renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 175/487 (1986)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník J-a-r-o-s
Vloženo 13.11.2020
Aktualizováno 13.11.2020
Zobrazeno 2 229x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 9 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
J-a-r-o-s
J-a-r-o-s napsal 27.11.20 v 20:51

H1956 : Je to u rozhledny za obcí Veselí(Moravskoslezký kraj), které leží mezi Odrama a Hranicemi na Moravě, 49.6433197N, 17.8093614E
VIZI: Motorku mám od roku 2009 akorát na motorkáře jsem si ji přidal až teď, takže na ní jezdím některý rok více některý méně jak se mi chce a jak to situace dovolí, jinak trápení zavisí na úhlu pohledu no ...

Franky
Franky napsal 18.11.20 v 11:03 10b.

Za mne pěkná vzpomínka na mladší léta a 476 + 477.
175/477 už celkem upalovala a musím říci, že více kamarádů mělo 487, ale žádná netahala jako 477.
Mimochodem - 4 litry je bezva spotřeba (za 3l chodila jen i pocitově slabší 125/476).
Dnes se sem tam potkávám se 175, když mi přestane pálit jeden válec na 350 .
Loni na 100. let ČZ do Strakonic jel se mnou brácha na svojí 487 a ….ve vzduchovém pytli 110km/h a do kopce v pytli udržel i 90km/h.
Ale má snahu sehnat 472, aby mohl i do kopce udržet 100km/h.

VIZI
VIZI napsal 17.11.20 v 17:59 10b.

To, když si přečtu, tak jsem v naprostém úžasu ale spíš nepříjemně, že se ještě někdo v roce 2020, trápí s takovym strojem, neuvěřitelné

H1956
H1956 napsal 16.11.20 v 20:34

Mohu prosím vědět, odkud jsou ty fotky? myslím ty na kopci s tím přístřeškem a pohledem do údolí.

petruMRD
petruMRD napsal 16.11.20 v 10:37 5b.

N advoucífku se vyser a kup aev, funguje o mnoho lépe, jinak 75 w dynamo je blbý v tom, že začíná dobíjet asi až od třech tisíc otáček.

callowsick
callowsick napsal 16.11.20 v 09:58 10b.

pěkná a jak píše Sekáč: patinovka je prostě víc, než superlesklá

sekáčmagor
sekáčmagor napsal 14.11.20 v 16:48 10b.

Díky bohu za každou čízu v patinovém stavu...

pali3x
pali3x napsal 14.11.20 v 16:04 10b.

Obdivujem ľudí, ktorí jazdia takými starými motorkami . Často je to potrebné opravovať a má to kopec problémov, ale je to pekné (dnes už ani nie lacné). Problém je, že ak takú motorku nevie človek opraviť sám, tak dnes len ťažko nájde pomoc (známy má Jawu 350/639 a nájsť človeka v okolí, ktorý tomu rozumie je celkom problém).
Podobné motorky by som naozaj doporučil len ako motorku pre zručného človeka s chuťou a ochotou motorku opraviť a udržiavať (alebo ako druhú motorku). Pre typ, ktorý chce práve staršiu motorku, chce sa jej venovať a jazdenie je príjemným doplnkom.
Pre začiatočníka, ktorý chce hlavne jazdiť (bez toho aby stále niečo riešil) by som doporučil radšej niečo čo najviac spoľahlivé a nie celkom staré (r.v. 2000+). Nespoľahlivá motorka vie človeka odradiť od jazdenia (môj známy s Jawou), naopak dobrá motorka prinesie pekné zážitky a radosť z každej jazdy. Už aj miešanie oleja s benzínom pre 2-takt je často pomerne otravná záležitosť .

Minule som na jednej jazde stretol "Pána motorkára" ... Mal nejakú starú zreštaurovanú Jawu (60-te roky) a pán išiel tak skvelo, že jediné prečo som mu stačil (a bol pred ním - za ním bol smrad a dym po 2-takte ) bol oveľa vyšší výkon mojej motorky. Technikou jazdy a odvahou bol niekde úplne na inej úrovni - ja som ale zatiaľ len taký začiatočník amatér .

Prajem veľa radosti s motorkou a iba šťastné kilometre . Zároveň dúfam, že na cestách bude stále dosť ľudí, ktorí sú ochotní jazdiť s veteránmi .

gremmi
gremmi napsal 14.11.20 v 11:44 10b.

Hezká motorka na takové to domácí šroubování



TOPlist