně přijemné ale dalo se to zvládnout. Jsem fakt zvědavý na duben/květen, kdy mám jet denně 300 km po dobu 8-10 dní.
Cuenca je moc hezké město ale za mě jen ta historická část a okolí. Je tam krásné svezení. Jel jsem pak jestě do parku Bosque encantado a tam je to fakt parádní s motorkou. Zatáčky, výhledy. Cesta zpátky už byla v klidu. Na další velký výlet jsem už nejel. Jen kolem toleda do nějakých 80km, jako třeba Consuegra, kde jsou ty typické španělské mlýny.

Příběh z Toleda. Mám pronajaté místo v hlídaném parkovišti asi 3 minuty chůzí od baráku. Ne ani kvůli krádeži jako spíš proti počasí a hlavně zimě. Ale jednoho dne jsem v pracovní pauze (siestě) zaparkoval motorku vedle baráku. Nevidím na ní ale než jsem měl garáž, tak tam stála každý den a noc po dobu asi 4 měsíců. Stála tam asi 3 hoďky. Po siestě jdu k motorce a říkám si, tady něco nehraje. Nějaký píč mi ukradl zadní sedlo. Ale jakým způsoben. Aby jste mohli vzít sedlo musíte vyšroubovat jeden šroub a sedlo je vaše plus když sundáte sedlo můžete si vzít brašny, které tam mám. Ale ten píč si vzal jen to sedlo a ještě si dal práci, aby mi ten šroub našrouboval zpátky :D. Takže mám teď bobbra (viz foto bez brašen). Brašny jsem dal pryč. Mám teď 2 možnosti- Tím, že pod sedlem byly ty brašny, tak je tam hodně podřený lak (viz foto zadního blatníku). Upřímně se mi ta motorka více líbí bez brašen a zadního sedla ale ten lak je hrozný. V lakovně mi týpek řekl, že to bude asi za 200€, protože, aby to nalakoval musí rozebrat a sundat celý zadek. Druhá levnější varianta je koupit to zadní sedlo ale originál není k nalezení a neoriginál nesedí k hlavnímu sedlu. No ale protože jedu do čr a budu potřebovat brašny, tak budu muset koupit to sedlo. Tak se zas ozvu před nebo po cestě do čr.

Update 31.5.2022
Hoši, nakonec jsem kúpil sedlo, protože, jak všechno řeším na poslední chvíli, tak mi už na lakovnu nezbyl čas. Původně jsem měl v plánu jet v dubnu s mašinou Toledo - Praha. Všechno bylo. Chuť, peníze, motorka po servise. Problém nastal, když jsem si uvědomil, že po příjezdu do Prahy bych měl jen 2 dny a hurá zpátky autem do Toleda a to už jsem věděl, že by mohl být problém. To bych prostě nedal. 10 dní z Toleda do Prahy, abych pak jel 5 dní zpátky. Vubééc. Tak jsem to vyřešil jednodušeji a smozřejmě levněji. Napsal jsem několika firmám i soukromníkům, co jezdí Šp - Čr, co by to tak stálo to odvézt. No.. cenově to bylo mezi 350 - 700EUR odvoz z Malagy nebo Barcelony. Tak jsem zvolil nejlevnější firmu (P. Efler jezdí ŠP - ČR s náklaďákem s motoboxy) ale raději jsem si ji projel přes různé recenze. Všechni vypadalo dobře a my se domluvili na datu. Už jen zbývalo převézt moto z Toleda do Malagy. Bylo to jen nějakých 500 km ale naplánoval jsem si to na 2 dny a 1 noc, ať z toho tež něco mám. Přišel den, kdy jsem měl jet..no ne že zrovna ten den pršelo že.. Den předtím krásně a den po tom taky krásně. Bylo kolem 20 stupňů a já jel. Jedny boty, jedny rukavice. Paráda. Neměl jsem zaplacený hotel, říkal jsem si, že kam dojedu tam dojedu. Čím víc jsem se blížil Granadě a Sierra Nevada tím byla větší kosa. Mokrý jak prdel, teplota spadla na nějakých 12 stupňů, začal foukat silný vítr. Necítil jsem nohy ani ruce. Jel jsem po dálnici a jak kolem mě projel náklaďák tak jsem měl co dělat, aby mě vítr neodvál vdál. Spomalil jsem na nějakých 80 km/h a bylo dobře. Když už jsem mysel, že zmrznu, tak jsem našel pěkný hotel při cestě. Ubytko asi 60 EUR, super. Na pokoji krásně hřálo topení, takže jsem všechno na to hodil a šel do teplé sprchy asi na 20 minut :D. Ráno krásný slunečný den. Koukám na teplotu. Nádherných 8 stupňů ale nebyl čas čekak, až bude tepleji. Ve 12 jsem měl být na místě, takže jsem musel vyjet (s rezervou) kolem 8:30. Ten den to už byla pohoda. Ani mi nevadila ta kosa. Modré nebe, zasněžená Sierra Nevada, nádherný stroj, no prostě super. Přijíždím do Malagy. Je nějakých 25-28 C a já v kožené bundě, spocený přijíždím na místo určení. Místo určení byl poměrně velký servis motorek a hned vedle byl stejnojmenný obchod s díly a věcmi na moto. Přijedu tam a říkám:" oye tío, aqui estoy" jakože, tak tady mě máte a týpek na mě: " Super, a koho tady máme?" . Takhle vypadalo setkání s týpkem za stolem. Nevěděl o mně. Říkam si do řiti, tak nic se nedomluvilo a ja teď co tady v Malaze? Za hoďku mi letí letadlo zpátky do Madridu (levnější než vlak asi o 30 EUR) a navíc musím ráno do práce. Tak jsem mu vysvětlil situaci on mi dal papír, kde byla napsána ta česká firma, ať to vyplním. Tak jsem to udělal, on si nafotil moto a říkal, tak hotové, můžete jet. Říkam, klíče tu nechám? A on že to je lepší, taky bych je mohl někde ztratit ale takhle budou s motorkou (velká chyba!!!). Říkám ok a jdu. Píšu panu Eflerovi, že motorka je tam a on že už o tom ví. Říkám super, tak to jsme klidní, jak by řekl Bohuš z Dědictví. Letadlo jsem stihl a všechno bylo fajn. Měl jsem jednu podmínku. Motorka musí být v Praze do 5.5 (myslím). Motorka byla v Praze myslím 3.5, takže super ale.. ALE. Volá mi týpek, že je s motorkou kousek od baráku. Tak jsem si pro ní šel. On jí vytáhl z dodávky a první věc, co vidím, klíč je v zapalování a je otočený na start. Říkám neee. Samozřejmě motorka ani neškubla. Nějaký kretén prostě nechal klíč na start, takže celou tu dobu svítila kontrolka neutrálu a kompletně to vybilo baterku. Super. Ne že mám 6.5. jet na oslavu do Karviné. Kdo mi to teď nabije. Já nabíječku nemám. Ptám se týpka, kdo to nechal otočené? Co za debila? On že nemá tušení, takhle to převzal z toho náklaďáku z motoboxu. Píšu Pavlovi, že motorka je vybitá a on že to musel udělat někdo ve Španělsku. Žádná omluva, nic. Rád bych firmu doporučil ale tyhle věci se mi nelíbí. Něchtěl jsem vrátit peníze nebo nějakou kompenzaci, jen jsem chtěl, aby se omluvil, že to někdo posral (a je jedno kdo). Kvůli tomu jsem na žádnou oslavu jet na motorce nemohl, protože nabíječku jsem sehnal až na druhý den a baterka se nabíjela 2 dny. Nasraný

Update 31.8.
Tak..Důvod proč se motorka převezla do čr a přihlásila se na české papíry a značky. Já jsem to totiž po 3 letech života v nádherném Španělsku zabalil a odjel znovu do Austrálie na círka 2 roky. No a měl jsem 2 možnosti. Buďto motorku prodat ve Španělsku (kdybych jen věděl jak mi osud naloží) a nebo jí převézt do Čr a dát jí tátovi k 65. narozeninám. No druhá možnost byla jasná volba, Chtěl si udělat letos řidičák a měl na ní už v létě jezdit. Jenže.. vzpomínáte jak jsem měl jet na oslavu do Karvine toho 6.5.? Tak tam tata skákal přes fatru (připitý) špatně dopadl, natrhl nebo přetrhl si vazy v koleni a spadl do ohně. Naštěstí jsme ho hned vytáhli ale jeli jsme na pohotovost s nohou. Samozřejmě noha v řiti. Takže, co teď. Papíry si letos určitě neudělá a bude rád, když příští rok bude ok. No já jsem odjel a motorka zůstala a tak jsme se domluvili, že lepší než, aby stála v garáži, tak ji prodáme. Je u švagra v garáži protože on jediný má papáry na moto a může jí sem tam projet. Protože jsem pryč, tak pravoplatným vlastníkem je táta. Je na něj motorka napsaná a i s ním se bude všechno řešit :)
No kdybych se nikam nestěhoval, tak bych ji nikdy neprodal. Jestli jste tady byli semnou při koupi, jak jsem o tom psal, tak víte, že to je moje láska. Nádherná motorka. Užili jsme si hodně srandy. Mrzí mě, že jsem nikdy na ní nikoho nesvezl. Bude mi hodně chybět. V AU si plánuju koupit zase choppra ale myslím, že tentokrát to bude minimálně 650 (a nebo zase virago 250 ve stejné barvě :D). Zajímavé, že mně se Virago libí jen 250. 535 nebo 1100 se mi prostě nelíbí. Nevím proč. Určitě, až si kúpim nový stroj, tak ho sem hodím i s klokanem.

A je to. Prodáno.
Tak ať slouží, jako mně a šťasnou cestu!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Oki
Oki napsal 18.11.22 v 17:42

Přenádherně napsaný článek. Četl jsem to jedním dechem. Jsi velký světoběžník a skvělý
dobrodruh zároveň. Inu, v mládí je to vše jinak. Já už bych najel při dnešní provozu ani do Prahy ! Jednak jsem již starý dědek a potom tolik sebevrahů kolem nás...
Motorečka na začátek dobrá. Nízká a lehká. Nicméně výkonově je to "čajíček", na to přijdeš sám velmi brzy. Přeji Tě v té Austrálii pěkné ježdění (po levé straně) na nové
a určitě silnější mašině mnoho šťasných kilometrů.

Oki (Oskar - Kolinec)

Targus
Targus napsal 06.01.22 v 14:33

Kdybys jel okolo, chrstnul bych ti na ten blatník barvu v pohodě za dvojku. A ještě bych měl výčitky svědomí, že jsem tě okradl.
Ale to se určitě nestane...
Anebo můžeš škrábance natřít odrezovašem . Ten za chvíli zčerná a ty můžeš na každé pumpě a u každé kafírny povídat storky o tom, jak motorka utrpěla šrámy na cestě kolem světa...

limbus
limbus napsal 07.04.21 v 07:53 10b.

Myschan
Myschan napsal 29.01.21 v 12:04 10b.

Pěkná, ať slouží

Baudýno
Baudýno napsal 25.12.20 v 11:58 10b.

Pěkný kousek... jen brašny bez výztuhy vypadají dost povadle... vycpat alespoň bublinkovoufolií ať je to hezké na pohled..

Více komentářů



TOPlist