PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250 Rally (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník stomas
Vloženo 20.9.2020
Aktualizováno 21.9.2020
Zobrazeno 2 567x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 17 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Cormac
Cormac napsal 03.10.20 v 10:29 10b.

Pavel_T
Pavel_T napsal 25.09.20 v 20:02 10b.

CRF 250 L/RL je super stroj, mám to úplně stejně. Nejdřív těžší cenduro (Transalp 650), ale s tím jsem sám bál vydat se po zarostlý polňačce někam do neznáma. S CRF vůbec, těch 50kg rozdíl je strašně znát. Otočím se kdekoli, vyjedu skoro vše. Po cestování cestou necestou pro mě perfektní stroj, výkon mě dostačuje, nízká váha ho dostatečně vynahrazuje. Jo, a fakt to natankovaný váží kolem 160kg.Taky jsem váhal nad BMW XChallenge, dobrej stroj, ale nakonec se mi nechtělo do deset let starýho stroje který už se dost dlouho nevyrábí a stojí ojetý podobně jako nová Honda 250.

Mig_35
Mig_35 napsal 25.09.20 v 16:41 10b.

Deset bodů za zápal. Rád bych viděl 450L Rally, ale to je vlastně úplně jiná motorka.
Chlapci, vůbec se těch "ostrých" motorek nebojte. EXC 250 F podle zkušeností najede až 1000 hodin na jeden válec/píst. Olej stačí měnit při hobby použití mezi 1000-3000 km. Nevím, kolik najedete, ale tahle obava je zcela lichá...
Mimochodem je k mání ještě Kawasaki KX230 a 690ka a 701ka, i když ty jsou hodně ostré a potom nějaké SWM... v těch už se nevyznám. Ale za tyhle peníze jich moc není.

Brumbaal
Brumbaal napsal 25.09.20 v 01:50 10b.

Super! Ať ti slouží a dělá jen radost. Taky si to hrozně užívám

stomas
stomas napsal 24.09.20 v 21:04

Frankie: tých 18kW fakt nie je veľa, ale v rámci rýchlostných limitov mimo diaľnice to stačí. Ono ma aj vlastne oveľa viac baví držať 250cc pod krkom, dvojka, trojka plný aj v zákrutách, točiť to až do obmedzovača. Vo finále sa až tak nič moc hrozivé nedeje, ale je to väčšia zábava ako silenjšia moto, kde plný plyn často hrozí prúserom a človek musí byť opatrnejší. Samozrejme ako pre koho, to si každý musí skúsiť sám... Ako druhú moto mám 650cc s 51kW, čo to mám najazdené aj na silnejších motorkách...ale tam ma to často lákalo ťahať až moc do hrubo nelegálnych rýchlostí, že by som si za to mal nafackovať

Druhá vec je však ten terén. Tam je za mňa tých 18kW (bavíme sa stále o hobby jazdení, výletovaní, sem tam nejaký výjazd) stačí bohato. Na horšom povrchu jazdíš na dvojku (extra pomaly sa dá okolo 10-15kmh so spojkovaním) a ked tú dvojku niekde na polňačke točís, tak to letí aj 50kmh. Kopneš tam trojku, točíš to do 70-80kmh a modlíš sa, aby si v ceste zrazu nemal moc veľkú jamu s blatom, alebo extra rozmerný šuter

A v niektorých situáciách je to aj bezpečnejšie. Stalo sa mi, že som išiel po lese, rozbitá cesta plná vysokej trávy, popadaných stromov a koreňov. Jeden som si nevšimol (moja chyba), motorka nadskočila a "poťahala ma". Vďaka tomu, že reakcia motoru nebola super ostrá a okamžitá, tak sa nič hrozné vo finále nestalo, ustál som to aj bez pádu. Stať sa mi to so silnejšou moto, tak to mohlo skončiť nepekným úrazom...

Frankie
Frankie napsal 24.09.20 v 16:20

Parádně popsané !

Jsem na tom s tím vybíráním úplně stejně. Chci jako druhou motorku k silnici něco do terénu, ale ne ostrou krosku (momentálně mám F800GS - projede všechno a funguje super, ale je to strašně moc těžký). Ale pokud chceš něco lehčího, ale ne ostrou, tak prostě ono opravdu fakt nic NENÍ. Zatím tuhle Hondu záměrně přehlížím kvůli poměru váha/výkon, ale možná ji někdy fakt zkusím

Přeji ať jsi s ní spokojený a ať tě vždy doveze kam budeš chtít !

pejskomil
pejskomil napsal 24.09.20 v 15:51 10b.

Perfektně popsané,motorka nádherná
Vlastním CRF 250L a jsem také velmi spokojen,lehká,obratná,taková moje tulácká motorčička.
At dobře slouží a dělá ti radost!!!

Petr7474
Petr7474 napsal 24.09.20 v 10:51 10b.

Super recenze, tak to má vypadat.
Motorka se mi moc líbí.

5157
5157 napsal 24.09.20 v 06:52

musím jen potvrdit taky samé klady. Mám jí od dubna a přesedlal z vfr 1200x na 250l. Ten motor je dostatečně výkonný, zadní tlumič jsem musel taky vypodložit a přitvrdit zatím najeto 4tis a furt mě to nepřestavá bavit jinak hodně šťastných km

Peter-21
Peter-21 napsal 23.09.20 v 20:56 10b.

31Pavel
31Pavel napsal 23.09.20 v 18:02 10b.

Skvělá recenze, diky za osvětu této motorky, zaslouží si to

Rohl-VR
Rohl-VR napsal 23.09.20 v 16:09 10b.

Bomba, to je úplně přesně jako bych to psal já. Chci si koupit první moto pro A2. Chci dual-sport. Původně jsem to měl v plánu letos s tím že počkám, jak dopadně KTM 390 ADV. Nakonec se mi ale moc nezdá a taky přišla korona. Koupím tedy až v roce 2021. Hondu 250 Rally jsem měl jako jednoho z kandidátů a zdá se, že už je rozhodnuto a také ji koupím. Nejvíce bych chtěl Yamahu WR250R, ale nová se v EU nedá kouptit a 10 let starou nechci. Je to škoda.
Honda CRF 250 Rally tedy zůstává mojí volbou pro 2021.

petjo112
petjo112 napsal 23.09.20 v 12:50 10b.

Super recenzia, plne sa stotožňujem, mám ju od jari dal som nanej 7tis. km, tlmič som riešil vypodložením podľa youtube, funguje to, spotrebu mám 2,8-3L, v kopcoch sa držím s ninja 1000- kami (nesmiem veľmi brzdiť:), terén áno aj šutre horského potoka, išiel som opačným postupom ako ty, z 800VFR do versys 300 a teraz do CRF Rallye 250 ak niečo potrebuješ prípadne konzultovať napíš mi petjo112@gmail.com

Kabčo
Kabčo napsal 22.09.20 v 23:12 10b.

Mal som klasické Lko a najlepšia motorka, ako píšeš využiješ každý KW a na asfalte sa dali (aspoň v zatáčkách) obehnúť silnejšie stroje. V mikulove som bol pár mesiacov, južná morava je topka na túto motorku. Šťastné kilometre prajem, ale hlavne keď ťa omrzí tak nepredávaj :) budeš ľutovať :D

cong156
cong156 napsal 21.09.20 v 23:56 10b.

Rozumný jezdec, rozumná volba. Dobře sepsáno.

Myschan
Myschan napsal 21.09.20 v 14:58 10b.

Je vidět, že to máš srovnané a k tomu pěkná recenze

Lazyfucker
Lazyfucker napsal 21.09.20 v 07:45 10b.

pěkný popis, fajnová motorka, ikdyž na Hondy moc nejsem, furt po ní pošilhávám



TOPlist