Středně silný skutr, vhodný i na delší cestování
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Koupeno mimo sezonu Jeto okolo komína Ovladatelný
Recenze
Doposavad žádné zkušenosti, mohu vyjádřit až najedu něco v sezoně.
Stroj jsem si vybral z důvodu již staršího věku
Skutr je určen především na ježdění po silnicích a kvalitních cestách
Je prosinec, Kymko je ošetřený a zaparkovaný, takže něco málo mohu napsat k jeho užívání.
Koupi jsem ho od prvního majitele s nájezdem 16000 km. S pár kilometry má najeto 21000km.
Co k němu říci? Je to skutr úzký (žádný mastadont), má obě šestnáctipalcový kola, takže co se týká jízdních vlastností, tak se blíží vlastnostem motorky. Se skoro 21 kw motorem jede spolehlivě 130, ale jel jsem s ním i tachometrových 150. Je dobře díky úzké konstrukci ovladatelný i ve vinglech (párkrát jsem si už brnknul stojanem), problém je akorát absence navýšení krouťáku podřazením.(Párkrát jsem se o to nožičkou i pokoušel??).
Spotřeba je ke 4 litrům, při kochačce do 3,5 litru.
Celkově se dá říci, že je to dobrý skutr a umožňuje pohodlné i trochu sportovnější cestování.
Negativem je velice malý úložný prostor (daň šestnáctipalcovým kolům), vyřešeno Givi kufrem.
Výborná volba. Ať se nám příští rok daří.
Mohu doporučit. Mám najeto přes 37 tisíc km. Motor hbitý a spolehlivý, přední brzda vlažná, do města a okolí ideální stroj pro dědka.