bmw_renocar_rijen

Yamaha FZ6 Fazer S2 (2007)

Vlastník ndravec
Vloženo 17.9.2020
Aktualizováno 12.6.2021
Zobrazeno 385x

Vloženo: 12.10.2021, Uskutečněno: 07.08.2021, Stav tachometru: 43863 km, Zhlédnuto: 168x

Dnešní den byl ve znamení přejezdu zpět do Rakouska a směřování naší cesty směrem domů. Původní plán byla cesta do Pisy na šikmou věž, ale vzhledem k nepřízni počasí jsem byl skeptický, že tam pršet bude taky a nemá to cenu se tam řítit. Vyjde to draho - benzín, popltaky za dálnice, jídlo, ubytování a pršet tam bude stejně. Tak že jsme to namířili zpět do Rakouska blíže k domovu přes Dolomity, kde bylo ještě docela pěkně. Dolomity jsem viděl poprvé v životě a ještě k tomu ze sedla motorky. Co si přát víc, projet sedla a počumět kolem. Cestou jsme se stavili na oběd v Arrabě v místní hospůdce, kde byla luxusní servírka. Nechtěl jsem ji potají foti celou, ale tu hezkou část se mi podařilo zachytit. Sem jsme doarazili z horského sedla Passo Poroi krásnýma klikatýma silničkama. Kamrád Pavel věděl o prima ubytování v Rakousku, tím byl cíl jasný. To by bylo, aby nás cestou nezaskočil déšť. Před rakouskými hranicemi nás opět potkal déšť, a tak jsme jeli jako již několikrát za mokra v nepromokách. Fuj...Dorazili jsem v pořádku do hotelu Stadlwirt v Rangensdorfu. Venku bylo černo a počasí nic moc, stejně jako následující den. Mlha se válela po horách a bylo vcelku nevlídno a zima. Za to ubytování bylo na jedničku.To byl cíl dnešního dne na cestě domů. Nic jiného nemělo cenu. Pizza k večeři byla lepší než v Itálii.
Konečné km: 43863 km
Ujetá vzdálenost: 330,9 km

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
31081 (393) napsal 13.10.2021 v 07:50

Alpy jsou nádherné a ta prdelka taky

Guga (34) napsal 12.10.2021 v 23:08

Pěhné jste to měli

• Jen tak po práci - chyba ?!

Už 14 dní jsem nikde na mašině nebyl. Nebylo pěkné počasí nebo byla jiná práce, kterou chci mít do zimy hotovou. Načež se mě kolegyně ráno v práci ptá jestli jezdím. Říkám, že ne, že mám jinou práci. Její rada - nech ji

Vloženo: 16.10.2021
    Uskutečněno: 15.10.2021
  • Ještě není konec: celou sezónu odkládaná cesta

Tak jsem tak přemýšlel kam jet, když se naskytla příležitost celodenní cesty. A jednu plánovanou jsem odkládal od začátku sezóny, protože jsem si myslel, že je to daleko, protože pojedu nejdřív jinam a až někdy tam atd.

Vloženo: 15.10.2021
    Uskutečněno: 02.10.2021
  • Morava - návštěva po 13 letech

Mám na Moravě u Slavičína v obci Lipová své příbuzné. Známe se, občas si voláme a někdy se i vídáme. Někdy ? No třeba nyní až po 13 letech, stejně jako před tím. Ten čas hrozně letí. Uvažoval jsem, že se tam dostanu cest