PROFIL MOTORKY

Honda CB 500F (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PePo19
Vloženo 3.10.2020
Aktualizováno 3.10.2020
Zobrazeno 1 368x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Začátečnická motka, která nevyděsí, je lehká a krásně se vodí.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - Původně jsem chtěl kombinaci bílá-modrá, ta ale nebyla dostupná, takže zvítězila klasika v červené barvě. Tu měli na showroomu jako skladovku a nebylo co řešit.

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z650: Model 2019 měl zajímavou cenovku, ale vůbec se mi nelíbila přístrojovka, přední světlo nemá LED. Model 2020 to už je jiná káva, ale taky trochu jiná cena.

První dojmy - Na to, že je to jen "pětikule", je to kus motorky. Padla do ruky i do nohy. Parádní přístrojovka, krásně svítí i v noci, zvuk tovární koncovky neurazí a při brždění motorem si občas krásně odprskne.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil někomu kdo začíná, tak jako já nebo se vrací po delší době a chce se v klidu rozjezdit.

Doplňky na motorce - Zatím instalovány originál vyhřívané rukojeti a padací rám. Ještě bude čelní plexi a zásuvka USB.

Recenze

Moje motorkaření začalo v 15-ti, tak jako mnoho vrstevníků jsem sedlal Jawu 50 – Mustang, který byl táty a já na něm lítal kde se dalo. V 17-ti jsem si řidičák na velkou motorku dělat nechtěl, přece už za rok budu jezdit autem, velkou motorku jsme doma stejně neměli a auto mě v tu dobu lákalo mnohem víc.
Po dvaceti letech za volantem mi pomalu začalo docházet, že ta velká motorka není vůbec špatná a že by bylo super, sednout zase za řídítka a potáhnout za plyn. Začal jsem litovat, že jsem si ty papíry tenkrát neudělal. Zlehka jsem to nadhodil doma, že by se mi líbila nějaká velká motorka, ale drahá polovička tomu nebyla moc nakloněná. Po nějaký době jsme to probírali znovu, pak zase, až jsem se dopracoval k tomu, že zazněla ta krásná věta: „ Tak si tu motorku kup, ať to nemusím pořád poslouchat“. No jo, ale nejdřív si budu muset udělat ty papíry….
Autoškolu jsem vybral na doporučení a nelitoval jsem. Příprava byla dobrá a při zkoušce nebyl žádný problém.
Na internetu plném recenzí a videí na youtube jsem po nějakém čase došel k tomu, že moje první motorka bude Honda CB500F. Motorka, která je vhodná na rozjezd, pro člověka mého vzrůstu není problém v klidu stát nohama na zemi a když se chce, taky umí uhánět. Chtěl jsem motorku na který se propletu Prahou cestou do práce a zpět a na který se dá jet i někam dál, po naší vlasti a klidně i někam ven. Rozhodně jsem nechtěl něco, co mě vyděsí, když budu mít trochu „ucukanou“ ruku. Původně jsem chtěl koupit 2-3 roky starou. V inzerátech ale vycházely pořád okolo 120.000,- Kč i víc a nová stála po slevě 145.000,- Kč, nebylo tedy co řešit. Hondy si prostě drží cenu a modernizovaný model 2019 se mi líbil daleko víc, než model 2017.
Sedl jsem k e-mailu, napsal dealerovi do Auto Jarov a poslal mu konfiguraci motorky v bílo-modré barvě. Odpověď jsem dostal obratem, bohužel mnou zvolená barevná kombinace nebyla k dispozici. Prodejce mi nabídl variantu v červené nebo v černé barvě. Obě měl skladem, tak jsem sáhl po červené, která mi k Hondě prostě sedí automaticky. Přiobjednal jsem originál vyhřívané rukojeti, padáky, USB zásuvku a čelní štít. Mnou objednaná doplňková výbava se ale ukázala jako problém, protože nic nebylo momentálně skladem. Naštěstí jsem měl čas, protože jsem si dělal papíry, tak nebylo kam spěchat.
Konečně jsem svíral v ruce řidičák rozšířený o skupiny A2 a A. Hezky jsem si připlatil 700,- peněz, protože byl konec září a já chci ještě něco letos najezdit. Přeci nebudu čekat další dva týdny nebo nedej bože tři. Motorka nachystaná jen s padáky a vyhřívanými rukojeťmi, plexi a USB zásuvka stále nejsou k dispozici, ale na to to nejezdí, doděláme při prvním servisu v 1.000km.
Přebírám motorku, tankuju a hurá do víru velkoměsta. Po prvních metrech jsem věděl, že jsem udělal dobře. Lehká, přívětivá motorka, která mě neděsí, ale krásně vozí. Ze začátku ji nemám točit nad 5.000 RMP, ale vůbec mi to nevadí, protože se zatím stejně oťukáváme.
V Praze nemám problém ani jako začátečník se proplétat každodenní kolonou. Za Prahou pak krásně brumlá po okreskách a je radost na ní jezdit. Zkusil jsem i kousek dálnice, ale tam je s absencí čelního plexi nepříjemná už rychlost kolem 115 km/hod. Je už trochu větrno, tak uvidíme, jak moc to zlepší čelní plexi, ale iluze si moc nedělám, tohle není dálniční stroj. Spotřeba v natřískaný Praze okolo 3,6l, o víkendu při pohodovým ježdění okolo 3,1. Motor je zatím syrovej, tak uvidíme, až si vše trochu sedne. Převodovka bez nejmenšího problému, krásně řadí, falešnej neutrál jsem zatím neměl.
Až budu mít najeto víc km, přidám pár dalších poznatků.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gahan37
Gahan37 napsal 10.10.20 v 12:55 10b.

Na 500F se dá v pohode jezdit bez plexi až do omezovače je to o zvyku

PePo19
PePo19 napsal 07.10.20 v 13:09

Hunyady: Ta modro-bílá kombinace se mě také líbila nejvíc, ale po letní slevě se po nich doslova propadla zem. Na Jarově ji měli celou dobu vystavenou jako v rezervaci a pak jako prodanou. Ale jsem spokojený s červenou, je taky pěkná. Jinak při Tvé výšce chápu, že jsi šel do NC750X. Na CBF-ko by jsi se poskládal asi taky, ale hůř než já se svými 170cm. Tak ať Ti dělá radost

Hunyady
Hunyady napsal 07.10.20 v 12:51 10b.

Moc hezká. Já jsem při výběru šel z PCX 125, chtěl jsem Forzu 300. Přijel jsem na salon na ni kouknout, byla za 140 a kousek vedle stála za 137 CB500F v modré. Moc se mi líbila, tak jsem si ji zamluvil, ale než jsem ji koupil, zase kousek vedle byla za 178 NC750X a tu jsem koupil. 500 by mi stačila, ale mám 185 cm a velikostně mi víc sedělo NC. Přesto se mi CB500F moc líbí. Ať Ti dělá jen radost .

brejsa.cz
brejsa.cz napsal 07.10.20 v 08:05 10b.

Pěkný

Nabijec01
Nabijec01 napsal 07.10.20 v 08:02 10b.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist