PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník polopost
Vloženo 12.11.2020
Aktualizováno 12.11.2020
Zobrazeno 1 886x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motorka, kterou jsem ani nepotřeboval, kupovat nechtěl, ale už od mala se mi hrozně líbila a když přišla nabídka ji koupit, bylo sakra těžký odmítnout.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1100: Přišla mi pod ruku tahle.

První dojmy - Ochotně letí do otáček, jinak je to hrozně nepohodlný sportovní nářadí starý školy.

Motorku bych doporučil pro - Lidi menší postavy, kteří milují hrubou sílu starejch strojů, mají rádi jízdu v otáčkách a křečích do nohou.

Doplňky na motorce - Lděný výfukový systém, dvousic/monopost, pancéřové hadice

Recenze

Gésixero, gixxer a především SLINGSHOT!!

Tahle motorka se mi vždycky hrozně líbila.
Teda co do techniky, vzhledově tak napůl.
Ale poctivej motor, s tím obrovským chladičem oleje a hrubým karburátorovým projevem v rámu klasický kolíbkový konstrukce, kterej je ale vyrobenej z lehký slitiny... to mi už od mých asi 14 let znělo jako kombinace snů.

Jenže nikdy jsem nebyl na design 80. a 90. let a na kapotovaný motorky už vůbec.
Prošel jsem si obdobím, kdy jsem ji toužil koupit a překopat na nahotinu.
To se nestalo hlavně proto, že se mi do cesty postavil Fireblade, se kterým jsem měl stejný úmysly. Z těch však sešlo a já se jal ho celýho předělávat k obrazu svému.
Po pár tisících km, kdy jsem si užíval toho, že jsem schovanej za kapotou a nefučí na mě jsem i ty ošklivý kapotovaný motorky vzal na milost.
A díky projevu fároše (SC33 919)jsem nabyl dojmu, že tyhle motorky jsou pohodlný i co do projevu motoru.. kdy to táhne odspodu... jo, takhle jsem si to představoval.
Vzhledově nic moc, ale zážitky za řídítkama super.

Život mi přichystal pokusy podnikat při škole, horlivý dodělávání složitý diplomky a hned na to svatba, narození syna, pořádná práce, za kterou jsem musel dojíždět přes 110 km každý den a na rozebranýho fároše nezbylo moc času. Předtím bylo málo peněz, pak zase času, prostě život.
Chudák tak postával v garáži, jednou za rok jsem na něm něco málo udělal a nechal se sžírat absťákama, že bych se pořádně projel.
Sice jsem se do něj teď pustil víc a čás odvezl mechanikovi aby mi s tím pomohl, ale i tak jsem se smířil s tím, že to je projekt na milion let.

Jednoho dne jsem náhodou na inzerci narazil na krásnej kousek GSX-R 1100 z roku 1992 v naprosto původním stavu. Voňavka, krása a ačkoliv mě lákal ten stroj technicky jako takovejch, z fotek na mě volalo lákavou písní těch 125 kW tak moc, že se mi ten design plastů začal líbit.
Oslovil jsem prodávajícího, chvíli váhal a... nakonec ho koupil někdo jinej.

Jenže prodávající mi řekl, že má na prodej ještě o něco starší kousek, sice 750 ccm, ale zase to je ta legendární slingshot verze se 2 kulatejma lampana na čumáku.
Uuuu zrovna tahle je ale fakt hezká! 80s estetika příbuzná endurance speciálům tý doby. Krásný!
Sice není v origo stavu, ale zase je skoro za polovičku ceny.
Ok, nechtěl jsem váhat abych nad tím moc nepřemýšlel a hned druhej den po práci jsem se s vozejkem za autem vydal na druhej konec republiky a večer už mi stála potvůrka v garáži.

Několik let nejela. Pod kapotou byl nános prachu jak na povrchu měsíce a, nekecám, celej motor obalenej v pavučinách. takže jsem ji jen narychlo polorozebral, vyčistil, nalil nový kapaliny, dal nový filtry, vyčistil a seřídil karbce, zrepasoval pumpu zadní brzdy, nalil do všech brzd novou kapalinu, nainstaloval nový desky... prostě nic velkýho.
Protože měla holka celej život v německu, bylo přihlašování porod, kterej se táhl víc jak měsíc a stál hodně peněz a ještě víc nervů.

Motorka má totiž laděnej vejfukovej systém - zapsanej legálně v TP
má pancířový hadice na brzdách - zapsaný legálně v TP
a hlavně možnost kdykoliv zaměnit 2sedačku za monopost a zpět - zapsanou legálně v TP
Samozřejmě německy, v techničáku starýho formátu a Dekra se na tom přiživovala co šlo a úředníci se s tím prali až to nebylo možný. Bylo potřeba milion papírů včetně orazítkovanejch překladů dokladů atd atd.
Ale nakonec jsem značku dostal a vrčí!

A vrčí krásně. Teda... spíš řve, z toho zvuku by se člověk skoro bál, aby ho to nepokousalo.
Projev to má asi jako modernější šestky. Je to hladový po otáčkách, vespod nic moc. To mě moc neba. Ale okamžitá reakce od karbců, to mě zase ba. A zvuk!
Podvozek docela slušnej na to jakej veterán to je.
Nicméně sedět na tom je utrpení. Vždycky jsem jezdil trasy okolo 150 km a myslel jsem, že mě budou muset sundávat jeřábem. Člověk na tom sedí s nataženejma rukama, kolenama zabořenejma do vlastních žeber a tak.
Až fároš ožije, nejspíš půjde tahle hezká stařena z domu. Pokud nebudu mít sběratelský tendence. její hlavní účel byl zahnad hlad po projížďkách na něčem charakterním.
Ale je to vlastně hrozně krásnej stroj, kterej na svoje stáří je dravá bestie s mladickým elánem! A to já rád.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
atilla3778
atilla3778 napsal 19.11.20 v 13:04 10b.

Petr_RR
Petr_RR napsal 15.11.20 v 22:17 10b.

Nejvíce se mi líbí story, jak si k ní přišel. Jinak podobný problém s Dekrou jsem si taky užil, tak vím o čem píšeš.

Destroyer
Destroyer napsal 15.11.20 v 13:25 10b.

Veru, to je ono!

slon
slon napsal 15.11.20 v 08:48 10b.

Tomlon
Tomlon napsal 14.11.20 v 21:24 10b.

Moc pěkná bába!

Více komentářů



TOPlist