Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports (2020)

Vlastník Enečko
Vloženo 22.10.2020
Aktualizováno 8.6.2022

Nádhera naprosto krásný kus motorky která vydrží nejen dlouhé cesty po asfaltu ale také po nezpevněných cestách.

Motorka koupena od Morava Motors Krhová

První dojmy - Neskutečné, padla hned do ruky, supr jízdní vlastnosti, nádherný zvuk i bez laďáku.

Motorku bych doporučil pro - Všem na cestování a pro ty co chtějí volnost a svobodu.

Doplňky na motorce - Padací rám , hlavní stojan , kufry. Měřič teploty a tlaku pneu.

Podle mě naprostý top! Mám najeto zatím jen 300 km , ale zatím maximální spokojenost, i to avizované ovládání displeje není vůbec taková hrůza hned jsem si zvyknul a je to v pohodě za chvilku už to budu dělat automaticky bez přemýšlení. Rozsvěcení displeje je taky v poho než se rozkoukám už je tam takže nemám s tím žádný problém. Jinak zatím najíždím km a po garanční prohlídce přidám další své názory na toto seper mašinu.
Tak po garanční prohlidce a najetí 1000 km i po nezpevněných cestách a zkoušku, jsem s ní naprosto spokojený.V zatáčkách se nevlní pěkně sedí a ten zátah .. paráda !! Brzda taky fungují tak jak jsem očekával, pocit z ní mám jako bych ji měl dělanou na míru ! Terén - zatím jsem jel jen po nezpevněných cestách ale zato plných vekých šutrů ale naprosto v pohodě, ten počáteční pocit z velké a těžké mašiny když s ní člověk manipuluje na místě vůbec není poznat, zkrátka furt rohlík !! Dokoupil jsem deflektor vzduchu na přední masku a v plánu je i boční deflektor. Mám objednány hliníkové boční kufry od firmy Kibex i s výřezem okolo výfuku, super cena a kvalita. Těším se na další dobrodružství s touhle kráskou ! Pokračování příště...

Tak doplním po čase, najeto 7300 km po silnici protože jsem si ji pořídil na cestování a větší terén mě neláká. Reklamoval jsem pouze špatné vycentrování předního kola, jinak závady díky Bohu žádné ! Kufry Kibex paráda a velká spokojenost, nové pneu Continental Conti Trail Attack 3 spotřeba 5,4 l . Jsem spokojený a přeji všem krásné a šťastné ježdění !

Fratr
Fratr napsal 04.02.21 v 08:00 10b.

Pěkná Africa, přeju ti s ní hodně zábavy

Paznecht
Paznecht napsal 07.01.21 v 03:54 10b.

Mám AT r.v.2016 a ani skoro po 5 letech mě tahle motorka neomrzela ba naopak.Možná může působit jak píše Splatterhouse dojmem křehkého plastáka ,ale je to jen opravdu dojem.Jestli někdo zvažuje koupi AT tak si myslím že neprohloupí,alespon ja jsem spokojenej.Jinak zdravím všechny motorkáře at už jezdí na čemkoliv.

Splatterhouse
Splatterhouse napsal 23.12.20 v 20:17 9b.

Taky o ní teď uvažuju, ale jedině už s dct. Pořád ale nějak nejsem rozhodlej, zda za ty penize vůbec stoji. Měl jsem Afriku r. 2018 a byl.jsem spokojenej. Tahle nova ataska je pěkně vysekaná, modernější střih, ale dělá na mě dojem takovýho ještě víc křehkýho plasťáka, než byla ta předchozí, o starý ani nemluvě.. Nějak u ní už postrádám byť i jen falešnej pocit fortelnosti, bytelnosti.. kterým čišela stará afrika. Každopádně si ji ve zdraví užij, možná se taky přidám..

ORi_SV
ORi_SV napsal 15.11.20 v 21:40 10b.

Ta nová Africa se prostě neskutečně povedla. Jedna z nejkrásnějších motorek současnosti! :) Skvělá volba! Ať slouží

horak.r72
horak.r72 napsal 23.10.20 v 19:29 10b.