renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 650F (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mrazikovo
Vloženo 15.11.2020
Aktualizováno 18.9.2023
Zobrazeno 1 066x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po roce na CB500F jsem ucítil nutkání jezdit větší stádo. CB650R jsem měl v hledáčku už kdysi, nicméně pro nedostupnost mi nakonec oko utkvělo na zánovní CB650F.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: V době nákupu jsem nenarazil na žádnou vhodnou
Honda CB 650R: Dodací lhůta nových nejistá a na bazarech žádná vhodná nebyla

První dojmy - V porovnání s mou CB500F je tohle už dospělá motorka a to ve všech směrech. Jízdní poloha mi vyhovuje, sedlo malinko výš, ale pořád OK. Jelikož jsem přesedlal z Hondy na Hondu, tak přechod byl naprosto přirozený. Jako prr na hrr.

Motorku bych doporučil pro - Ideální jako druhá motorka pro pokročilejší začátečníky.

Doplňky na motorce - Štítek, klín pod motorem, padáky, zrcátka místo závažíček, GiPro, nosič s kufrem

Recenze

CB650F je krapet větší kus železa, než má předešlá CB500F, ale ani při manipulaci na místě mi ten rozdíl hmoty nepřijde zásadní. Výrazně lépe drží stopu a to zejména při rychlejší jízdě, kdy mě na 5kilu rozhodil každý průjezd kamionu o dálnici ani nemluvě. 650 sedí jak přibitá a ani v rychlostech na dálničních limitech nemá tendence se vrtět a děsit.
Pokud někdo chválí ovladatelnost CB500F, tak šestipade je ještě o kus dál. Do zatáček následuje pohyb zorniček a ačkoliv nájezd přepálíte, nechá vás zpomalit, bezpečně Vás vyvede ven a hurá zase dopředu.
Motor jde sametově do otáček a rovněž tak i celá mašina zcela hladce reaguje na každý pohyb plynu. Jakmile se naučíte plyn plynule dávkovat, nekoná se že žádné cukání, které mne na CB500F občas lezlo na nervy.
Brzdy jsou taky docela v pohodě. Nejsou agresivně ostré, ale když je potřeba, stojíte na pětníku.
O CB650F se často uvádí, že je nudná. Možná pro ty co už jezdily desítky různých jiných motorek, Pro tukany mého typu je CB650F naprosto přirozená a dokonalá evoluce po první motorce a věřím, že si s ní užiju mrtě srandy.

4.4.2021
Za zbytek podzimu a začátek jara jsem stihl nakroutit cca 2,5k. Můžu s klidem prohlásit, že jsem vybral dobře. Základní rozdíl v porovnání s mou předešlou CB500F je jistota. Pětikoule se vlnila při každém poryvu větru, protijedoucím kamionu a jet na dálnici za náklaďákem či dodávkou bylo utrpení. Šestpade jede a jede a jen tak něco jí nerozhází. A když se mi za kamionem nelíbí, stačí přiotevřít plyn a je stovky metrů za mnou. Ten čtyřválec je neskutečná slast. Obecně je znát, že CB650F je už dospělá motorka, S odstupem času pohlížím na pětikilo jako na hezkýho Pionýra. Je to výborná motorka, ale člověk narazí na její limity poměrně brzy. Možná je lepší si do začátku koupit rovnou něco pořádnýho a na první rok si to nechat uškrtit na A2. Ono v podstatě nejde ani tak o výkon motoru, ale hlavně to chování motorky za jízdy je neskutečně jiný.

24.9.2022
Tak se dnes uzavřela další kapitola mého motorkářského života a Hondičku si odvezl jiný hodný páníček. Přeju jemu i Hondičce, aby si vzájemně dělali radost a měli spolu mnoho a mnoho zážitků. Mně odvezla na Hel, do Tater, povozila mne po Beneluxu a užil jsem si na ní 33tis šťastných kilometrů. Děkuju Hondičko.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 15.11.20 v 20:30 10b.

Více komentářů



TOPlist