renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 750 Sport (1973)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _Jerry_
Vloženo 6.11.2020
Aktualizováno 11.5.2023
Zobrazeno 2 477x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


O mojí diagnoze spojené s italskými sportovními motorkami ze 70tých let už nikdo nepochybuje a nediskutuje.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Zbyněk Soukup - Motosport (Jičíněv

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Speciální slabost mám pro značku Moto Guzzi. Proto V7 Sport, tedy model, který odstartoval éru sportovních, podélně uložených V dvouválců, je logickou volbou. Tenhle model znamená značnou investici, proto jsem hledal jen originál v dobrém stavu. A přesně takový přijel z Livorna. Motorka od sběratele, fanouška značky, nádherně zachovalá s necelými 17 tisíci km na tachometru. Krom toho vybavená dobovými sportowními výfuky Lafranconi.

Doplňky na motorce - Dobové výfuky Lafranconi

Recenze

POZOR, POZOR, NOVINKA.
Od letošního roku máte i vy možnost vyzkoušet si jízdu na italských klasických motocyklech z mojí sbírky.
Více na webu projektu Meccanicatricolore

Motorka nádherně padne do ruky, startuje na první otočení starterem. Řazení na pravé straně, jednička nahoru. Motor jde do otáček jak po másle, dvojka, trojka ...řadíme v 5ti tisících otáčkách a motorka letí dopředu s neskrývaným apetitem po vyšších rychlostech. Bez problému se udržíme na dálničním limitu, ale pokud je třeba, dá se přidat do 150ti - 160ti km/h. Ještě jsem nejel na nové V7, ale jsem přesvědčený, že starý originál jede lépe. Sedmdesát plnokrevných italských koní v důchodu je prostě víc než čtyřicet eurohříbat.
Blížíme se do zatáčky, je třeba vzít za brzdy. Přední buben je v provedení DUPLEX, to znamená, že má pakny po obou stranách a to ještě dvouklíčové. Je to maximum co se dá technologicky získat z bubnové brzdy. Zadní buben je jednostranný, dvouklíčový. Brzdný účinek je naprosto srovnatelný s kotoučovými brzdami ze stejného období. To je dobrá zpráva. Horší je, že tehdejší kotoučovky jsou v porovnání s dnešním standardem tupé. Bubnovky se taky samozřejmě hůř dávkují. Se samotnou přední brzdou si nevystačíme, je třeba si pomáhat tou zadní. Pokud ji ale najdeme. Nachází se pod levou nohou. Prostě je třeba si před sebou nechávat dost místa.
Dojíždíme do křižovatky a chceme odbočit. Nastává moment, který jsem ještě nevychytal. Tenhle model standardně opouštěl továrnu bez blinkrů. Blinkry byly doplňkovou výbavou, kterou si skoro každý majitel nechával namontovat. Jejich ovládání se nachází na pravé straně řídítek, blízko plynové rukojeti. No a teď zkuste pravou rukou dávkovat ten přední buben a k tomu zapnout blinkr. Při tom samozřejmě koukat jestli něco nejede a nepřehnat to s důvěrou v úzké pneumatiky a samozřejmě nezapomenout podřazovat pravou nohou směrem vzhůru. Ufff, křižovatku máme za sebou, teď rychle pryč. Pravá ruka visí na plynu, znovu je třeba myslet na řazení a ejhle, to je situace, jak teď vypnout ten blinkr?
Dojeli jsme do kavárny, stavíme motorku na boční stojan, abychom si neudělali ostudu zápasem s hmotou při stavění na centrál. Pohledy všech přítomných jsou směřovány na nás. Ta motorka je prostě překná a každý, komu srdce trochu bije pro techniku, nemůže projít kolem bez povšimnutí. A to je na tom to nejlepší.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sdr65
sdr65 napsal 29.01.21 v 19:04 10b.

Tak to je síla...přeju hodně šťastných km

bruttopyr
bruttopyr napsal 21.12.20 v 01:19 10b.

Krásná mašina i emotivní recenze!
Naživo jsem ji zatím viděl jenom jednou - v motomuzeu Libora Nováka.

skopuzzi
skopuzzi napsal 13.11.20 v 19:51 10b.

Přeju ti to... Já ji mám doma alespoň na obalu knížky... Co dodat - La Perla...

vencysta
vencysta napsal 13.11.20 v 14:40 10b.

Pěknej kousek

tomcruise77
tomcruise77 napsal 13.11.20 v 04:48 10b.

Parádní

Více komentářů



TOPlist