PROFIL MOTORKY

Honda XL 700V Transalp (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kratas14
Vloženo 6.11.2020
Aktualizováno 21.11.2020
Zobrazeno 349x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásné cestovní enduro s dostatečným výkonem a dvouválcovým spolehlivým motorem.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa RVM 500: Menší výkon, jinak krásná motorka na které se dobře jede.
Honda XL 650V Transalp: Jednu již doma máme, tak proč mít dvě stejné motorky v jedné garáži.

První dojmy - Oproti svému předchůdci TA650 jde moto krásně do zatáčky, menší přední kolo jde znát. Terénní schopnosti již nebudou takové, ale kdo s takovou motorkou bez větších úprav jezdí do terénu. 44kW jsou pro tuhle motorku dostačující, tvrdší podvozek.

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodové jezdce, kteří hledají spolehlivé a hlavně pohodlné moto na delší cesty, ale klidně i na vyjížďky kolem svého bydliště.

Doplňky na motorce - Přídavné světlomety, padací rám, vyhřívané hefty, ukazatel zařazené rychlosti, topcase, držáky bočních kufrů + duralová plotna na hliníkové kufry, rozšíření bočního stojanu, USB nabíjení (na řídítkách a v kufru).

Recenze

TA700 jsem si vybral z jednoho prostého důvodu, je to Honda s kterou máme obrovské zkušenosti a nikdy nás jejich motorky nezklamali. Domá již máme TA650 a SLR650 a motorky to jsou dobré, ale přeci jen to chtělo již něco novějšího. Na moto jsem najel zatím najezdil jen 150km a převažují pozitiva. Motor jde krásně odspodu, kolem 4 500ot. je zlom, kde má nejspíš nejvyšší krouťák a motorka začne táhnout jako lokomotiva. Se svižnější jízdou nemá Alp sebemenší problém, ba naopak si myslím, že v rychlostech okolo 90-120km/h se cítí nejlépe. Přední brzda reaguje okamžitě, zadní je zatím trošku jalová (předchozí majitel málo používal? Nějaká závada? Nebo jen můj pocit?). Update k zadní brzdě: Trošku jsem ji pošteloval a je to lepší, uvidíme časem. Co se týče podvozku, ten je oproti předchůdci TA650 rozhodně tvrdší, jasně, moto je stavěno více na silnici, kde to je potřeba, tudíž správné rozhodnutí od Hondy.

Úložný prostor pod sedadlem nějaký je, ale je to jen na základní nářadí a lékárničku. Spotřebu jsem zatím za krátké vlastnictví nestihl zjistit, ale předpokládám, že to bude někde kolem 5,5-6l.

Motorka se nejlépe cítí na asfaltových silnicích, ale věřím tomu, že základní schopnosti v lehčím terénu bude taky mít, už vím, že má :) Kamarád mě vytáhl do docela velkého marastu a motorka si s tím hravě poradila. Limitující byly pmeumatiky se spíše šotolinovým vzorkem. Dálnice ji rozhodně vadit nebudou a už se těším na jaro, na první větší výlet.

S partou máme v plánu příští rok cestovat po Evropě (Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Bosna, Černá Hora, Chorvatsko, Slovinsko, Rakousko atd...), myslím si, že tohle bude dobrý parťák na takhle dlouhém výletu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
spike-cz
spike-cz napsal 11.11.20 v 07:38 10b.


Ať slouží.

Milan1963
Milan1963 napsal 06.11.20 v 16:43

Pes69
Pes69 napsal 06.11.20 v 08:17 10b.

Rozumný, dobrý výkony příjemného cesťáčku v hezkém designu

Více komentářů



TOPlist