Yamaha FZ6 Fazer S2 (2007)

Vlastník ndravec
Vloženo 17.9.2020
Aktualizováno 12.6.2021
Zobrazeno 621x

Vloženo: 11.10.2021, Uskutečněno: 06.08.2021, Stav tachometru: 43532 km, Zhlédnuto: 12x

Ráno po probuzení byla pohoda. Uvařili jsme si čaj, v klidu posnídali na dvě kola, nejdříve v kempu u stanu, potom cestou u LIdlu kde jsme si koupili čertvé pečivo - místní speciality. A vydali se na cestu. Dnešní den byl nalehko, jen okruh okolo Gardy na Monte Baldo a zpět do kempu. Než jsme ale vyjeli nad jezero museli jsme projet neskutečnou zácpou do velkého stoupání a plného serpentýn. Navíc kámoš, který jel první a ztatil se mi z dohledu na kruháči špatně odbočil, a tak jsme čekali jeden na druhého. Po telefonu jsme se domluvili kde kdo je, já, že jsem správně, a tak jsem tentokrát čekal já na něj. Pak jsme razili dál. Cestou, nevím proč se mi podařilo ztartit zadní kufr. Najednou vypadl z plotny z držáku kousek před hospodou kde už seděl kámoš a čekal na mě. Asi 5 dalších motorkářů co přojíždělo okolo mělo snahu mi pomoci. Naštěstí nebylo s čím, jen posbírat věci rozseté po silnici. Být to o kus výš, už bych díky srázu u silnice svůj kufr asi nenašel. Ještě ten den jak vždy vozím peneženku s doklady u sebe v bundě jsem si je dal do kufru. Tak to by byl průšvih. Posbíral jsem věci a zajel za první zatážku kde na mě vykoukla úžasná hospoda Bocca di Navene ( 1420 m.n.m. ) s nádherným výhledem na jezero. Sedli jsme si a dali polívku. Kámoš Pavel Minestone, já gulášovou. Obě po 8,50 €. Pak jsme šli až na večeři zase v Riva del Garda do "naší strastuarece". Cestou jsme kromě cyklistů, motorkářů potkali i krávy téměř na silnici. Celý den bylo počasí super a trasa parádní. Dnes trochu kratší. Cestou zpátky byla i koupačka v jezeře. O 44 km níže a teploty vody byla znát.
Konečné kilometry: 43 532 km
Ujetá vzdálenost: 131 km

• Konečné zúčtování roku 2023

Datum poslední vyjížďky 2022: 30.10.2022 Datum první cesty 2023: 28.04.2023 Kam: Podhájska, Slovensko Datum poslední cesty: 09.11.2023 Kam: okolo komína - hrad Kost Počet uskutečněných vyjížděk: 23x, z to

Typ: Reportáž
    Vloženo: 14.11.2023
    Uskutečněno: 13.11.2023
  • Narozeninový dárek - neskutečné

Dnes jsem byl opět v práci a koukal odpoledne z okna, vystrkoval ven ruku a říkal si, dnes by to šlo. Sluníčko svítilo, bylo vcelku teplo, vítr nefoukal. Chtělo se mi, pak jsem to na chvíli zavrhl, že je přece jenom už z

Vloženo: 09.11.2023
    Uskutečněno: 09.11.2023
  • Jako fakt ještě jo ? Výlet polabím

Nová motorka stále stojí v garáži a čeká na svoji přležitost příští rok a to z bezpečnostních důvodů, i když letos už venku taky byla. Dnes jsem ještě vytáhl starou mašinu. Už minule jsem si říkal naposledy, ale díky slu