Chtěl jsem něco, na čem zjistím, jaké to je jezdit bláto, brody, listí, jíl atd.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki RM-Z250: Pán se nakonec rozhodl si ji nechat.
Suzuki RM-Z450: Naštěstí když jsem volal na inzerát, tak byla už pryč. Ještě že tak, do začátků by asi nebyla úplně ideální.
První dojmy - Ta svině jede jako prase bodnutý jehlou.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo už má aspoň nějakou zkušenost s motorkou a chce se zkusit vyblbnout v bahně. Jdou na tom jezdit jak tratě tak les.
Doplňky na motorce - Měřič MTH, blástry, od předchozí majitelky zkrácený ovladácí páčky brzdy(na jeden prst) a spojky(na dva prsty).
Recenze
Nutně jsem s podzimem potřeboval něco, s čím bych mohl navštívit lesy, louky, pole a občas tratě. Požadavky byly jasné, aby to nestálo víc jak 70k (takže padlo hard enduro :-/), 2t/4t, 250 objem a aby to bylo aspoň po nějakém doložitelném servisu. Brouzdání po motorkáři.cz na mě začalo plivat různé krosky v různém stavu(pochopitelně). Ze začátku jsem moc štěstí neměl, buďto už byli stroje pryč, nebo si majitel prodej rozmyslel. Po smíření s tím, že se asi budu muset začít učit na 450 jsem naštěstí natrefil na tuhle Kawu. Jeden telefonát a druhý den už jsem pro ni mazal pod Brno.
Prodávala to jedna paní, která na tom lítala hobby motocross. Při její výšce opravdu velký respekt a nějak si to furt nedokážu představit. Motorka byla hezky pěkně uklizená přímo v domě a hezky pěkně studená. Po nastartování(chytla hned) a detailním prozkoumání jsme se začali bavit o tom co bylo děláno a o důkazních materiálech. Hotový rozvody, ventily, píst, ojnice, klikovka, nová vodní pumpa, chladiče, řídítka, fungl nové polepy, repas tlumičů prostě takřka vše, jenom jsem byl upozorněn, že nebyla dělaná převodovka. Namotáno 200MTH a od oprav cca 30MTH. Takže jsme si plácli.
Doma jsem namotal první 4MTH abych to vyzkoušel a prohřál. Po návratu jsem ihned vyměnil olej(Motul 300V) a olejový filtr(HF207). V oleji ani filtru nebylo známek po špónách, takže asi cajk. Na silnici se to nedá moc ovládat, drapák plus karbec s 32KW, který tam jsou snad hned od volnoběhu je docela hnusnej zážitek Každopádně v terénu je to sranda s tou motorkou pracovat, výkon ji zatím neschází(světě div se, když na tom umíš h*vno). Dál uvidíme, přece jenom ji mám chvilinku.
Po vyhřezlé ploténce musela z domu. Sice né hned, ale po roce stání v garáži ať radši dělá radost někomu jinému. Až se dám do pořádku, tak si snad pořídím AJP nebo Husqvarnu.
Fajnovej stroj do začátku na ostatní se vy*er, hlavně opatrně
Za jízdu po lese. Tam jezdí jen @#$_&-.
DvěPade na čtyři doby je na naučení bomba