Tenhle stroj jsem si nevybral já, ale on mě.
Na své předchozí Yamaze Raider jsem měl odježděné tři roky s celkovým nájezdem 15.000 km. A tak nějak se dostavil pocit, že nazrál čas na změnu. Srdíčko mě tentokrát táhlo k bavoráckému boxeru. Ze všech možných variant padla volba na naháče. Poslal jsem tedy o dům dál Raidera a vzhledem k dodacím lhůtám jsem byl smířený s tím, že budu holt nějakou dobu bez motorky.
Jenže pak jsem vyrazil na Legendary tour. Po hodinové zkušební jízdě, jsem zůstal sedět před prodejnou a hlavou se začaly rojit myšlenky:
Chce se ti čekat na BMW, když tuhle můžeš mít do týdne?
Potřebuješ nutně boxera, zvláště teď když jsis vyzkoušel tenhle motor?
Opravdu chceš naháče, už nejsi nejmladší a tady máš skvělou ochranu před nepřízní počasí?
Potřebuješ mít motorku prošpikovanou všemožnou elektronikou?
Atd.
Tak jsem se ještě ze sportu poptal u prodejce jestli by šlo udělat něco s cenou. Kladné odpovědi jsem se nedočkal, ale i tak jsem odjel domů se zasetým semínkem.
Doma začalo semínko klíčit, až jsem zdvihl telefon a začal obvolávat prodejce a shánět kdo má FJR fyzicky na prodejně. Přece jen jsem si ho chtěl ještě takříkajíc očuchat. No moc se nedařilo...
Až pan Kabourek mě po dotazu a záporné odpovědi upozornil, že pokud chci opravdu FJR, tak je za pět minut dvanáct, protože prodej FJR kvůli euro 5 končí. Tak a teď babo raď!. No baba po ruce nebyla, tak jsem zkusil aspoň manželku . Nakonec ještě pár telefonátů s p. Kabourkem a zajímavá cenová nabídka a bylo rozhodnuto. Ze semínka vykvet květ!
Řazení s automatem mě moc v rámci Legendary tour neuchvátilo a semiaktivní podvozek jsem se rozhodl že nepotřebuju. Takže jsem volil základní verzi. I když jsem chvíli koketoval se spešl edicí k ukončení výroby. Kupodivu na výběr byly dvě barevné varianty i když konfigurátor se tvářil, že v tý modrý se základní verze nedělá. Nakonec jsem šel do grafitové - poslední kus v téhle konfiguraci co se dal v ČR koupit.
Vlastník | Hillock007 | |
---|---|---|
Vloženo | 24.10.2020 | |
Aktualizováno | 24.8.2021 | |
Zobrazeno | 1 088x |