PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník honzaVTR
Vloženo 26.11.2020
Aktualizováno 26.11.2020
Zobrazeno 1 299x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální motorka, na první pohled nevypadá, ale je celkem pohodlná. Kupovaná nová u nás, s ABS, dokonce i serviska, takže se o ni snad starali v minulosti a jak každý ví, červená je vždy nejrychlejší

Více fotografii

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RST 1000 Futura: Vzhledem k tomu, že nevím kolik bude na VFR času by mohl být případný prodej v budoucnu problém, menší dostupnost doplňků
Yamaha FZ1 Fazer: Dražší
Yamaha FZS 1000 Fazer: Karburátor - už jsem ho v minulosti měl, skvělá motorka, ale ty starty a laborace se sytičem jsem znova opakovat nechtěl.

První dojmy - Na místě je to těžké, s laďákama pěkný zvuk, do 6000rpm se dá jet kochačka a odpustí spoustu chyb, výborně brzdí, slušná ochrana proti větru, na tu váhu a objem dokáže pěkně upalovat.

Motorku bych doporučil pro - Určitě ne na začátek - ne kvůli výkonu, ale kvůli váze. Přeci jen je motorka na místě dost těžká a při učení může člověk chytit špatné návyky. Určitě jí může jezdit člověk, který jde na vyšší obsah a nebo tak přechází z vyššího, jako já - pak si s motorem víc vyhraje, nemusí se tolik hlídat na plynu, jen při předjíždění musí trochu víc řadit, ale dá se jet kochačka i pila a motorce v rámci možností nevadí ani jedno. Určitě není určená do města kde je málo obratná a ani na okruh, kde v základu některé komponenty nestíhají. Univerzální motorka, která má sice několik drobných much, které ale člověk přehlédne - má skvělý poměr cena/výkon, dá se sehnat řada doplňků, trocha zručný člověk udělá ještě dost věcí sám a jako každá Honda drží celkem i hodnotu.

Doplňky na motorce - Padáky, vyšší plexi Puig, výfuky RAAS, nosič kufru Givi Monolock. Další se chystají

Recenze

Po Tuonu 2003, které jsem měl přes 4 roky a najel 14000km, a které nasadilo laťku hodně vysoko bylo těžké dál vybírat. Postupem času jsem se dostal kvůli rodinné situaci do fáze, kdy už jsem na motorku sedl, tak jsem jel dál než kolem komína, případně bral i další věci a na to mi už Tuňák moc neseděl, jak pohodlím, tak možností zavazadel atd., jinak by byl doma asi do teď

Požadavek byl objem 750 a výš, polokapota, aby to zrychlovalo i do kopce a ideálně 4 válec - pro mě osobně je na delší vyjíždky příjemnější, má míň vibrací a větší komfort a taky požadavek minimálně horní kufr. Z čeho jsem vybíral je popsáno nahoře, v podstatě rozhodlo to, že se mi na VFR líbila víc červená než stříbrná a měl jsem štestí, že jsem ji sehnal ještě s ABS, které jsem chtěl :)

Do 6000rpm se nic moc neděje, ideálka na klidný průjezd městem. Je znát vyšší váha při popojíždění. Po vyjetí ven z města a sepnutí VTECu motorka ožije a dá se letět víc, než legální rychlostí, jen se to holt musí točit :) Brzdy - tak tady nemám co vytknout, brzdy to na fleku, hned, ABS jsem ještě nevyzkoušel, jen jsem zvědavý jak to celé budu doma odzvdušňovat Ovladatelnost moc pospat nemůžu, mám houby najeto Spolujezdec za mnou nejel, ale určitě to bude lepší než na Tuonu, už jen díky sedlu - které je mimochodem velice v pohodě. Úložný prosto tak na nářadí a lékarnu. Spotřebu zatím nevím, doplním. Servis? Zatím se seznamuju, jen jsem se nestačil divit jak složité je vyměnit osvětlení SPZ. Aktuálně mě čeká výměna kapaliny ve spojce a směs do chladiče, dále pak instalace USB nabíječky a voltmetru a úprava kabeláže regulátoru a alternátoru (poučení z Aprilie) a celkově motorku projít a seznámit se s ní. Jinak je to relativně složitý stroj než jsem byl szvyklý, ale je to dáno koncepcí - dvě hlavy, dva napínáky, rozvodové řetezy místo kol(zdravím majitele FI), VTEC ventily a je toho víc. Zasvěcení vědí, tak uvidíme co mě potká, ale se vším co se objevilo poradili kluci, kteří VFR mají a rádi pomohli :)

Další informace dodám v průběhu servisu přes zimu a v průběhu sezony

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
honzaVTR
honzaVTR napsal 24.12.20 v 21:14

Díky kluci! No, proti Tuonu je to hrozný tank, hlavně na místě, ale člověk si zvykne...Z jara se chci trochu oťukat, tak uvidíme...Není to továrna na emoce, ale vypadá že by mohla fungovat jako celek dobře,. zatím mám pozitivní dojmy

dalinv
dalinv napsal 23.12.20 v 08:12 10b.

VFRka je parádní universál pro toho, kdo chce jezdit na pohodu, tak za to i občas vzít a užívat si delší cestu s naloženou bagáží. No já ji mám nějak 2 roky a stále se s ní pomalinku seznamuju Tak přeji,ať dlouho slouží

Ti_rex
Ti_rex napsal 08.12.20 v 14:39 10b.

Krasny stroj kamarade

Bobuán
Bobuán napsal 28.11.20 v 12:40 10b.

Ahoj, myslim že sis vybral dobře. VFRo je spolehlivá mašina. Je sice trochu těžší jak píšeš, ale na to si člověk zvykne Mám starší model (ještě s kolama v rozvodech ) celkově má najeto 75000 (já osobně nějakých20000) a zatim jsem dělal alternátor a regulátor na něj jsem si přidělal chlazení z počítače tak uvidim. Ostatní je jenom běžné opotřebení jako spojka ložiska v krku atd. Dávám 10 bodů, ať dlouho slouží a kolama dolu

Více komentářů



TOPlist