Při výměně gum jsem zjistil, že jeden kotouč má trochu vůli a druhý nic. Nedávalo to smysl a při prvním brždění to dycky trochu "cvaklo" Říkám si, tak prostě únava materiálu, jezdím ve dvou, brzdy moc nešetřím, tak prostě nový kotouč a hotovo. Když jsem shodil přední kolo, tak mi to všechno docvaklo. Ještě u výměny gum jsem kontroloval ložiska a byly "v pohodě". Během cca. 1000km se jedno stihlo přidřít a v druhém rozsypat domeček. Tím pádem bylo kolo v ose nakřivo a asi jen kotouč to držel rovně!! Objednat ložiska, prachovky a nějaké drobnosti okolo byl ten minimální problém, horší bylo, jak vyndat ložisko, které se mi defacto vysypalo do ruky. Opět dlouhý den v garáži, ale zadařilo se. Byly momenty, kdy už to vypadalo, že to prostě zahodím a koupím druhé přední kolo, ale vytrval jsem. Jo a jestli máte někdo pocit, že sem to přece musel jasně poznat, že to drhne, tak jen připomenu, že to má skoro 200 koní a nějaký ložiska nejsou pro takovou porci výkonu žádná překážka
Do toho samozřejmě na předním okruhu ještě nová brzdovka, když už to bylo celé rozházené
Vlastník | Neo | |
---|---|---|
Vloženo | 26.10.2020 | |
Aktualizováno | 13.10.2022 | |
Zobrazeno | 1 796x |
tak to je síla ale dobrá práce
to se to bude panečku jezdit.