renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CZmarty
Vloženo 17.11.2020
Aktualizováno 17.11.2020
Zobrazeno 1 518x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Osvědčené cestovní enduro, pohodlný posez, masivní motorka

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: žravá, problémy se spojkovým košem, potřeboval jsem zpomalit :)

První dojmy - Od předchozí (GSX 750 F) úplně jiný posez, dojem robustnosti. Sedlo širší, nohy níže, vzpřímenější pozice jezdce. Zajímavý zvuk motoru, musel jsem si trochu zvykat. První náklony do zatáček byly hodně opatrné, nebyla ještě moje :) ale sedla do ruky a večer jsem majiteli volal, že ji chci :)

Doplňky na motorce - Boční kufry Big Husky, deflektor, vyhřívané rukojeti, blastery, padáky, ukazatel zařazené rychlosti, zásuvka

Recenze

Začal jsem na Suzuki GSX 750F, ale pomalu mě to začalo táhnout spíše k cestovním endurům - nejsem žádný závodník a motorku mám spíš na výlety/dovolené.

Stromek mě zaujal už před rokem a půl a od té doby jsem nad ním přemýšlel, se Suzuki jsem měl dobrou zkušenost, tak proč něco měnit. Ještě jsem koukal po Hondě Varadero ale nakonec jsem zjistil, že se mi moc nelíbí.

Začalo tedy rozhodování - velký/malý stromek.

Četl jsem spoustu recenzí, názorů... Nakonec jsem se rozhodl pro malého z důvodu nižší spotřeby a údajně lépe řešené spojky.

Výkonem jsem šel dolů (měl jsem 68kW, ale upřímně jsem potřeboval trochu zpomalit, měl jsem občas strach o papíry).

Přišla tedy zkušební jízda - nevěděl jsem co od toho výkonu očekávat. Už když ji původní majitel vyvezl před garáž, ohromila mě. Pak následovala zkušební jízda při které už jsem se skoro rozhodl, ale říkal jsem si, že pár hodin na rozmyšlenou neuškodí. Večer jsem volal, že ji chci.

Motorka měla při prodeji najeto 68 000km. Viděl jsem spoustu inzerátů, kde prodávají čerstvě dovezené stromky s 35 000 na tacho... za 12 let... kdo tomu chce věřit, může...

Brzy se vyřešily i formality a už byla moje :)

Mám na ní najeto 4000km, prozatimní zkušenosti:

Zadek si musel zvykat. Po 150 km jsem na ní skoro nemohl sedět. Už si zvykl.

K moto byl i centrální stojan (prasklý - zavařil jsem). Ve vracečce při větším náklonu doleva nášlapem drhnu o asfalt... Ještě nevím jak vyřeším, možná sundám.

Komfortní jízda - dokoupil jsem deflektor (mám 186cm) a nemohu si ztěžovat. do 80km/h klidně se zvednutým plexi

Výkon za mě dostatečný. Na předjíždění s rozumem bohatě stačí, motorku beru jako cestovní, žádné rychlostní rekordy s ní neplánuji.

Dokoupil jsem vyhřívané rukojeti KOSO, všem doporučuji. Jezdím ještě 17. listopadu

Zatím jsem vyzkoušel jen pár polních cest - chce to trénink a asi i motoškolu příští rok na jaře :)

Servis: První problémy cca tři týdny po koupi - z motorky teče olej. Vyměněno gufero spojkové tyčky a rovnou i těsnění víka alternátoru. Zároveň výměna oleje.
Přední brzda brzdila až když byla páčka u řídítka - vyměněn pístek + rozchození brzd. Rovnou výměna brzdové kapaliny.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myšoun
Myšoun napsal 21.11.20 v 21:58 10b.

Vítej v lese, stromkaři Víc stromků (zejména V-Stromů), víc ekologie Dobrá volba motorky pro radost. Ať ti dobře slouží - a - KOLAMA DOLŮ

KALUP
KALUP napsal 19.11.20 v 23:21

tos mě překvapil s těma nášlapama , já myslel že to maj jenom šopráci .

Goodji
Goodji napsal 19.11.20 v 22:45 10b.

skaldorini
skaldorini napsal 19.11.20 v 21:24 10b.

Jako by te me skoro z oka vypadla.
Jsem s ni naprosto spokojen.
At slouzi k radosti

valasek
valasek napsal 19.11.20 v 21:05 10b.

Dobrá volba Kilometrů se neboj, já jsem ho prodával při skoro 80 tis., dnes má údajně skoro 200 tis. a stále spolehlivě slouží. Ať přináší jenom samé skvělé zážitky!!!

Více komentářů



TOPlist