renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kargal
Vloženo 20.10.2020
Aktualizováno 20.10.2020
Zobrazeno 2 388x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Silná, nezáludná, pohodlná motorka (i pro dva). Na litra to není až taková raketa, ale na řadový čtyřválec táhne od spodu.

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany)

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tracer 900: důvod neuveden
Kawasaki Versys 1000: důvod neuveden

První dojmy - Před tím jsem sezonu jezdil CBF 600, moje první moto. Po roce výměna za CBF 1000. U obou lituju jedné věci... proč jsem si to sakra nekoupil už dřív !!!

Motorku bych doporučil pro - Začínajícímu jezdci jako první motorka o objemu jednoho litru a také tomu, kdo se chce na motorce vyklidnit. Pokud chci jet svižně, můžu točit, pojede to, ale neřízená střela to není; pokud pojedu kochačku, klidně tam vrazím 6 kvalt, který pobere i 50-60km/hod v dědině.

Doplňky na motorce - Laděné výfuky Leo Vince, padací rám, cestovní plexi MRA, držák zadního kufru GIVI, topcase GIVI 47L, zadní blatník - vše koupeno s motorkou. Jinak nyní doplním voltmetr (shořel mi altík).

Recenze

Stále jsem začátečník, ale po roce ježdění na CBF 600 jsem věděl, že chci něco silnějšího. Silnějšího proto, aby se dalo plynuleji a rychleji (tedy bezpečně :) ) předjíždět, neboť to co nyní udělám na litru úplně v pohodě na 3, 4, nebo 5 kvalt, to jsem musel na šestikilu dělat většinou na 2, popřípadě na 3 kvalt a motor se musel točit a točit. Litr je sice už těžší a tedy měně obratný, ale o to více je stabilnější na okreskách a krásně žehlí povrch. Předek není stavitelný vůbec, zadek se dá jen přitvrdit - podvozek je dělaný na pohodlí. Brzdy super, jedním prstem. Brzdí líp než to šestikilo. Prostě pohodová motorka na ježdění kolem baráku i na dovolenou ve dvou.
Kdo by čekal od motoru nějaké emoce z výkonu tam nahoře (tak jako u většiny řadových čtyřválců) tak ať si tento stroj nekupuje, nemá téměř žádnou špičku ve které výkon graduje např. nějakým brutálním kopancem nebo nějakou explozí. Masivní a silný krouťák stroj rozpohybuje už od spodu (na nižší kvalty už od 2 tis, a např. 4kvalt již od cca. 3 tis. otáček.) a pak to lineárně stoupá až k omezovači. V elasticitě bude CBF vynikat. Díky tomu lineárnímu výkonu by si někdo mohl říci "nuda", a spousta uživatelů to tak popisuje, ale já z 95% využívám toho krouťáku odspodu, který ten stroj naprosto v klidu bez jakéhokoliv kuckání motoru (a zároveň bez protočení zadního kola) rozjede, a když si na výjezdu ze zatáčky roztáhnu zařazený kvalt, mám okamžitě nasazený rohlík. Pro mě naprosto dostatečné.
Jako "začátečník" (dvě odjeté sezony, cca. 15tis. km) který si před 40 rokem věku pořídil motorku, si nedovedu představit, kdybych začínal rovnou na tom litru. Vůůůbec nelituju, že jsem šel nejprve do slabší motorky, protože přidávat plyn s následným kopáním kvaltů někde na rovince za výjezdem z dědiny, umí každý debil. Slabší motorka byla obratnější a nutila mě více využívat výkonu tam nahoře, naučil jsem se tak trochu jezdit, ale hlavně brzdit, řadit a hrát si s plynem.
CBF je poctivé železo, které vydrží. Spolehlivost by měla být také nadstandardní, šestikilo bylo naprosto bez závady, ale na litru mi na konci sezony shořel altík. Nicméně co jsem na diskuzích četl, je to slabina a poměrně častá závada, která se dřív nebo později na motorce potká spoustu uživatel. Preventivně jsem nechal po dohodě se servisem vyměnit i regulátor dobíjení... neboť bylo podezření, že to má na svědomí právě on.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Leonekx
Leonekx napsal 23.10.20 v 19:55 10b.

ZIPP
ZIPP napsal 23.10.20 v 10:35

Dobrá volba . Ať slouží dobře jako mě .

Zedsdead
Zedsdead napsal 23.10.20 v 01:06 10b.

Supr!
Až tě ten motor přestane bavit, jdi do litrového dvouválce. Ten nikdy neomrzí!

nobady
nobady napsal 22.10.20 v 18:44 10b.

Dobrá volba,dobrej popis a je dobrý mít jasno v tom ,co chtít od motorky.

SemtexCBR
SemtexCBR napsal 20.10.20 v 11:15 10b.

Neduha alternátoru nás doma zatím ještě nepotkala. Otec na moto jezdí 4 sezóny (cca 50 tisíc km, já z toho tak 4 tis.). Závada žádná. Měnili jsme pružiny na předku, protože byla poskákaná pneu, teď opět pohoda. Motor jak píšeš, výkonem nijak neohromí, ale zátah v téměř nulových otáčkách rozhodně neurazí. Není to moje motorka, drtivou většinu km najel otec, ale je to super stroj. ať jezdí

Více komentářů



TOPlist