Osvědčená Multistrada 1200 ABS, základní model bez doplňků. Prostě jak vyjel z továrny.
Motorka koupena od FIRMA:MOTOBOOM (České Budějovice 3)
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Zatím pořádně nevím. Odstraňuji tuningové díly, vracím originály a doplňuji chybějící. Původní majitel nastrojil spoustu karbonu a mě se nijak zvlášť nelíbí. Tak dolů a zpět kousky italských plastů. 5.5.2021 po servisu...tak tuning byla spíš maskovačka havárie a místo pořádné opravy s výměnou poškozených dílů jich hromadu poslepoval a svařil...prasárna dokonalá.
Motorku bych doporučil pro - Cestovatele vyššího vzrůstu co má něco najeto...motor Testastrreta 11 toho moc neodpustí a mód Racing raději ani nespouštím...
Doplňky na motorce - Z Touring paketu zatím jen kufry... hefty bazarové jsou tak ojeté že bych výměnou dostal teplo ale navíc vizuální hnus. a nejde vyměnit pouze grip.
Recenze
Když jsem viděl pořád ,, Supertovárny" věnovaný Ducati a nové Multistrade, tak jsem si řekl že tu motorku musím vyzkoušet... Monster 796 šel protiučtem a Multistrada 1200ABS na jeho místo.
Motorka se mi dost líbila a bazar mi vyšel vstříc po všech stránkách. Zařídil dopravu, financování doplatku, diagnostika u Ducati... prostě přístup co oceníte.
Původní majitel na Multku navršil spoustu karbonu z Ducati Performance... což by bylo fajn, kdyby ovšem nebylo třeba vyhovět českým STK... a to znamená odpojit integrované LED blinkry a navěsit dodatečné miniblinkry. Výsledný efekt je bohužel hnus. Sehnal jsem originální díly a vše vrátil do továrního stavu. Naštěstí se dá na bazaru koupit snad vše a dokonce za přijatelné ceny.
Smutné je že za bazarovou cenu kompletního blatníku, krytu řetězu a držáku SPZ i s blinkry (vše originál bez poskvrnky) jsem v autorizovaném servisu koupil na tyto díly spojovací materiál ... cca. 12 šroubků za 2500?
V tuto chvíli mám již kompletní motorku (v základu) tak jak vyjela z boloňské továrny. Nějakou chvíli to tak nechám než začnu řešit cestovatelský paket. Mám kompletní kufry od Givi na VFRku 800, ale nějak není kompatibilní držák Givi na boční kufry.
10.1.2021... boční kufry jsou už vyřešeny... originál Ducati v bazaru za 5tis. Stačí opravit lak a bude to paráda!!
Ale to jsem netušil že je třeba dokoupit uchycení k stupačkám spolujezdce za dalších 5tis. A sadu zámků za 3500. K tomu nový bezkontaktní klíč za 2800 + 300 výbrus. To vědět tak raději připlatím za už vybavenou motorku. Už jsem v tom za 200tis. a stále je co doplnit... třeba vyhřívané hefty, zadní kufr, držák navigace.
Jarní příprava ovšem přinesla značné zklamání. Po odstrojení na servis se ukázalo že Multošku někdo oboustranně položil, a místo výměny dílů za pár tisíc ji poslepoval a natuningoval...
Moje chyba...měl jsem lépe nakupovat. Alespoň mám co dělat. Naštěstí vše je vyměnitelné a dá se bez problémů koupit. Jen opět cca 15 tis. vyletělo komínem.
Květen 2021: dokončena výměna naštíplého zrcátka, prasklého chrániče rukou s integrovaným blinkrem, držák nastavení zadního odpružení, kryt řetězu a zadního kola, zásuvky, horní klema řidítek a hromada spojovacího materiálu... vše originál Ducati... takže jsem naprosto spokojen a Multistrada je jak z výrobního pásu
Strada je opravdu ÚŽASNÁ
červená italka co víc chtít
Pěkná, originál je opravdu lepší a hezčí.
Tak ať slouží a dělá radost.
A nebyla z Bylan?