renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Firecracker
Vloženo 15.10.2020
Aktualizováno 15.10.2020
Zobrazeno 822x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Pohodlný stroj na cestování cestou i necestou

Více fotografii

Výška jezdce: 203 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Lepší zůstatková cena BMW

První dojmy - Řidič krásně zapadne do motorky, určitě je hned po rozjetí cítit váha a jistá rozvážnost, velikost stroje. Poměrně pěkný zvuk i se standardním výfukem, poměrně slušný odpich který poměrně brzy skončí, relativně malé rozpětí využitelných otáček, velmi dobré brzdy a elektronicky nastavitelné tlumiče byli plus. Zrovna tak široká řídítka.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo je dost velký aby ji zvládnul.

Doplňky na motorce - Kryt palubní desky "Cockpit cover 2" s velkou i malou 12V zásuvkou Touratech, rozšíření originálních padacích rámů Heed, zvýšení plexi, krytka TVS, kryt snímače ABS, kryt katalyzátoru na hlavní stojan, kryt motoru, doraz řízení, kryty brzdových nádržek a spojkové, kryt Klapky výfuku, zadní blatníček, mechanický tempomat
zvýšení řidítek marcelus, hrazda na řídítka marcelus, nastavitelné páčky, kufry Macelus, atd.

Recenze

Chtěl jsem jet se ženou do Rumunska po vlastní ose tj. spousta km po dálnicích a taky v Rumunsku pojezdit nějaký drobný offroad (polní a lesní cesty, žádný extrém). Zároveň jsem ale nevěděl zda pro velké cestovní enduro budu mít využití i později. Proto jsem nakonec zvolil BMW kde se zdál nejnižší pokles ceny v čase. Cestu po Rumunsku ve dvou plně naložená včetně třech velkých kufrů motorka zvládla akceptovatelně. Po rovných i mírně nekvalitních silnicích to bylo ve dvou bez problémů svoje limity se pak ukazovali při jízdě ve dvou po čemkoliv horším(trochu větší díry, více zvlněný silnice atd.) kdy jsme škrtali centrálním stojanem, jednou se mě to stalo i v jednom to a motor, který mě svoji spotřebou oleje a omezeným využitelným spektrem otáček nevyhovoval nakonec vedlo k prodeji motocyklu. Další věcí ze které jsem nebyl zrovna nadšený byla cena originálních dílů (mám na mysli, vyhřívané rukojeti, palivový pásek, šroubky atd.) ne spotřební věci které jsou poměrně levné. Nebyla to špatná motorka na dlouhé cestování po cestě byla velmi pohodlná a ze zvýšeným plexi na mě nefoukalo ani při 160km/h i při mých 203cm. Největším omezením pro mě tak byl motor se kterým se nic moc dělat nedalo a tlumiče, to by ale vyřešila investice cca 50 tisíc do nových tlumičů a silnějších pružin což jsem mě už zrovna nechtělo. Taky jsem nebyl nadšený ze všech drobností který byli na ráně a hrozilo jejich poškození a znehybnění motocyklu ( vstřikování, elektronická klapka výfuku, TVS atd.)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist