Nejdůležitější byla samozřejmě výměna oleje. Už před časem jsem koupil 2 litry oleje Motul 10W60, dnešním úkolem bylo sehnat těsnění. U Guzzi jsou 2 vypouštěcí šrouby, přední M20, zadní M10. Jedny autodíly měly zavřeno, v druhých jsem byl ujištěn, že tyhle šrouby na autech neexistují. Když jsem řekl, že to nechci na auto, ale na motorku, a navíc italskou, prodavač se zatvářil útrpně, a poslal mě do nedalekého Bikers Crownu. Tam slečna pravila, že tyhle věci už nevedou, a poslala mě do autodílů. Pohádka o slepičce v praxi. Nezbylo, než nechat těsnění původní, jsou to koneckonců jenom obyčejné hliníkové kroužky.
Vzhledem k tomu, že venku bylo hezky, sucho, a dokonce pár stupňů nad nulou, převlékl jsem se po obědě za motorkáře a vyrazil se svézt okolo komína, aby se olej zahřál, a ochotněji vytékal. Nakonec jsem ujel asi 30 km, akorát ten led na krajnicích v některých stinných místech mě trochu znervózňoval.
Výměna oleje nakonec proběhla v pohodě, nechal jsem stroj chvíli brblat před garáží, aby se všechno pěkně promazalo. Potom jsem dal pod motorku noviny, a jestli tam do příště nebude flek, prohlásím výměnu za úspěšnou.
Nakonec jsem namontoval malý kufr Givi B32 Bold, abych nemusel jezdit s batohem. Docela tam i pasuje, no ni?
Vlastník | Metal_Heart | |
---|---|---|
Vloženo | 24.10.2020 | |
Aktualizováno | 18.1.2024 | |
Zobrazeno | 3 659x |