Motku mám z dědictví po zesnulém bratrovi
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 50/555 Pionýr: 1)neměl doklady..2)není toho času,a mladického elánu.
První dojmy - Dojmy jsou smíšené,- rozpačité..Je sice je nepojízdná,ale původní platné T.P je podnětem k tomu s tím něco dělat. Jinak by šla do trhu jak ostatní tři co po něm zůstali.
Motorku bych doporučil pro - Zapadlé, klikaté silničky v podhůří, trojky mezi dědinama. Reálně na cestách druhých tříd už výkon dosti pokulhává.Na popojíždění v městských kolonách to vážně není.Brzdit se musí taky s notnou rezervou.
Doplňky na motorce - Mám v plánu revmaplech,kryty z.kola,směrovky a tažné na pávka kterého snad někdy probudím z letargie.
Recenze
11/20 Naposled sem to sedlal v roce 94-96. V současnosti už je retro.V dnešním provozu vedle..Z aktuálních cen dílů(šrotů) je mi mdlo.. Brácha spravoval domek a na tohle už neměl čas, i když o tom v mezi řečí zmínka občas padla. Z piety k němu, vlastnil
to
víc jak dvacet let, a pár nostalgických vzpomínek k tomu to dám časem do provozu schopného stavu. No.. chleba to nežere,tak času dost ..
4/21 Dovez sem to na dílnu a postupně rozebírám, přebírám, něco spravím, vyměním, koupím, něco do archivu.. Představa začíná býti jasná. To co sem s toho kdysi vyhazoval jako ohavnosti, tam tedˇ věsím zpět. Zatím spíš taková skica ..Co to zežere práce a času, třebas ten domrdanej revmaplech porovnat, překlepat, dopasovat a nachystat pod plnič..to by jeden nevěřil. Pomalu každou součástku, šroubek v ruce projít. Ukrojil sem si nevědomky velký krajíc, je to spoustu času, barva několikrát stekla, zase brousit !! Sakra práce.. Inu letos to nevyjede.. 2/22 Se našla chvilka,tak prozatím revize motoru..Další křížek na krku..Vyměnit gufera, ložiska, spojkový koš, startovací segment, primární řetízek, vyaxiálovat předlohu, oprášit pár koleček, klika ve strojní dílně, rámcově dopasování kanálů..Očekávání bylo zdaleka horší podle toho jak to zevnitř vypadá. 5/22 Více volného času a povzbuzení kolegy, že ty nové pneu dříve steří než to složím mě přiměly kopat to konečně do konce..Tedy bez vozíku, ten je zatím at.akta.(šasi v zinkovně) Na motor zapalování lup to do rámu, natáhnout elektriku, spálit pár žárovek co zbyli po 6V zapojení.(i pojistek, chybička se vloudila).. Provizorní pal.přívod zapojen, výfuky.Na 5* 6* kop nic, 14*15 a šup a "PRSKAVKA ZASE BĚŽI" Po patnácti letech co ležela ladem zadostiučinění..Před připravené plechování opatrně nasadit je už pouze třešničkou na dortu .. Seřízení bohatosti směsi závěrečná tečka.. Snad ten výsledek za to stojí,a jestli to bratr odněkud shora vidí doufám že s toho má taky radost..Po zkušební jízdě jde motor hladce, podtržen jadrným zvukem nových výfuků.. Doseřízení spojky a vzduchu kolorit. Jízda z stk proběhla bez ztráty kytičky a jeví se že to jede asi + - jak by mělo..Musí si to ještě posedat,hlavně brzdy. 2/24 dostala nový motor - starý průběžně v revizi
Hezky jsi na tom zamakal a je z toho moc pěkná motorka.
Super Ten palec je jednička k té desítce aby to byla ta jedenáctka co si zasloužíš
za respekt jaky mas k bratovi 10
No kurňa, to je velká paráda. Taky sis dal záležet a toho času To znám. Ať slouží, je to držák
Děkuji všem za komenty... Na třetí jízdě(ať si to sedne) cca po 250 km,to v pravé utažené zatáčce prosedlo,a revmaplech je pokřtěn Div mě to neposlalo ven !! Nakopal bych se fakt do pr...e Jinak šlape klape