VFR nedobíjelo tak jak by mělo a po zkušenostech z Tuona bylo jasné, co bude následovat - odstranění konektorů regulátoru a instalace voltmetru (spínaní přes relé, jinak přímo na baterku kvůli přesnosti měření). Výsledkem je 14,4V s origo regulátorem na volnoběh se světly - není co řešit.
Kabely regulátoru jsou napájené natvrdo - plus a minus kabely jsou zdvojené, na konci je každý pár vedený do jednoho oka k baterce. Plus kabel přes 30A pojistku, kdyby něco.
Další věcí, je černý kabel z origo regulátoru - je třeba ho nechat zapojený, jinak regulátor přebíjí, jelikož černý kabel dává zpětnou odezvu o tom, kolik pouštět do baterky, ověřeno
Po této úpravě zůstává volný původní 5 pin konektor od regulátoru - do něj je nově zapojený voltmetr a černý kabel z regulátoru.
Voltmetr je umístěný v pravém vnitřní plastu - jelikož mám verzi s ABS, tak se nalevo napasovat nedá. Voltmetr má 5A pojistku, a je spínaný z červeného 4 pinu nedaleko regulátoru - prostě proměřit co dává +12V po zapnutí klíčku, viz schéma.
Vlastník | honzaVTR | |
---|---|---|
Vloženo | 26.11.2020 | |
Aktualizováno | 15.6.2022 | |
Zobrazeno | 1 824x |