renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Griso 1100 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zvrhlík
Vloženo 18.9.2020
Aktualizováno 18.9.2020
Zobrazeno 1 087x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Láska na první pohled, takovou mašinu nepotkáváte denně...

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S2R: Už byla prodaná

První dojmy - Jelikož je to vlastně taková moje první motorka, když nepočítám pincka na kterém jsme řádil ve 13ti letech a ČéZetu 175 r.v.1964 v 16ti letech, tak ji hodnotím jako dost dobrou mašinu i pro začátečníka. První kilometry byly trošku rozpačité, taky jsem na motorce neseděl 20 let. Jedenáctikilo je prostě hromada síly. Po pár kilometrech jsem se parádně sžil s tímto úžasným strojem. Zatím mám za sebou pár kratších výletů, tak se mi dostává víc a víc pod kůži. No prostě nádhera...

Motorku bych doporučil pro - V první řadě to není moc na divočení, i když umí zabrat jako bejk, ta síla z ní vyzařuje a to nemusí být ani nastartovaná. Já jsem začátečník a pokud má člověk alespoň trochu v hlavě, tak si myslím že je ideální i pro začátečníky. Mladí samozřejmě chtějí R1 nebo CBR atd. Já se mám docela rád a nepotřebuji se s motorkou namotat na první kadlátku u cesty.

Doplňky na motorce - Je tam laděný výfuk, origo jsem ještě od koupě nevytáhl z auta, nemám teď na auto moc času (:

Recenze

Chtěl jsem nějakého pěkného naháče jak do města tak i na výlety.
První volba byla Ducati Monster S2R, ten prodávající prodal než sem se stihl na něj podívat. Další pěkný monstřík už v nabídce nebyl.
Musel jsem se tedy poohlédnou po něčem jiném. Z mládí jsem měl sen že jednou budu mít nějakou Moto Guzzi, Ty motory do L nebo V nebo jak chcete, mě vždy fascinovali. Najednou mé oko spočinulo na Griso 1200 V8 moc pěkné, žel mimo mé finanční možnosti. Ale byla v nabídce i 1100. A to byl ten pravý impulz.
Tohle se jen tak na silnici nevidí. Padne mi do ruky a prdel mám jak v bavlnce.
Zatím mám maximálně 90km v kuse, ale jediné co pociťuji je namožené pravé zápěstí (: Hold, netrénované tím správným způsobem. Myslím tím kroucení plynem.
Ve městě je jako ryba ve vodě a na okreskách je to stejné. Dalnici jsem ještě neprubnul a asi ani nebudu zkoušet. Těch blbců co se nedívají do zrcátek a neví kde mají blinkr je tam až moc. Nehledě na to že nemám přední plexi a v 130tce je to docela síla se udržet. Raději mám pohodovou jízdu, nemusím být někde hned teď.
Jedu na vyjížďku nebo do práce, prostě nikam nespěchám, nemám to zapotřebí.
Po výletu se cítím i vcelku odpočatý, nehrbím se, nemusím mít nohy v nějaké nepřirozené poloze. Myslím, že i to cestování na delší vzdálenosti bude na pohodu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
nexus
nexus napsal 28.09.20 v 14:42 10b.

Grisso je úžasná motorka

vencysta
vencysta napsal 25.09.20 v 21:20 10b.

Pěkná Guzzina

spike-cz
spike-cz napsal 25.09.20 v 07:42 10b.


Guzzi je správná motorka pro každého zvrhlíka!
Vypadá krásně a určitě i tak jede. Stejný motor ve Stelivu si nemůžu vynachválit.
Kolama dolů!

Zvrhlík
Zvrhlík napsal 23.09.20 v 17:06

Tak poslední výlet se vydařil, jen jedno ALE, a já z Brna vyrazil směr jih. Jen taková rychlovka po kamarádech. Něco okolo 150km, troška jsem si zajel po okreskách. Jak už to tak bývá spousty blbců na 4 kolech. Když jedu 110, a oni mě i tak musí předjíždět v nejužším místě nebo zatáčkách.
Přede mnou se klikatily serpentýny před Ořechovem. Silničáři mají velký smysl pro humor, celé to tam poflusali asfaltem a nasypali na něj asi 5cm vysokou vrstvu štěrku. Však auta si to zaválcují sama že. Že tam pojede motorkář je při jejich nedozírné moudrosti nenapadlo. No jel jsem si cestovním tempíčkem a v tom jsem vletěl do toho marastu. Nikde žádná cedule. Svěrač zaťatý v pěst. No ustál jsem to. Jel jsem sotva dvacítkou a za mnou nasranej špeditér v dodávce PP*L. Tady je asi to ALE, nebudu řešit asfaltem zaprasené moto, zřejmě od přehřátí mí vylezlo těsnění pod víkem ventilů. Po serpentýnách motor hicoval jak láva. Vím od předchozího majitel že už je měněno. Stalo se vám to na MG někomu? Hledal jsem nějakého solidního obchodníka s díly na MG. Všichni se honosí největším výběrem dílů na všechny moto. Mají akorát tak žárovky, oleje, svíčky, joa taky plachty... Jeden mi odepsal jestli nechci po sezóně řetězovou sadu. Nejspíše odborník na slovo vzatý. No abych to zkrátil, všude nabízí kompletní sadu těsnění na MG-G ale za 5k+. Po dlouhém hledání jsem našel obchůdek kde mají těsnění jen pod to víko za 126Kč. Ale samozřejmě nevedou vše. Tak bych se chtěl zeptat, jestli v ČR není někdo, kdo opravdu rozumí motorkám, má sortiment a nebo alespoň umí sehnat za rozumnou cenu. Nebo mám požít kamnářský tmel a zalepi to na hovado...

dzonnek
dzonnek napsal 23.09.20 v 15:54 10b.

No jako první volba opravdu zajímavá motorka. Ale je fakt parádní o tom žádná. Tak ať dobře jezdí a dělá jen radost přeji spoustu spokojených kilometrů.

Více komentářů



TOPlist