Vlastník | Jawan_Švestka | |
---|---|---|
Vloženo | 16.10.2020 | |
Aktualizováno | 16.10.2020 | |
Zobrazeno | 2 889x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
Vlastník | Jawan_Švestka | |
---|---|---|
Vloženo | 16.10.2020 | |
Aktualizováno | 16.10.2020 | |
Zobrazeno | 2 889x |
Super mám tutéž zkušenost jen některé věci (motor) jsem si raději nechal udělat protože to není moje parketa. Moped používám na běžné ježdění na nákupy ,na houby, prostě po okolí cca 30Km ale občas jedem s partou na srazy po ose(Kublov , Žebrák, Světlá nad Sázavou) kdy najedem za víkend i 400Km
Jawan-Švestka
Tak to jsme na tom s barvami stejně. Taky jsme se synem hledali ten správný poměr lesku a matu na jeho 638, aby to bylo tak akorát.
Nakonec jsme použili dokonce dva stupně. Jiný poměr lesku a matu na místa, která jsou tzv. na ráně, a jiný poměr, na součástky ve stínu či v zákrytu.
Byla to taková hračička pro starého dědka, který se tvářil, že zrovna nemá co dělat. Ohromně mě to bavilo.
Všiml jsem si totiž, že původní soc prc barvy výrazně podléhaly působení slunečního záření, takže jsem se to snažil trošku napodobit...
Pěknej kousek
Díky pánové,díky za pochvaly, těší mě, že to ve vás vzbuzuje příjemné vzpomínky a pocity
Pěkná práce moc se mi líbí
Na S11 mám super vzpomínky, zaparkován byl ve 3. patre v chodbičce ubytovny, nepotřeboval jsem přilbu, jen větší sluneční brýle, protože přilba v té době nebyla na moped povinná...měl jsem 2 kousky S11 a jeden S22, S11 byl nezmar a jedinou závadou byl protékající palivový kohout, ten originální měl korkovou ucpávku ktera casem netesnila...ať dělá radost
Prima článek a prima postřehy. Staďák je nádhernej!
Krása..evokuje to ve mně spoustu vzpomínek
Legendární stroj.Pamatuji, a to je hodně dávno,že stál 1040 kč a kolo Favorit 1140kč.Taky jsem ho měl, rád na něj vzpomínám.
Targus: díky za pochvalu a reflexi textu. Jelikož už je to pár měsíců, tak jsem si složení barvy spletl, opravím to. Nebyl to akrylát, ale polyuretan. Jsem nadšený, že je vidět pololesk: není to náhoda ale je to dáno složením laku, který je ručně míchaný od Petra Buriana alias Kennyho. On si zakládá na tom, že na veterány musí být dobový pololesk a myslím, že se mu to daří
Jo, jo, s akrylátovými barvami je trápení, protože se pod to musí dát plnič a pak to všecko hezky pod vodou zabrousit.
A když se to někde přebrousí skrz, tak znovu a lépe.
Strašná práce.
Proto mnohem raději dělám v uretanových barvách. Žádné patlání, trojí broušení, stohy spotřebovaného smirku, hekťáky vody a podobné radovánky. Pokud je povrch srovnaný, naflákají se tři vrstvy naráz a je hotovo.
Stadiony doceňuju až teď, v mládí jsem pro ně měl jen slova pohrdání, pokud vůbec nějaká.Na to, že tenkrát dokonce na to nebylo zpočátku potřeba dělat řidičák, to byla bomba.
Za renovaci jasných deset.
Nevím, jestli se vám podařilo utlumit lesk jenom na fotkách, anebo se vám to podařilo hodit do pololesku, ale je to hezké. Není moc co vytknout. Schází jen mezikus mezi pedály a řídítka, nejlépe v kožené kukle a v baloňáku až pod kolena.