Tak jedu třetí sezonu. Motorku vůbec nešetřím. Zde jsou moje postřehy běžného uživatele. Měnil jsem už 3x termostat, asi není kvalitní, nedokáže se plynule otevírat a zavírat, z toho plynou výkyvy teplot motoru. V zimě se motor nedokáže zahřát dlouho na standardní teplotu, motor běží asi na bohatší směs a přibývá mi olej. Laboratoří potvrzeno. V letních teplotách problémy nejsou. Olej tedy raději měním po 2000km, nikoliv po 3000. Dále se mi občas rozsvěcuje kontrolka baterie. O nabíjení nejde, mám měřák, kontrolka zhasne po znovunastartování, na výkonu ani jinak to znát není, takže neřeším. Jiné problémy nejsou. Průměrná spotřeba stále 3,5l/100km, podvozek super jistý, přední brzda stačí, zadní je slabší a má delší chod, odvzdušnění nepomohlo. Kapotáž chrání horní polovinu těla dobře, spolu s přidaným deflektorem je i hlava v pohodě, bez náporu a turbulencí. Sedlo je pohodlné a hodně vepředu vybrané, takže dosáhnou i menší cca 165cm. Vzhledem k výkonu to vidím ale jen pro jednoho, ve dvou je to už jen o přesouvání z bodu A do B.
Vlastník | Jofré | |
---|---|---|
Vloženo | 9.10.2020 | |
Aktualizováno | 18.5.2021 | |
Zobrazeno | 6 039x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
Od koupě uběhly přesně 3 roky, ujeto 18 tisíc km. Podvozkově se nic nemění, stále je motorka velice jistá, brzdy dostačující, spotřeba dlouhodobě taky stejná 3,5 l/100km, motor je už zajetý a nic se na jeho vlastnostech nemění. Párkrát jsem zkoušel maximálku, 150km/h dala docela rychle, víc jsem jí už kvůli vibracím trápit nechtěl. Nejlépe se dle pocitu cítí motor mezi 80-95km/h. Vibrace jednoválce jsou odfiltrované gumou na stupačkách a uložením řídítek v silentblocích. Občas mi zasvítí kontrolka baterie, ale na provoz to vliv nemá, napětí a dobíjení v pořádku, takže neřeším, po dalším startu už to nedělá.