Dost slušně tahá v každých otáčkách, dá se s ní i na delší trasy, parádní zvuk s laďáky R.P.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Nízký výkon
Suzuki SV 1000S: Dražší
První dojmy - Hned mi sedla na 1. dobrou. Líbí se mi na ní nejvíce zvukový projev s laďáky bez DbKillerů. Designově nadčasová. Ze začátku jsem z ni měl opravdu strach. Musel jsem si zvykat na sportovnější pozici
Motorku bych doporučil pro - Vhodné pro ty, co nechtějí zvuk cirkulárky, ale pořádná bourací kladiva, sportovní svezení, a obrovskou spotřebu?
Doplňky na motorce - Z doplňků jen laděné výfuky R.P. Tuning a neprůhledné plexi
Recenze
Je to moje 1. motorka. Vybral jsem ji podle ceny, designu a zvuku. Příjemná odezva na plyn, ale není to úplný zabiják ani pro začátečníka, jen to chce být opatrnější s podřazováním a ubíráním plynu, občas má tendence zablokovat zadní kolo. Moc se mi nelíbí dávkování přední brzdy. Je zde velmi malá prodlevu mezi “moc nebrzdím” a “blokuji přední kolo”. Chci to doladit měkčí směsi na destičky a pancéřovými hadicemi. Vyloženě mi vadí spotřeba 9,5l/100km skombinována s 16l nádrží. podvozek je nastavitelný. Mám vše na středu. Není příjemné s ni jezdit na rozbité okresce pomalu. Je tvrdá a uskákaná, ale jakmile člověk zrychlí, dokáže to podvozek lépe filtrovat. Dá se s ní i na delší trasy, není úplně lehací. Ovšem při vyšší rychlosti je lepší si lehnout. Ikdyž měříme jen 178, tak při delší cestě mě trochu bolí nohy, protože jsou více vzadu a pokrčené. Ve 2 nejezdím, mám krovku ?
Mám ji teprve 2 měsíce, takže řešit poruchovost a servis mi zatím nenáleží.
Posez je pro mě akorát, na menší postavy už je sedlo, myslím, dost vysoko
Také jsem ji měl před asi 12 léty rok 97
Přes zimu chci udělat větší servis. A taky jsem jednou tlačil. Ta spotřeba je fakt hrozná. Ale ne a ne jít pod 10. Furt za to tahám. Návykové
Skvělý stroj, až na spotřebu Dvakrát jsem ji tlačil Bacha na napínáky rozvoďáků