renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SWENSON83
Vloženo 21.11.2020
Aktualizováno 21.11.2020
Zobrazeno 712x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Výborně ovladatelná a na R1 oproti RN 12 motor mnohem výkonnější .

Více fotografii

Výška jezdce: 203 cm

První dojmy - Chtěl jsem původně RN 12 . Která má z litrů daného ročníku nejlepší ovladatelnost . Dobré brzdy , motor toho do 8000. ale moc nepředvedl . Nahoře už je to ale jiná písnička . RN 19 má naopak už kolem 4-5.tis znatelně větší sílu která je cítit v celém spektru a dokonce se dá mluvit o citelné špičce. Šestipístky mě nepřišli nějak zvlášť lepší .Pro větší postavy ale bude na RN 19.vice místa .

Doplňky na motorce - Leo Vince SBK

Recenze

S nově koupenou motorkou jsem absolvoval servis již zmíněných cívek . A po vyzvednutí jsme jeli rovnou do Mostu .

Destičky SBS RS , komplet vyčištěné a rozhýbané pístky , obuto do Metz K2 RR . Sem se vydal na první Most v životě , pokud nepočítáme zážitek s RSV která v Mostě nechtěla chytnout .

Po rozkoukani se a asi dvou rozjížďkách , sem se pokusil jet svižně s cílem pokořit čas 2:00 ...což se nakonec ukázalo jako nelehký úkol . Z dnešního pohledu a mého dosavadního osobáku z konce sezony 1:51,3 je to úsměvné . Ale v Mostě je hrozně znát kolik tam máte najeto . Nakonec jsem zajel 2:00,3 a nebyl jsem úplně spokojený se svým výkonem .

Motor : opravdu 10-13.tis má mnohem více síly než zx10r 04 , kterou jsem měl předtím . Stavba kopnuta hodně na předek a delší zadní kyvka , se na okruhu projevuje mnohem menší tendencí panáčkovat . Což oproti zx10 04 která se zvedá na dvojku neustále , mnohem lépe soustředí na stopu , než neustále kontrolovat ruku na plynu aby toho náhodou nebylo moc .

Brzdy : sériová pumpa Brembo 16 , pancíře a desky SBS RS odvádí dobrou práci , ač 16.ka nenabízí dostatečně velký počáteční nástup . Tak to opravdu nevadne a brzdit se dá celkem obstojně .

Podvozek:. řekl bych to nejlepší na R1 je jinde , ovladatelnost , přehazování , stabilita a chuť vrhnout se do zatáčky je oproti zx10 a gixeru K1/3 opravdu jinde .

Nakonec jsem usoudil že okruh je cesta a jít se 190 .hp na silnici už není pro mě . Je to čekaná na penál . Proto jsem se rozhodl prodat motorku dál a pořídil okruhovku R1 RN 12 na Ohlinsu . O tom ale až příště .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jerseySE
jerseySE napsal 21.11.20 v 15:47 10b.

Tvoje recenze jsou jako úžasný seriál a já se těším na každý další díl

Více komentářů



TOPlist