PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-S1000S KATANA (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jard60
Vloženo 14.10.2020
Aktualizováno 14.10.2020
Zobrazeno 2 433x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Je to litr, takže výkon dole i nahoře, skvělá ovladatelnost.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník) - Pan Golis je člověk na svém místě, prostě KOS. Každé jednání je na úrovni a příjemné.

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - První dojmy mám z loňska, když jsem si ji půjčil v Motartu. Od prvního kiláku mi bylo jasné, že je to ONA a ty 2 hodiny mě přesvědčily, že když si jí nekoupím, mé celoživotní motorkaření nebude naplněno. Když jsem poprvé přehodil nohu, zdálo se mi sedlo na mou výšku docela vysoko, ale nikde nevznikl problém, ani při občasném rychlejším zastavení. Jízda mě nadchla tak, jako na žádném jiném biku. Upřímně, překvapil mě docela vzpřímený posez a vlastně celá ergonomie, netahá mě za moje staré plotýnky.

Motorku bych doporučil pro - Katana je pro lidi, kteří mají rádi silný motor, ale nechtějí zalehávačku a nepotřebují lítat přes 200. Od 140 už fičí.

Doplňky na motorce - Zatím mám jen tankvaky na víčko nádrže Givi, jeden 5l a druhý 15l, Ježíšek mi nadělí padací protektory.

Recenze

Jak jsem již psal v předchozích motocyklech, Suzuki je má nejoblíbenější značka a do Motart Vrbovka jsem si každý rok jezdil půjčovat zajímavé stroje. Loni, když šla Katana do prodeje tomu nebylo jinak. Pro mě a můj styl motorkaření (v sezoně do práce a sobota lehčí vyjížďka), ideální. Proto jsem si ji vybral. Jako by byla vymyšlená pro mě.
Jízda je dole hodňoučká, sametová, když přelezeš 7 000 tak je to raketa, ale tím nechci říci, že by na nižší otáčky nejela. Na jakýkoliv kvalt, i třeba zapomenutou 5 ve vsi, vystřelí jako na 2. Od 4. září, kdy jsem ji přivezl, mám najeto 1 200km a musím napsat, že motor je perfektní, ve vyšších otáčkách trochu brní kulky, ale to je vlastně dobře. Brzdy fungují super, sice předek bych uvítal ostřejší, ale zadek naopak musím mírnit - každou chvíli byl v ABS. Avšak je to věc zvyku, teď už je to super. Podvozek je sice v nejlepší formě na dobrý silnici, ale poradí si i s horší a částečně dokáže pochytat takový ty krátký díry a hrboly. Myslím, že nastavení z továrny je funkční. Ovladatelnost je příkladná, koukneš tam a už tam jede. Display je čitelný dobře, i když jsem ho raději nastavil na nejvíc. Při malém záběhu jsem uvítal nastavitelné kontrolky otáček, upozorní na přeřazení, aby nebyly překročeny povolené otáčky motoru. Úložný prostor neexistuje, mám tam jen lékárničku a placku pod stojánek a ještě tam chci nacpat vestu.
Kataně a jejímu jezdci je samozřejmě nejlíp na pěkné zatáčkovité silnici s dobrým povrchem, ale zkousne i horší. Díky plynulému přechodu plynu ze zavřeného do otevřeného se dá v pohodě i město.
Nejsem cestovatel, tak tuto stránku nedokážu posoudit, ale když chceš, tak dáš.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mann
Mann napsal 22.10.20 v 20:32 10b.

černá KATANA

skopuzzi
skopuzzi napsal 21.10.20 v 20:35 10b.

Jednoznačně nejhezčí gejša na trhu... Ta černá je navíc mnohem lepší, než původně představená stříbrná...

MufKawa
MufKawa napsal 21.10.20 v 10:57 10b.

Katana je super, málem jsem ji koupil, ale nakonec mne zlákal kompresor.
Katana v černé je super a hezká neotřelá motorka

FZ1-tona
FZ1-tona napsal 21.10.20 v 10:04 10b.

Ahoj.Pěkná motorka,uvažoval jsem také o ni, ale už zůstanu věrný GSX S.Přeji jen radost z jezdění.Snad doladili ucukanost,nepíšeš,tak asi ano,

puffybodie
puffybodie napsal 21.10.20 v 08:47 8b.

Proc je ta motorka zase tak strasne mala? V porovnani s puvodni Katanou? Tenhle trend je hrozny a snad jeste nejakou dobu vydrzi nabidka slusnych ojetin v normalnich velikostech.

Více komentářů



TOPlist