PROFIL MOTORKY

Simson SR 50 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Krovak
Vloženo 23.10.2020
Aktualizováno 17.11.2020
Zobrazeno 716x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Můj první stroj po super skvělém kole značky Liberta, co víc si člověk mohl přát.

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - První dojmy z jízdy si skutečně po cca 20 letech nepamatuji, přece jen už je to nějaký pátek. Prostě další obyčejná padesátka, nicméně pro mě znamenala konec nutnosti využívat k cestám do školy vlak a ostatní prostředky zoufalé hromadné dopravy.

Recenze

Asi nemá smysl popisovat vlastnosti Simsonů. Dnes už asi platí, že kdo chce jezdit, koupí cokoli soudobého, kdo na nich vyrůstal, nebo má nějakou úchylku ve starých krámech, ví, do čeho jde.

Stroj jsem si nevybral. Byl mi úředně přidělen příbuzenstvem v dobách, kdy ještě naše vztahy byly v pořádku...hm, tak nic.
Každopádně jako k prvnímu přibližovadlu jsem si k němu vybudoval jistý důvěrný vztah, tudíž spadlo do kategorie "neprodejné".

Za ty roky prošel Simson mnoha opravami i úpravami. V mých -nácti letech měl jednu nedobrou vlastnost (která je naštěstí dávno pryč), velkou spotřebu zadních gum. Možná se na tom podílel fakt, že když člověk v 60km/h zašlápl zadní brzdu, nádherně pískala, ale třeba to bylo něčím jiným. Mno.

Dále mi strašně vadilo, jakým způsobem žral obrysové vlákno u zadní žárovky. Ve studijních dobách jsem to řešil buď výměnou, kterážto zapříčinila správnou funkci světla cca 15-30 minut, častěji spíš ignorací. Kdo měl taky furt z toho ubohého rozpočtu kupovat obden za 54 Kč nové žárovky.

Po úspěšném ukončení SŠ a nástupu do (fuj) zaměstnaneckého poměru jsem usoudil, že je načase přestat ničit a začít opravovat.
SRko následně utrpělo tyto škody:
-LEDky do origo blinkrů, tim se vyřešily problémy zoxidovaných patic, klesla spotřeba proudu
-LED zadní světlo, zapojeno přímo na baterii -> konec problémů s dvouvláknem, okamžité rozsvěcení brzdového světla, nižší spotřeba proudu.
- komplet přehrabaná elektrika, regulátor vape, LiFePo4 baterie vlastní výroby, jiný přerušovač
- přístrojovka s otáčkoměrem made in China "Aliexpress"
- palivoměr do nádrže, opět upravený tovar z PRC
-nový lak kol, revmaplechů a nášlapů. Přece jen po celoročním ježdění se člověk pádům na zledovatělém asfaltu nevyhnul, navíc byly i nějaké letní pády ve stylu "radši mrtvý, než druhý".
- postupné propracování se od 50ccm válce přes 60ccm až na soudobý 60ccm s membránou od Firesneka (modří už vědí)
- výfuk 32mm Reso
- primár S70 sport MZA
- komplet nová spojka, 1,6mm pružina
- homemade zapalování
- silnější pružiny ve vidlicích
- drobnější opravy typu zrcátka, nové potahy sedla, výměny uražených blinkrů, několikrát vyměněná ELBA, modul zapalování a podobné skopičiny už ani nespočítám

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krovak
Krovak napsal 30.10.20 v 16:39

Jojo, hezkej, a těch prachů co už sežral

DeanNESTLE
DeanNESTLE napsal 30.10.20 v 10:05 10b.

Hezkej mazlik

Sema
Sema napsal 27.10.20 v 21:11 10b.

Super

Krovak
Krovak napsal 26.10.20 v 08:30

Díky, časem doplním trochu detailněji formou deníků všechny úpravy, ke kterým došlo. Počítám, že přes zimu bych to mohl stihnout

Neo
Neo napsal 26.10.20 v 08:23 10b.

Obdivuju, takhle jsem kdysi začínal na autech. motorky přišly až v době, kdy to už nebylo nutné a hlavně už na to nebyl čas.

Více komentářů



TOPlist